ככל שכמות המתים בארה"ב הולכת וגדלה התמיכה בטראמפ יורדת

סטילהוק

New member
ככל שכמות המתים בארה"ב הולכת וגדלה התמיכה בטראמפ יורדת

אפילו בערוץ הפרו-רפובליקני פוקס ניוז כבר הבינו שטראמפ אחראי לקטסטרופה ענקית שכמוה ארה"ב לא ידעה מעולם, וככל שכמות המתים בארה"ב הולכת וגדלה (אוטוטו 100,000) כך התמיכה בטראמפ השרלטן חסר האחריות המריונטה של פוטין בבית הלבן הולכת ויורדת. בסקר האחרון רק 43% בעד תגובתו ואיך שהוא טיפל בנגיף הקורונה הקטלני קוביד-19 לעומת 51% שתמכו בו באפריל. ובבחירה לנשיאות ארה"ב ביידן מוביל על טראמפ לאורך כל הדרך.
 

צורי80

New member
הפער ממנהיג השמאל שאתה תומך בו צומצם כמו שרואים

זה לא סוד שתגובתם של הנשיא הרפובליקני וראש עיריית ניו יורק הדמוקרטי הייתה מאוחרת מדי, ב'popular vote' - מספר סך כל המצביעים באמריקה, יש לדמוקרטים רוב בכל מערכות בחירות (למעט בזאת אחרי ה-11 בספטמבר) לאחר בחירות 1988. אבל מה שקובע בארה"ב זה האלקטורים ולא אחוז התמיכה של כלל המצביעים. מי שיקבעו את זהות הנשיא יהיו פלורידה, אוהיו, וירג'יניה, צפון קרולינה, מישיגן, וויסקונסין, ועוד כמה בודדות. מנהיג השמאל שאתה תומך בו היה בפער של 9 נקודות האחוז בינואר, וכעת הוא בפער של 8 נקודות האחוז, אני מקווה שהמגמה הזאת תימשך וכך מנהיג הימין שאתה כה שונא יזכה ביותר אלקטורים בנובמבר.
 

סטילהוק

New member
אתה טועה ובגדול, אפילו בפוקס ניוז כבר שמים לב שטקסס מכחילה

ואם טקסס עוברת לדמוקרטים טראמפ השרלטן חסר האחריות המריונטה של פוטין בבית הלבן יכול רק לחלום על קדנציה שנייה בבית הלבן. עד נובמבר אני מעריך שלא רק כמות המתים תשבור שיאים חדשים אלא גם אחוזי האבטלה ומצב הכלכלי שללא הפנדמיה טראמפ וחותמות הגומי המושחתים שלו בממשל שכל מה שמעניין אותם זה הכסא ותענוגות השלטון ולכן הפכו אותו לשליט יחיד עריץ שאף אחד שם לא מעז לבקרו, כי ראינו מה קרה לכל אלה שהעזו, פוטרו כמו זבובים בזה אחר זה עד האחרון שבהם, עוד יכל להציג לציבור האמריקאי ובעיקר לעדת המעריצות שלו כאילו המצב הכלכלי בארה"ב מצויין, בעוד שהפד דואג להזרים מיליארדים והממשל המושחת מציג לציבור מצג שווא של צמיחה ורווחים וירטואליים מנופחים כשבפועל מדובר למעשה בהזרמת כספים של הממשל וחברות שקונות את המניות של עצמן וכך משלות את הציבור האמריקאי שהמניות גדלות כדי להשפיע על וול סטריט ולפתות משקיעים תמימים להשקיע את כל חסכונותיהם כדי שהעשירים המושחתים יעשו עוד כסף על חשבונם ועל חסכונותיהם, ואז מגיעה המפולת (מציגים את המצב הכלכלי האמיתי לציבור) המניות צונחות, העשירים קונים בזול את כולן, ואז שוב מצג השווא מוצג והמניות נוסקות וחו"ח... הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם. אבל בסופו של דבר אפילו ביבי וטראמפ לא יכולים לשקר לכולם כל הזמן, ובסופו של דבר השקרים צפים ומתגלים. והפנדמיה הזאת גילתה וחשפה הרבה שקרים וסודות של הממשל המושחת הזה בראשותו של השרלטן הג'ינג'י חסר האחריות שמשרת את פוין והקרמלין במוסקבה והדבר האחרון שמעניין אותו זו ארה"ב וטובת אזרחיה.
 

צורי80

New member
עלית על נקודה נכונה שכתבתי עליה לפני שנה וחצי, אבל

טקסס עוברת תהליך של מעבר מהימין לשמאל, ביום שזה יקרה, הימין לא יוכל לנצח, כנראה לשנים רבות, וזה לא יהיה תלוי מי עומד בראש המפלגה הרפובליקנית או הדמוקרטית. לא נראה שאתה תזיל דמעה אם השמאל בארה"ב הולך לנצח בעשרים השנים הקרובות. יחד עם זאת, זה כנראה יקרה רק ב-2024, כי בבחירות האמצע של 2018 על נציג לסנאט של טקסס, הושקעו סכומים אסטרונומים וחסרי תקדים למועמד הדמוקרטי, ועדיין השיגו רק תוצאה קרובה לתיקו, כך שכנראה לפחות ב-2020 הרפובליקנים עוד יצליחו לזכות במדינה הזאת. כמו שאתה מנסה לספר לאזרח הישראלי כמה רע לו, למרות שהוא מודע לכמה טוב לו, אתה מנסה לעשות את אותו הדבר לאזרח האמריקאי, אך למעט הקורונה, האזרח האמריקאי מספיק אינטילגנט לזהות כשטוב לו.
 

סטילהוק

New member
ברור, כשאתה חי בתוך בועה אתה בטוח שמה שקורה בבועה זו המציאות

רק כשהמציאות טופחת בפניך ומפוצצת לך את הבועה שחיית בתוכה אתה מגלה מהי באמת המציאות. האמריקאים בדיוק כמוך חשבו כל הזמן שטוב להם, בעוד שכפי שכבר הסברתי זו היתה בועה שניפחו אותה והציגו מצגי שווא ע"י הזרמת כספים והגדלת הגירעון בטריליוני דולרים, כדי להציג לציבור האמריקאי מצג שווא שהכלכלה האמריקאית הולכת וצומחת. אבל כל כלכלן מתחיל יודע שכלכלה לא יכולה באמת לגדול ולצמוח על חשבון גירעון גדול ומתנפח, ועוד של טריליוני דולרים, בסופו של דבר הבועה השקרית הזאת חייבת להתפוצץ. שלא לדבר בכלל על כך שסין מחזיקה היום ברוב, אם לא אפילו כל איגרות החוב של ארה"ב ויכולה להביא את ארה"ב לפשיטת רגל יותר מהר ממה שהטראמפיסטים השפוטים של טראמפ יצעקו הצילו. ולגבי טקסס, גם טקסס וגם מדינות נוספות שהאוכלוסיות בהן יותר צעירות הולכות ומכחילות עם השנים, כי לציבור האמריקאי נמאס מלהחזיק את העשירים שמתעשרים על חשבונם על גבם ומהשקרים, השחיתות והרמאות של הרפובליקנים, שהוכיחו שוב ושוב ושוב שהדבר היחיד שמעניין אותם זה כסף. וזה גם הדבר היחיד שכמעט מדברים עליו בפוקס ניוז הפרו-רפובליקנית מאז שפרצה המגפה בארה"ב שגבתה כבר את חייהם של כמעט 100,000 אמריקאים, מה יהיה עם הכסף ואיך עושים עוד כסף. כי תאוות הבצע שלהם אינה יודעת גבולות, והפנדמיה עצרה אותה או לפחות לראשונה בהיסטוריה שמה להם גבולות לתאוות הבצע הבלתי נלאית שלהם. וזה גם למה אני לא רואה את ארה"ב יוצאת מהמצב הזה שרק הולך ומחמיר שם יותר ויותר, עוד לפני הגל השני הקטלני יותר שיגיע בקרוב, בגלל שהכסף והרצון להרוויח עוד ועוד כסף יותר חזק אצלהם מהשמירה על בריאותם וחייהם. ויש כאלה מביניהם שהיו צריכים את פריצת המגפה כדי לגלות שהם למעשה היו כל השנים עבדים של הכסף, רצים אחרי הכסף ושוכחים מכל השאר. אז כסף זה לא הכל בחיים, בריאות למשל הרבה יותר חשוב מכסף. כי אם אתה חולה ועוד במחלה סופנית לא משנה גם אם יהיה לך את כל הכסף בעולם, זה פשוט לא שווה את זה.
 

צורי80

New member
המסכה הוסרה, הגיע באמת הזמן.

זמן רב טענת שאתה ימני, הצגת כאילו אתה מתנגד באופן נקודתי לטראמפ. כעת האמת מתגלה, אתה נגד הרפובליקנים, אתה בעד השמאל. כמו בארץ כך בארה"ב, אתה תומך במועמדי השמאל. אני לא בעד השמאל בארה"ב ולא בעד הימין בארה"ב, אני בעד מי שבעד ישראל. הגירעון הטופח רשום על שם שתי המפלגות, אך הוא שייך לדמוקרטים יותר מאשר הרפובליקנים, לאחרונה לדמוקרטים היו 4 קדנציות ולרפובליקנים 2 וחצי. זה שמדינות מכחילות עם השנים לא קשור להאשמות שלך נגד הימין, זה קשור למהגרים היספנים ולקתולים בכלל, שיולדים יותר ילדים מאשר הלבנים האמריקאים הוואספים, ותומכים בדמוקרטים.
 

סטילהוק

New member
אני נגד כל מי שהופך להיות שפוט של מישהו אחר

עד טראמפ המריונטה של פוטין בבית הלבן הרפובליקנים לא היו שפוטים של אף אחד, וכנ"ל לגבי ערוץ פוקס ניוז שהיה הערוץ הכי אהוב עי בארה"ב. עד שהגיע טראמפ ובדיוק כמו בישראל שהליכודניקים הפכו לליקוקניקים של נתניהו וערוץ 20 הפך לשופר התעמולתי שלו, כך קרה גם בארה"ב שהרפובליקנים הפכו לשפוטים של טראמפ ומושחתיו וערוץ פוקס ניוז שהיה עד לפני שטראמפ עלה לשלטון בארה"ב פרו-ישראלי נהפך גמרי לשופר התעמולתי שלו, וכבר ללא מעניין אותו בכלל מטובת ישראל ומטובת אף אחד אחר מלבד טובתו של טראמפ השרלטן שכולם שם הפכו לעדר עיוור ושפוט שלו. ובעקבות זאת הרפובליקנים איבדו כל כבוד שעוד היה לי אליהם. כי אני לא מסוגל לכבד אנשים שאין להם דעה ומחשבה עצמאית, שלא לדבר בכל על ביצים ועמוד שדרה והופכים בין לילה לשפוטים חסרי חוליות.
 

צורי80

New member
הייתה איש שמאל לפני טראמפ, ותישאר גם אחריו.

"טקסס וגם מדינות נוספות שהאוכלוסיות בהן יותר צעירות הולכות ומכחילות עם השנים, כי לציבור האמריקאי נמאס מלהחזיק את העשירים שמתעשרים על חשבונם על גבם ומהשקרים, השחיתות והרמאות של הרפובליקנים, שהוכיחו שוב ושוב ושוב שהדבר היחיד שמעניין אותם זה כסף." התופעות שאתה מתאר קורות לפחות עשר שנים אם לא יותר. אתה מתאר את הרפובליקנים ככאלה שהדבר היחיד שמעניין אותם זה כסף. כל זה לא קשור לטראמפ, כל זה קשור להיותך איש שמאל, שמסרב להודות בכך. כל זה בלי קשר לכך שהטענות שלך שגויות, ישנה ביקורת על טראמפ שהוא לא מספיק ימין, כי הוא באמת איש ימין-מרכז.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
הנשיא טראמפ מצליח, 'לשטח את עקומת הקורונה' בארה"ב


ביממה האחרונה ירד מס' המתים ל-617, ובמדינת ניו יורק למרות שליטת הדמוקרטים ל-119. במדינת ניו ג'רסי, גם היא 'דמוקרטית', ל-56. &nbsp במדינות הרפובליקניות הקורונה למעשה הודברה. &nbsp מס' המחלימים קפץ לכ-452 אלף.
 

צורי80

New member
לשם הגילוי הנאות, במדינות הלא אורבניות הקורונה הודברה

במדינות עם האוכלוסין הצפוף הקורונה עדיין קיימת, בשל סיבות חברתיות כאלה ואחרות, המדינות עם האוכלוסיה הצפופה הם דמוקרטיות ועם האוכלוסיה הדלילה הם רפובליקניות.
 
המדינות עם האוכלוסיה הצפופה והאורבנית אלה מדינות ההגירה

המדינות עם האוכלוסיה המפוזרת והכפרית אלה מדינות עם מעט הגירה. ואלה שהאורבניות בהן בתהליך התגברות על הכפריות אלה המדינות המתנדנדנות או המתקרבות להתנדנדות, לא רק טקסס אלא גם ג'ורג'יה ואריזונה, שלפני לא הרבה שנים אי אפשר היה לדמיין שיהיו כחולות.
 

ronniway1

New member
לגבי טקסס - אכן היא בכיוון של הדמוקרטים לצערי

הדמוקרט האחרון שהיה קרוב לנצח בטקסס היה קלינטון , שהפסיד שם בקושי רב לבוש כנשיא מכהן , ואחר כך לדול שהתמודד מולו בשנת 1996. הניצחון של טראמפ בטקסס על הילרי קלינטון היה מהנמוכים בהיסטוריה של מועמדים רפובליקנים. רק 800 אלף קולות היה ההפרש ביניהם. קלינטון גם ניצחה ב - 6 מתוך 7 המחוזות הכי גדולים בטקסס. במחוז בקסר ( העיר סן אנטוניו חלק ממנו ) למשל , קלינטון ניצחה בהפרש של מאתיים אלף קולות. בבחירות לסנאט טד קרוז ניצח את יריבו הדמוקרטי בהפרש ממש זעום של 190,000 קולות בערך. סביר להניח למרות הכל שהשינוי הדמוגרפי בטקסס עדיין לא יביא ניצחון לביידן שם בבחירות הקרובות. טראמפ כנראה ינצח בקושי רב , אבל ינצח. כרגע הוא מוביל בארבעה אחוזים שם. בבחירות 2024 טקסס כנראה תלך לדמוקרטים. אבל אם טראמפ ייבחר , סביר להניח שהמועמד הדמוקרטי ינצח ויהיה נשיא גם בלי לנצח בטקסס.
 
למעלה