ככה צריך להראות קרון IC3

מצב
הנושא נעול.

david80

Member
כך היה גם בארץ, עד שהחליטו להגדיל

ככה צריך להראות קרון IC3
http://pelle.pl/Privat/TripReports/NYpt2/NYpt2 (37).JPG

מתוך TRIP REPORT מ AIRLINERS של אחד החברים שם...

שימו לב לאיך המושב נראה ולעובדה שלשם שינוי התצוגה של יעד הנסיעה פועלת.
כך היה גם בארץ, עד שהחליטו להגדיל
את מספר המושבים!
 

raminec

New member
יש מספר דגמים של מושבי קרונועים

כך היה גם בארץ, עד שהחליטו להגדיל
את מספר המושבים!
יש מספר דגמים של מושבי קרונועים
התריסר מערכים הראשונים הגיעו עם ריפודים דומים (אך לא לגמרי זהים) למה שיש בתמונה המצורפת. אני מניח שהמערכים הבאים מכיוון שהורכבו ברמתא בארץ ומכיוון שבתהליך הרכש מחייבים רכש גומלין הותקנו בהם דגמי מושבים מקומיים.
לפי מה שסופר לנו בשיחה עם סאמי כהן חלק מהמערכים הישנים עבר שיפוץ פנימי ובמהלכו הוחלט להחליף את הריפוד. מכיוון שהריפוד המקורי עשוי מעשרות(!!) של חלקים ואילו המושבים הישראליים עשויים ממשהו כמו שלושה חלקים העדיפו מושבים עם ריפוד ישראלי. הרכבה ופירוק פשוטים ומהירים וכן חלקים מתוצרת הארץ הם שיקול חשוב עבור הרכבת.
 
מושבים בקרונועי IC3

יש מספר דגמים של מושבי קרונועים
התריסר מערכים הראשונים הגיעו עם ריפודים דומים (אך לא לגמרי זהים) למה שיש בתמונה המצורפת. אני מניח שהמערכים הבאים מכיוון שהורכבו ברמתא בארץ ומכיוון שבתהליך הרכש מחייבים רכש גומלין הותקנו בהם דגמי מושבים מקומיים.
לפי מה שסופר לנו בשיחה עם סאמי כהן חלק מהמערכים הישנים עבר שיפוץ פנימי ובמהלכו הוחלט להחליף את הריפוד. מכיוון שהריפוד המקורי עשוי מעשרות(!!) של חלקים ואילו המושבים הישראליים עשויים ממשהו כמו שלושה חלקים העדיפו מושבים עם ריפוד ישראלי. הרכבה ופירוק פשוטים ומהירים וכן חלקים מתוצרת הארץ הם שיקול חשוב עבור הרכבת.
מושבים בקרונועי IC3
כורסאות בקרונועי IC3 אכן היו בהזמנה הראשונה (עשרה מערכים, לא תריסר!) אבל הם היו עם כריות ראש 'קשות'. תשעת המערכים השוודים הגיעו גם הם עם כורסאות כאלו, אבל עם כריות ראש דומות יותר לאלו שבתמונה (שמשום מה נעלמול לאחר ההגעה לארץץ ולא הוחלפו עד היום).
בשאר ההזמנות היו מגוון מושבים מתוצרת הארץ (פלטכניקה), שלדעתי השתפרו מהזמנה להזמנה, ולימים הותקן דגם משופר עוד יותר בחלק ממערכי העשירייה הראשונה במקום הכורסאות.
 

raminec

New member
צודק! עשרה מערכים, שנקראו על שם עשרת השבטים

מושבים בקרונועי IC3
כורסאות בקרונועי IC3 אכן היו בהזמנה הראשונה (עשרה מערכים, לא תריסר!) אבל הם היו עם כריות ראש 'קשות'. תשעת המערכים השוודים הגיעו גם הם עם כורסאות כאלו, אבל עם כריות ראש דומות יותר לאלו שבתמונה (שמשום מה נעלמול לאחר ההגעה לארץץ ולא הוחלפו עד היום).
בשאר ההזמנות היו מגוון מושבים מתוצרת הארץ (פלטכניקה), שלדעתי השתפרו מהזמנה להזמנה, ולימים הותקן דגם משופר עוד יותר בחלק ממערכי העשירייה הראשונה במקום הכורסאות.
צודק! עשרה מערכים, שנקראו על שם עשרת השבטים
וחבל שברכבת ישראל לא טרחו לשפץ את כל המערכים של הקרונועים. מצב המושבים בחלקם הוא פשוט מחפיר.
 

amit1270

New member
מספר המושבים זאת הבעיה הקטנה של המערכים האלה

כך היה גם בארץ, עד שהחליטו להגדיל
את מספר המושבים!
מספר המושבים זאת הבעיה הקטנה של המערכים האלה
התחזוקה הירודה היא הבעיה האמיתית, ולא משנה כמה מושבים יהיו. נקווה לשיפור עם הפרטת התחזוקה של הקרונועים (איפה זה עומד באמת?).
 

raminec

New member
אני סקפטי לגבי שיפור במצבם התחזוקתי של

מספר המושבים זאת הבעיה הקטנה של המערכים האלה
התחזוקה הירודה היא הבעיה האמיתית, ולא משנה כמה מושבים יהיו. נקווה לשיפור עם הפרטת התחזוקה של הקרונועים (איפה זה עומד באמת?).
אני סקפטי לגבי שיפור במצבם התחזוקתי של
הקרונועים, מכיוון שכפי שהם בנויים התחזוקה שלהם תהיה יקרה בשמיים. כל הקרונועים דורשים שיפוץ יסודי פנימי, בלי קשר לתחזוקה המכנית שלהם.
קרונות אחרים לא הגיעו למצב הזה כי הם פשוט היו בנויים הרבה יותר טוב מיומם הראשון.
 

Captain Wraith

New member
אבל מדוע יש תחזוקה ירודה?

מספר המושבים זאת הבעיה הקטנה של המערכים האלה
התחזוקה הירודה היא הבעיה האמיתית, ולא משנה כמה מושבים יהיו. נקווה לשיפור עם הפרטת התחזוקה של הקרונועים (איפה זה עומד באמת?).
אבל מדוע יש תחזוקה ירודה?
יש לרכבת ישראל הון תקציבי אדיר.. ולרוב לצורך רכש היא מקבלת תקציבים נוספים. אז מה היא עושה עם התקציב השוטף שלה אם זה לא הולך לטיפול בקרונות?
 

yudyud51

New member
הקישור לא עובד


ככה צריך להראות קרון IC3
http://pelle.pl/Privat/TripReports/NYpt2/NYpt2 (37).JPG

מתוך TRIP REPORT מ AIRLINERS של אחד החברים שם...

שימו לב לאיך המושב נראה ולעובדה שלשם שינוי התצוגה של יעד הנסיעה פועלת.
הקישור לא עובד
 

S o l l y

New member
ממש אהבתי את הכיסאות האלו שהיו בארץ...

ככה צריך להראות קרון IC3
http://pelle.pl/Privat/TripReports/NYpt2/NYpt2 (37).JPG

מתוך TRIP REPORT מ AIRLINERS של אחד החברים שם...

שימו לב לאיך המושב נראה ולעובדה שלשם שינוי התצוגה של יעד הנסיעה פועלת.
ממש אהבתי את הכיסאות האלו שהיו בארץ...
כמובן לא בדיוק אותו דבר, אבל דומה מאוד... בלי הכרית הזאת.
הקרון הכי נוח ברכבת ישראל (עד שהחליטו להחליף למושבים קשים מעצבנים וצפופים יותר...)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה