ככה חולבים את הפרה (ציבור הנוסעים בתחבורה
ככה חולבים את הפרה (ציבור הנוסעים בתחבורה
הציבורית) עד למקסימום.
בירושלים, חיפה, תל-אביב (ואיזור גוש דן), כפר סבא (ואני מניח שגם בערים נוספות) נסיעה עירונית עולה 6.60 ש"ח.
אבל, בכל עיר מהערים שהזכרתי יש קוד נסיעה אחר.
ירושלים - קוד 62.
חיפה - קוד 2.
תל אביב (וגוש דן) - קוד 42.
כפר סבא - קוד 43.
כך שכרטיסיה שנטענה ל"רב-קו" בתל-אביב לא מכובדת בירושלים. למרות שקוד 42 הוא קוד משותף ל-4 חברות ("אגד", "דן", "מטרופולין" ו"קווים").
בנוסף, בירושלים לא ניתן לטעון "ערך צבור", אלא רק כרטיסיות. לעומת זאת בכפר סבא ואיזור השרון, לא ניתן לקנות כרטיסיות אלא רק "ערך צבור".
ביום שני הייתי אצל חבר בכפר סבא. יש לי "רב-קו" עם כרטיסיה בקוד 42 שנקנתה בת"א (בחברת "דן") והיא לא כובדה ב"מטרופולין" בכפר סבא.
למה לקנוס את נוסעי התחבורה הציבורית???
בנוסף, נסיעה בין עירונית מירושלים לת"א עולה 18 ש"ח לכיוון אחד ו-30.60 ש"ח להלוך ושוב.
מחיר הננסיעה בקווים 400, 402, 422 מירושלים לבני ברק, זהה לחלוטין!!!
אבל ב"אגד" קוד הנסיעה בקווים 405, 480 מירושלים לת"א הוא 8.
ואילו בקו 402 (של "אגד") קוד הנסיעה הוא 13 (שתקף גם בקווים 400 ו-422 של "ויאוליה").
מדוע לא ניתן יהיה להשתמש בקוד 8 גם לקווים לבני ברק?
חברות התחבורה הציבורית חולבות את הציבור בחסות משרד התחבורה.
אני בטוח שיש דוגמאות נוספות. בזמן האחרון נתקלתי באופן אישי ב-2 הדוגמאות האלה.
שבוע טוב,
dorony
ככה חולבים את הפרה (ציבור הנוסעים בתחבורה
הציבורית) עד למקסימום.
בירושלים, חיפה, תל-אביב (ואיזור גוש דן), כפר סבא (ואני מניח שגם בערים נוספות) נסיעה עירונית עולה 6.60 ש"ח.
אבל, בכל עיר מהערים שהזכרתי יש קוד נסיעה אחר.
ירושלים - קוד 62.
חיפה - קוד 2.
תל אביב (וגוש דן) - קוד 42.
כפר סבא - קוד 43.
כך שכרטיסיה שנטענה ל"רב-קו" בתל-אביב לא מכובדת בירושלים. למרות שקוד 42 הוא קוד משותף ל-4 חברות ("אגד", "דן", "מטרופולין" ו"קווים").
בנוסף, בירושלים לא ניתן לטעון "ערך צבור", אלא רק כרטיסיות. לעומת זאת בכפר סבא ואיזור השרון, לא ניתן לקנות כרטיסיות אלא רק "ערך צבור".
ביום שני הייתי אצל חבר בכפר סבא. יש לי "רב-קו" עם כרטיסיה בקוד 42 שנקנתה בת"א (בחברת "דן") והיא לא כובדה ב"מטרופולין" בכפר סבא.
למה לקנוס את נוסעי התחבורה הציבורית???
בנוסף, נסיעה בין עירונית מירושלים לת"א עולה 18 ש"ח לכיוון אחד ו-30.60 ש"ח להלוך ושוב.
מחיר הננסיעה בקווים 400, 402, 422 מירושלים לבני ברק, זהה לחלוטין!!!
אבל ב"אגד" קוד הנסיעה בקווים 405, 480 מירושלים לת"א הוא 8.
ואילו בקו 402 (של "אגד") קוד הנסיעה הוא 13 (שתקף גם בקווים 400 ו-422 של "ויאוליה").
מדוע לא ניתן יהיה להשתמש בקוד 8 גם לקווים לבני ברק?
חברות התחבורה הציבורית חולבות את הציבור בחסות משרד התחבורה.
אני בטוח שיש דוגמאות נוספות. בזמן האחרון נתקלתי באופן אישי ב-2 הדוגמאות האלה.
שבוע טוב,
dorony
