כיתת אומן ליצירת דמות קולנועית-פסטיבל אייקון

moti80

New member
כיתת אומן ליצירת דמות קולנועית-פסטיבל אייקון

לשם יצירת דמות קולנועית אמינה, קיים תהליך יצירתי, אך מובנה, המאפשר להגיע לרמה גבוהה של ריאליזם ואמינות. התהליך כולל את הגיית הקונספט ומשמעות הדמות, תכנון המראה ע"י סקיצות ותהליך מדוקדק ומעניין של פיסול, עבודה בחומרים שונים ומגוונים, צביעה ומתן מראה וגימור ריאליסטי ואמין.
לאחר כל תהליך היצירה, מגיע החלק המופלא מכל: שחקן בשר ודם - הופך לדמות שהגינו ותוך זמן קצר היא הופכת מחומר אילם ליצירה חיה, נושמת ולפעמים גם בועטת (או נושכת, לבחירתכם).

ציורי גוף ואיפור אפקטים הם תהליכים אומנותיים מרגשים ביותר. כל זאת בגלל האתגר, בגלל הקשר האישי ובגלל ההתרגשות הגדולה הנלווית ליצירה מסוג זה. זו היא יצירה שהיא כולה שיתוף מלא בין האמן למודל או לשחקן, זו יצירה של שני אנשים.
ציורי גוף ואיפור אפקטים הם כלי שימושי בסדרות ובקולנוע והם נחשבים להנאה הגדולה ולאמנות האמיתית בעולם האיפור.

הסדנה הייחודית תציג סקירה של תהליך העבודה ליצירת מסכות ואיפור אפקטים, אשר נלמד בצורה מפורטת בקורס "מסכות לאטקס וסיליקון" בסטודיו לאמנות של מוטי שמש. תוצג הדגמה חיה של הפיכת דוגמנית יפהפיה ליצור בדיוני קולנועי. יוצגו טכניקות לפיסול, יצירת תבניות והעקרונות החשובים ביותר לתהליך עבודה עם יציקות. כמו גם עבודת הגימור בצבע ובציור גוף לכדי דמות מושלמת מכף רגל ועד ראש.
אני מזמין אתכם חוויה, מרגשת ומאתגרת – הן כאמנים, הן כאנשי מקצוע והן כחובבי הז'אנר.



אודות מוטי שמש
מוטי שמש הינו אמן רב תחומי העוסק במקצועו בציור ורישום, פיסול, הדמיות ממוחשבות, צילום ועיצוב גרפי. ברמה האמנותית, התמקדותו היא בעיקר בתחום האיירבראש- טכניקת ציור שתופסת תאוצה ואהדה רבה בעולם, ובלימוד איפור אפקטים ויציקות. מזה 12 שנים הוא מעביר קורסים מעמיקים הן לאמנים חובבים והן כהכשרה מקצועית.


יום שלישי, ה-2 לאוקטובר, משעה 10:00 ועד 11:30, בסינמטק 5.
הכניסה לסדנה ללא תשלום.

נתראה שם!!


מוזמנים לדף הפייסבוק :http://www.facebook.com/pages/Moti-Shemesh/1398921...
או לבקר באתר האינטרנט :http://www.moti-art.com/

http://www.icon.org.il/2012/SHEMESH
 
למעלה