כישלון בקו איילון דרום-מערב ראשון

romcd

New member
כישלון בקו איילון דרום-מערב ראשון

עלו ברשת
כישלון בקו איילון דרום-מערב ראשון

לפי דווח באתר דה מרקר האוצר יזרים כ 60 מיליון שקל לכסות חובות של רכבת ישראל לספקים ,אחד הגורמים הוא

כישלון בצפי מספר הנוסעים רק כ 60% מהצפי וירדה בהכנסות .


אני כבר כתבתי את זה פה וגם שלחתי אימייל לרכבת ישראל וכל האינטליגנטים שם לא יודעים מה קורה .

א) אף נוסע מיפו או צומת חולון לא יגיע לתחנת רכבת בכדי לנוסע לתל אביב .

ב) ריבוי תחנות ,ריבוי עצירות.

ג) המחיר בשמיים.
 

jp3raptor

New member
פורסם

כישלון בקו איילון דרום-מערב ראשון

לפי דווח באתר דה מרקר האוצר יזרים כ 60 מיליון שקל לכסות חובות של רכבת ישראל לספקים ,אחד הגורמים הוא

כישלון בצפי מספר הנוסעים רק כ 60% מהצפי וירדה בהכנסות .


אני כבר כתבתי את זה פה וגם שלחתי אימייל לרכבת ישראל וכל האינטליגנטים שם לא יודעים מה קורה .

א) אף נוסע מיפו או צומת חולון לא יגיע לתחנת רכבת בכדי לנוסע לתל אביב .

ב) ריבוי תחנות ,ריבוי עצירות.

ג) המחיר בשמיים.
פורסם
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=162590088
 

4XTOS

New member
קו רכבת שמנסה להתחרות באוטובוס עירוני

כישלון בקו איילון דרום-מערב ראשון

לפי דווח באתר דה מרקר האוצר יזרים כ 60 מיליון שקל לכסות חובות של רכבת ישראל לספקים ,אחד הגורמים הוא

כישלון בצפי מספר הנוסעים רק כ 60% מהצפי וירדה בהכנסות .


אני כבר כתבתי את זה פה וגם שלחתי אימייל לרכבת ישראל וכל האינטליגנטים שם לא יודעים מה קורה .

א) אף נוסע מיפו או צומת חולון לא יגיע לתחנת רכבת בכדי לנוסע לתל אביב .

ב) ריבוי תחנות ,ריבוי עצירות.

ג) המחיר בשמיים.
קו רכבת שמנסה להתחרות באוטובוס עירוני
נועד לכישלון.
הקו הזה מתחרה בהרבה מאוד קווים עירוניים הרבה יותר נוחים שעושים את המסלול שלו+כניסה לשכונות שיותר נוח לאנשים
 

david80

New member
תת סעיף ל-ג:

כישלון בקו איילון דרום-מערב ראשון

לפי דווח באתר דה מרקר האוצר יזרים כ 60 מיליון שקל לכסות חובות של רכבת ישראל לספקים ,אחד הגורמים הוא

כישלון בצפי מספר הנוסעים רק כ 60% מהצפי וירדה בהכנסות .


אני כבר כתבתי את זה פה וגם שלחתי אימייל לרכבת ישראל וכל האינטליגנטים שם לא יודעים מה קורה .

א) אף נוסע מיפו או צומת חולון לא יגיע לתחנת רכבת בכדי לנוסע לתל אביב .

ב) ריבוי תחנות ,ריבוי עצירות.

ג) המחיר בשמיים.
תת סעיף ל-ג:
הרכבת אינה כלולה בכרטוס המשותף של אגד-דן-קווים-מטרופולין.
 
למעלה