כישוף בטעות:

ספשו

New member
כישוף בטעות:../images/Emo93.gif

יש לי שאלה: האם יכלו להיות שאני אעשה כישוף מבלי שאהיה מודע לכך? כלומר,אם אני עושה כל מני תנועות עם הידים והגוף, אם אם אני כותב שטויות ומספרים,האם יכול להיות שאני בטעות אתן איזשהו קוד מסוים או משהו בסגנון שיפתח דלת למשהו או מישהו,או יטיל כישוף? אם אני אומר דברים בשפה שאני ממציא או משהו... בקיצור...האם קיימים צירופים של דברים מסוימים שיכולים לגרום למשהו אחר (העלאת שדים או הטלת כישוף וכ'ו...) ואם כן אז האן יתכן שאני אמצא את הקוד ואעשה אותו מבלי להיות מודע לכך ולגרום למשהו??? השאלה הזאת מטרידה אותי כבר כמה זמן... מצפה מאוד לתשובה
 

Envenom

New member
לא.

כישוף הוא לא מתמטיקה, שאם עושים סדר פעולות מסוים אז קורה ככה וככה או יוצא מספר מסוים. בשביל להטיל כישוף צריך להיות בריכוז מסוים, ולהתרכז בכישוף עצמו. מה שכן יכול לקרות, במקרים מאוד נדירים, שכשאתה מטיל כישוף מסוים ומאבד ריכוז בדרך זו או אחרת, יקרה משהו שלא אליו התכוונת.. אבל אין "צירופים של דברים מסוימים שיכולים לגרום למשהו אחר".
 

CAT4

New member
כן ולא

כן אתה יכול לבצע כישוף בלי דעת מה אתה עושה אבל במקביל להיות מודי למב שאתה עושה. כלומר אתה יכול היות כלי שרת של אדם אחר אבל אתה עדין חייב לדעת מה אתה עושה ומה צרכים להיות הצעדים שאתה עושה כדאי להשלים את המשימה שלך. בין אם אתה נישלט ע"י יצור חי ובין שלא. עדין התובה צרכה להיות אצלך לפני ביצוע הכישוף. לעומת פעולות פשוטות ארחרות שלא נידרש ידע מוקדם על ביצוע הפעולה.
 
למעלה