כישוף אהבה לבן...

מסווגת

New member
כישוף אהבה לבן...

פעם קראתי על כישוף אהבה שבעצם כשאומרים אותו אז אם הבנאדם שעליו אמרתם את הכישוף אכן אוהב אותך - הוא יאמר זאת. מישהו יודע על מה אני מדברת? הכישוף הולך בערך ככה - GANNA PLEASE BE WITH ME WITH ALL THAT I DO ,GIVE ME THE STRENGTH TO PUT INTO WORDS המשך אני לא זוכרת. אם מישהו יודע על מה אני מדברת - אשמח לקבל קישור או את הלחש\כישוף עצמו.
 

ToryMaster

New member
ובכן

מכשפים בונים כישופים, רוב המנוסים ואלה שידועים באמת מה עושים - לא ישתמשו בכישוף אינסטנט. [לא, אין לי משוג על מה את מדברת, אבל גם אם נניח שאני מקבלת "לבן" כהגדרה, מה זה בדיוק כישוף אהבה לבן? כזה ששולח את קופידון אל המטרה ומתחנן בפניו לאהוב אותך?]
 

מסווגת

New member
כנראה לא הבנת אותי.

כישוף לבן מבחינתי זה כישוף שאינו פוגע בי או באדם שעליו אני עושה את הכישוף. זה לחש שעוזר לצד השני לגלות את אשר על ליבו, במידה והוא אכן מאוהב בבנאדם שאמר את הלחש. הוא לא גורם לו להתאהב בו או דברים שכאלה.
 

ToryMaster

New member
אה

אז זה מכריח אותו להגיד דברים שהוא כנראה מעדיף לא להגיד [בהנחה שהוא מאוהב].
 

Future Tal

New member
בעצם

כל כישוף מכריח משהו ליקרואת. אפילו כישוף גשם. זה מכריח את הגשם לרדת. ומה עם לא היה צריך לרדת גשם היום (סתם דוגמה הרי גשם זה לא בן אדם)
 

ToryMaster

New member
המ

יש אסכולות שטוענות את זה, אני אישית עוד לא הצלחתי לפרש את זה לעצמי. אני רק יכולה להגיד שבעיני, כשמדובר בכישוף גשם [בעונת גשם, כי די נהיר לי שבקיץ זה לא יעבוד], הכפייה הזו פחות חמורה מאשר כשמדובר באדם אחר. בעיני להפעיל כישוף כזה על אדם, בלי ידיעתו והסכמתו - שווה ערך ללעמוד מעליו עם אקדח ולהכריח אותו לומר את זה.
 

אורי רז

New member
הערת שוליים

למיטב זכרוני ממטאורולוגיה של חיל-האויר, בערך פעם בשנתיים יורד בארץ גשם קל ומקומי באוגוסט.
 

אורי רז

New member
לחילופין, אפשר ו...

"כשמדובר בכישוף גשם [בעונת גשם, כי די נהיר לי שבקיץ זה לא יעבוד]" מכיוון שגם בקיץ יכול לרדת גשם, כנראה אפשר לעשות כשוף להורדת גשם גם בקיץ.
 

RainBird

New member
אפשר לעשות- השאלה אם יעבוד. ואגב, ראית את השאלה של הבחור עם הספרים של שמות הטומאה?
 
למעלה