כיריים קרמיות חשמליות לעומת גאז

כיריים קרמיות חשמליות לעומת גאז

אנו משתמשים מעט מאוד בכיריים ובבישול בכלל, וחברת הגאז דורשת שינויים והוצאות התקנה מחדש. האם כדאי לעבור בהזדמנות זו לכיריים חשמליות "קרמיות"? האם הכיריים החשמליות "הקרמיות" מתאימות לחור בשיש של כיריים הגאז? האם קצב הבישול בכיריים קרמיות הוא סביר, או שמא נחות ואיטי מאוד לעומת הגאז? וסליחה אם השאלה גלשה מהתחום הספציפי של הפורום.
 
נקודות אחרות למחשבה הכיריים האלה דורשות חיבור חשמלי של שלוש פאזות. המחיר לא זול. לגבי התאמה , יש לקחת מידות ולבדוק אצל המשווקים ,לרוב אלו מידות סטנדרטיות,וגם אם צריך ,אין בעיה להגדיל. וקצב הבישול דווקא גבוה מאוד,וזה ידרוש מעט מיומנות והסתגלות .
 
בוקר טוב יאיר , מעניין , גם אצל בתי

שגרה בבנין דירות בפרדס חנה באו מחברת הגז ודרשו התקנה מחודשת בטענה שההתקנה אינה בטיחותית , טוב ויפה שדואגים לבטיחות , האבסורד- הם החברה המתקינה למה הם אינם נושאים בהוצעה? לגבי כיריים קרמיות מתחממות במהירות ומתקררות במהירות , זוללות חשמל לא קטנות , לידיעתך יום טוב עזר
 

פפו

New member
מבחינתם אתה יכול לבצע את

ההתקנה לבד ובסופה להזמין טכנאי מטעמם לאישור ההתקנה. ביקור הטכנאי חינם
 

פפו

New member
הבהרה

את ההתקנה יש לבתע על "יבש" כלומר ללא ערוב המערכת הקיימת וגז. את החיבור לבלונים מבצע הטכנאי בלבד!!!!!!!!!
 
פפו יקירי , מדובר במערכת גז מרכזית

שפזגז היא החברה המבצעת , כעת הם טוענים שההתקנה אינה בטיחותית ודורשים שינוי שיעשה ע"י קבלן שלהם ,לא מקובל !! אני יכול להביא כל טכנאי שאני רוצה או לחליפין , לדעתי מאחר והם האחראים מלכתכילה חלה עליהם חובת התקון
 

נועה בת

New member
יש לי חשמליות ../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

עם המעבר לבית חדש ביקשו מחברת הגז כ-1500 שח !! , מוגזם לחלוטין , ולא לשכוח שיש דמי שימוש קבועים , מלבד הצריכה. בקיצור, עברנו לחשמלי . קודם כול , כפי שאמרו קודמי , 3 פאזות חובה. קנינו של בוש, דגם ללא כפתורים ,טאצ'ים , בישול מהיר , כיריים איכותיות, ויפיפיות . מתנקות בקלות , סירים - מחבתות וכו' - צריך תחתית כפולה, רוב הסירים של סולתם שיש כמעט לכולנו בבית , מתאימים . לגבי החור- הגודל סטנדרטי , אבל עדיים שווה בדיקה . לסיכום - מומלץ בהחלט !!!!!!
 

eytcor

New member
מבקש הבהרה לגבי שלוש פזות.....

האם הכירים מתחברות לשלושת הפזות או בבית צריך שלוש פזות שהכירים מתחברות לפזה אחת?
 

LazyGecko

New member
מה לגבי עלות התפעול ?

למישהו יש מספרים מה ההבדל במחיר ההפעלה ? כמה עולה שעת חימום בגז וכמה בחשמל ?
 

davesh

New member
לפני שאתה מחליף כיריים ...

אני ממליץ לך לעשות בירור לפשר השינויים ועלות ההתקנה מחדש. אני מאמין שאם תאיים לעבור לספקית גז אחרת הם יתקפלו ויבצעו את העבודה בחינם ואם יש לך כשרון מיקוח טוב אף יוזילו את עלות הגז.
 
למעלה