כיצד תגיבו אילו

כיצד תגיבו אילו

יקחו אתכם לפרוייקט איכותי שמחולק למספר קבוצות כשהמטרה היא לחזק בכל אחד את צידו החלש ואתם תבחרו למנהיג הקבוצה שתפקידו בעצם הוא הוא לקבוע עם 4-5 אנשים להפגש ביום מסויים פעם בשבוע דבר שמצריך אתכם להתקשר לכל האנשים הללו למצוא שעה שתתאים לכולם לדאוג שזה יגיע אליהם, לקבל מהם טלפון אם הם מבלטםי ולשמוע אם יש להם תלונות. האם תחשבו שזה מה שיחזק את הצד החלש שלכם במידה ואינכם טובים בקשר שכזה עם אנשים? האם זו הדרך? האם לא תרגישו מעט מרומים או פריירים עקב השקעה של זמן וכסף בקביעה עם אנשים כל פעם מחדש בטענה כי זה מה שיחזק את צדכם החלש? או שמא, תרגישו מוחמאים כי חברי הקבוצה בחרו בכם למלא תפקיד שך "מנהיג" הקבוצה מפני שלהם יש חסרונות אחרים ואילו זה, דווא מתאים לכם בדיוק. השאלה נובעת כתוצאה מוויכוח עם מישהו. כיצד תחושו?
 
מקפיצה

פיצה|
 
השאלה הראשונה היא כמובן

מה יוצא לי מזה? בשביל מה זה טוב ההשקעה הזו? איך זה ישתלם לי?
 
כפי שכתבתי

זה אמור לשפר את הצדדים החלשים שלך. והשאלה שלי, האם להיות אחראי על עניינים טכניים הנ"ל היה עוזר לכם לפי דעתכם בחיזוק הצדדים? או שמא, הייתם מרגישים מרומים.
 

תמי2001

New member
זה לא היה עוזר לי! אבל לא הייתי

מרגישה מרומה אם אף אחד לא היה כופה עלי את זה.
 
אם כך

זו שאלה לפורום תמיכה/ ייעוץ פסיכולוגי וכד' מה זה קשור ליזמות וניהול עסק? אני לא תוקף, רק מנסה להבין
 
אני אישית לא רואה בזה רע..

מאחר וזה לא הצד החלש שלי אז קצת קשה לי להתייחס באובייקטיביות ואני הייתי נוקטת בגישה שונה לגמריי לנושא.. אבל נאמר וזה אכן היה הצד החלש ,הייתי מסגלת נקודת מבט אחרת:הסתכלי על זה כך- יש לך מטרה..הצבת לעצמך יעדים..ועכשיו תשיגי אותם.. כלומר- תחשבי תוצאות. התוצאה הסופית תהיה ביטחון עצמי,דייקנות,התמדה,כושר מנהיגות,קבלת החלטות,העצמה אישית,והעלאת מוטיבציה מאחר ותקבלי פידבקים חיובים על התיפקוד שלך. אם זו התוצאה הרצוייה בעינייך אז הדרך רק צריכה לדרבן אותך להגיע לשם..
 
כמה כסף תרוויח בסופו של דבר?

נגיד ואתה עושה משהו שאתה לא אוהב...כמה כסף יישאר בסוף? זה הכי מעניין לא?!
 
זה לא אני אישית

והאדם המדובר כבר מרוויח כסף זה רק פרוייקט בעבדותו שנועדה לקדם את החברה מצד אחד ומצד שני, לשפר את הנקודות החלשות של כל אחד ואחד מן העובדים שמשתתפים בו.
 

תמי2001

New member
ונדמה לי שהגישה כיום היא קצת שונה

להעצים את החוזקות שיש בכל אחד. להביא לכך שכל אחד בקבוצה יתרום מכשרונותיו ומיומנויותיו, ולא דוקא להילחם כדי שכל אחד ילמד לעשות מה שהוא לא אוהב. אולי כמו הכיוון של חקר הצלחות ולא חקר כשלונות. --- בוא נבדוק מה הטוב שיש בך, נגרום לך לעסוק בדברים שאתה מצליח לבצע בצורה טובה, נעצים אותך בנושא. אחרים יעשו את מה שאתה לא יודע. אני כבר הגעתי למסקנה, בגילי המופלג (קרוב מאוד ל- 50) שאני לא רוצה ללמוד דברים חדשים לפרנסתי, אלא להשתכלל במה שאני יודעת לעשות.
 
למעלה