כיצד נפטרים מהסימן המעצבן באקסל

EB10000

New member
כיצד נפטרים מהסימן המעצבן באקסל

שלום

אקסל 2016. איך לעזאזל אני מבטל את הסימון הבלי נסבל הזה שנראה בתמונה? בכל פעם שאני מעתיק זה מופיע ומפריע לי לבחור או לראות את תוכן התא עליו הוא מופיע. אותו הכנ"ל לגבי סימן דומה של העתקה הדבקה שמופיע ואין דרך לסלק אותו מלבד לבצעה הדבקה למקום אחר ואז לגרור למקום שרוצים?

תודה

 
למעלה