כיצד באים האוטובוסים לישראל. |בבקשה

מצב
הנושא נעול.

shuky1

New member
כיצד באים האוטובוסים לישראל. |בבקשה

כיצד באים האוטובוסים לישראל. |בבקשה
ביקרתי הבוקר בנמל אשדוד והיתה שם אונית RORO המביאה כלי רכב לישראל פעם בשבוע. האוטובוסים וכל שאר כלי הרכב הממונעים עולים ויורדים בנסיעה. יש באניה כ 6 או 7 סיפונים והאוניה מיועדת אך ורק לכלי רכב ומכולות המובאות בבטן האניה בגוררים מיוחדים. כפי שרואים בתמונות גם ציוד כבד לעבודות עפר מובא באוניה.
 

shuky1

New member
תמונה שנייה

כיצד באים האוטובוסים לישראל. |בבקשה
ביקרתי הבוקר בנמל אשדוד והיתה שם אונית RORO המביאה כלי רכב לישראל פעם בשבוע. האוטובוסים וכל שאר כלי הרכב הממונעים עולים ויורדים בנסיעה. יש באניה כ 6 או 7 סיפונים והאוניה מיועדת אך ורק לכלי רכב ומכולות המובאות בבטן האניה בגוררים מיוחדים. כפי שרואים בתמונות גם ציוד כבד לעבודות עפר מובא באוניה.
תמונה שנייה
 

אוהד11

New member
../images/Emo51.gif

זהו רציף 3 - מנגש 301.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה