כיצד אני מציג ורק 5 מילים ראשונות

napoo

New member
כיצד אני מציג ורק 5 מילים ראשונות

מתוך בסיס נתונים ולא את כל המידע בתא? תודה רבה...
 

OriIdan

New member
קצת יותר פרטים

איזה בסיס נתונים? איזה שפת צד שרת? עבודה עם בסיס נתונים היא תמיד בצד שרת לכן השאלה על איזה שפת צד שרת. ולזה שהפנה לפורום ASP למה תמיד ההנחה שהוא משתמש ב ASP? ההגיון אומר שהוא משתמש ב PHP מאחר ו PHP ו Apache יותר נפוצים בעולם.
 

napoo

New member
בסיס נתונים הוא Access והשפה היא

ASP. ישנה פקודה פשוטה שעושה את זה אני פשוט לא יודע מה היא... אבל הפורום הזה הוא פורום של כל בוני האתרים... NT ו-UNIX לא?
 

OriIdan

New member
אם כך אז באמת פורום ASP

האתר הזה מדבר על HTML ובניית אתרים לא ספציפי למערכת מסויימת. בשביל בעיות צד שרת יש פורומים ל ASP ול PHP.
 

OriIdan

New member
הנקודה היא השרתים לא המתכנתים

הרי בסופו של דבר אתה מאכסן את האתר בשרת ואתה צריך לכתוב לפי מה שהשרת מאפשר. לכן לדעתי מאד לא מומלץ ללמוד ASP מאחר וזה מקסימום 30% מהשרתים בעולם ובגדול לדעתי עולם הולך ונעלם.
 

khaydarin

New member
בשביל זה הוא בא לכאן.

פתרונות של ממש לא ראיתי אותו נותן.
 
למעלה