איזה בסיס נתונים? איזה שפת צד שרת? עבודה עם בסיס נתונים היא תמיד בצד שרת לכן השאלה על איזה שפת צד שרת. ולזה שהפנה לפורום ASP למה תמיד ההנחה שהוא משתמש ב ASP? ההגיון אומר שהוא משתמש ב PHP מאחר ו PHP ו Apache יותר נפוצים בעולם.
הרי בסופו של דבר אתה מאכסן את האתר בשרת ואתה צריך לכתוב לפי מה שהשרת מאפשר. לכן לדעתי מאד לא מומלץ ללמוד ASP מאחר וזה מקסימום 30% מהשרתים בעולם ובגדול לדעתי עולם הולך ונעלם.