כיף להיות ימני פטריוט ושייך למחנה הלאומי

איציק3332

New member
כיף להיות ימני פטריוט ושייך למחנה הלאומי

המחנה הנפלא שכולל בתוכו יהודים מכל הסוגים ימניים חילונים שומרי מסורת דתיים וחרדים כל אחד תורם.זאת גאווה גדולה לאהוב את העם שלך ואת הארץ שלך ואת העם שלך.קשה לי להודות לפעמים המחנה שלי טועה,קשה לי להיות יוצא דופן ולא לזרום עם המחנה שאני כ"כ אוהב ומעריץ. אוהב את הליכודניקים ואת הבית"רים.מחר חברים אחים שלי יפגינו מול טקס יום הזיכרון שהשמאל הקיצוני מארגן בפארק הירקון בת"א,טקס משותף ליהודים וערבים.בהתחלה זה הלהיב אותי ואמרתי אולי גם אני יהיה איתם, לאחר מחשבה אמרתי למה? האנשים שם לא מתכוונים לעשות רע לאף אחד,הם רואים את המציאות אחרת. וגם מה רע ביוזמות משותפות כואבות שיקרבו בין העמים? לא אמרתי את זה לאף אחד מחבריי אחיי מהמחנה הלאומי האמת לא הספקתי ברור שאני אוהב אותם ואכפת לי מהם יותר מאלה מהשמאל הקיצוני
 

blondi2212

New member
דווקא בימים אלה חשוב להתאחד כעם. הפוסט שלך נוטף שנאה אבל יש

בו גם בשורה- "האנשים שם לא מתכוונים לעשות רע לאף אחד,הם רואים את המציאות אחרת. וגם מה רע ביוזמות משותפות כואבות שיקרבו בין העמים? "
כמה מאכזב שכתבת שאת הרגשות הפלורליסטיים האלה אתה שומר לעצמך וכותב באנונימיות פה בפורום במקום לפקוח את עיניהם של חבריך מהמחנה שכל כך אהוב עליך ולגרום להם להבין ש-
א- המעשה שלהם לא דמוקרטי ופוגע בחופש הביטוי. כפי שאמרת לכל אחד זכות לראות את המציאות כראות עיניו. להפגין נגד זה - זו פשוט השתקה אכזרית ומכוערת.
ב- מי הם שישפטו את המשפחות שעברו את הגרוע מכל ואיבדו את יקיריהם בקרבות? אם המשפחות הללו מרגישות שהקרבה עדיפה על השנאה, שהמלחמה מיותרת ומביאה למוות מיותר- מי שם את חברי המחנה שלך לבקר ולשפוט אותם על דעתם? מי הם שיפגינו נגד הטקס? מי הם שיטמאו את צפירת הזיכרון ויפריעו למשפחות לקדש את זכר יקיריהם בכל דרך שנראית להם נכונה?
&nbsp
למען אחדות המדינה ואם חשוב לך העתיד שלנו כאן (כי השיח שאתה משתיק הוא חשוב והוא התקופה לשסע המתגבר כאן) אנא ממך דבר על כך עם חברי המחנה שלך- ויפה שעה אחת קודם
 

איציק3332

New member
צודק,לא הספקתי להגיד...

אבל עדיין יש לי ביקורת על השמאל הקיצוני כי הבנתי שמביאים את האלמנה של המתפרע מאום חיראן וזה לא מקובל.
 

blondi2212

New member
אוף למה להיתפס לקטנות? המסר הכללי הוא שחשוב- חיה ותן לחיות

האנשים השכולים האלה עברו תופת וזו הדרך שלהם להתמודד ולזכור. אין לאף אחד זכות למנוע את זה מהם, מה איכפת לאנשים איך הם מקדשים את זכר אהוביהם?
משפחות שכולות אלה מאסו במלחמה, במאבק, בשנאה ומנסים לעשות טקס שמאחד בין העמים ואז בא המחנה הנגדי ומציף אותם בשנאה, ביקורת, שיפוטיות ועוד דברים חמורים יותר (קללות וכו') לא מבינה את הקטע הזה?!?!
ועצם העובדה שאתה משתמש במונח "שמאל קיצוני" בכזו קלות גם מראה שאתה בכלל לא מבין מה זה שמאל. כי שמאל קיצוני זה מיעוט (כמו שימנים קיצוניים שמרביצים לחיילים זה מיעוט) אבל שמאל שפוי- בהחלט יש דבר כזה. והייתי מציעה לך להידבר להבין את כוונות המחנה הזה, גם אם אתה לא מסכים איתו, כי יש להם אידיאולוגיה מאחורי זה והם לא סתם "בוגדים" ו"אוהבי ערבים"
ואני שמחה שאנחנו מקיימים את השיח המכבד הזה בינינוף, למרות שאנחנו לא באותו "צד". מקווה שגם אתה.
חג עצמאות שמח איציק!!
 

איציק3332

New member
יודעת מה שמתי לב

שהמבוגרים של הערבים העייפים כאילו אנשי שלום והצעירים שלהם לוחמניים מתפרעים שונאי ישראל ופושעים.. חג עצמאות שמח גם לך
 

blondi2212

New member
תנסה לשים לב אם המצב כזה גם בצד שלנו. המבוגרים מפוייסים יותר

הצעירים שונאי ערבים ורק מקללים ורוצים לראות דם.
אני מניחה שזהו טבעו של עולם, ככל שאדם מתבגר דעותיו נהיות מציאותיות יותר, הוא עוזב את העקרונות ומבין שמה שחשבו באמת בחיים האלה זה השקט, הביטחון, המשפחה, שיהיה אוכל על השולחן.
כמו כן הדור המבוגר עוד זוכר ימים שבהם שני בעמים חיו בשלום יחסי, בדו קיום. הדור הצעיר רואה את השנאה מתגברת, את השחרור מתרחק וכבר אין לו מה להפסיד.
הדור המבוגר אולי זוכר מה היה לפני הכיבוש, הדור הצעיר נולד למציאות בלתי אפשרית שבה אין לו תקווה
 


 

איציק3332

New member
ממש לא,אין בישראל פשיסטים

השינאה היא לא על רקע גזע.השינאה היא מרוב טרור ומלחמות שספגנו מהערבים
 

ספי111

New member
אין קשר בין פשיזם לגיזענות

בישראל יש גם פשיסטים וגם גיזענים.
 

ספי111

New member
אתה יכול לא להסכים.אני לא אחראי על

הקשב שלך בשיעורי אזרחות.
 

איציק3332

New member
אני תורם דווקא להמון מיסכנים כמוך

ומביטוח לאומי מעולם לא קיבלתי שקל והם מקבלים ממנו המון כסף. וצבא עשיתי יותר ממך
 
לא עשית כלום כי אתה עלוקה חרדית על ביטוח לאומי

אני עשיתי יותר צבא ממך
תרמתי למדינה והצלתי אנשים
אני חוקרת ביום יום כדי להציל אנשים ממחלות
&nbsp
 
למעלה