כינים...

מירי,

New member
אז מה את מציעה?

שגם את הילדים האלה ישלחו הביתה? וזה עדיין לא פותר את ה'איך' - כלומר אם הילד שלי היגיע נקי, אבל עד 0900 התחיל להתגרד- ישלחו אותו הביתה?
 

noa_f

New member
ילד אלים בכיתה - כן שיעיפו אותו

הביתה, אם הוא לא מטופל וגם אם כן. או שיצמידו לו סייעת, או שיכניסו אותו לכתה מתאימה וילד עם כינים צריך ללכת הביתה. גם בגן גם בבית הספר. אגב, מספיק שיתחילו לשלוח הביתה רק בגנים ובמעונות (שם גם ילד פחות מבין מה ואיך)- גם ילדי ביה"ס יהיו נקיים, כי הם נדבקים בעיקר מהקטנים.
 

noa_f

New member
ועוד משהו,

הנה, לך יש ילד עם איזושהי לקות. היית אומרת: "אין מה לעשות, זו מכה! ככה זה" ולא מטפלת בו? אבל המון הורים ששומעים על כינים מגיבים ככה. אני לא משווה בין לקויות למידה לכינים, שיהיה ברור. אני רק אומרת שלפעמים יש משהו שהילד "לא אחראי לו", ובכל זאת, מה לעשות, הוא צריך להיות מטופל וצריך להטיל סנקציות על הורים שלא עושים את זה, אם חוסר הטיפול פוגע באחרים.
 

מירי,

New member
אני עדיין טוענת שזה לא ראלי.

כי- הילד שלי מגיע נקי בבוקר, אם לא ייבדקו כל הרשים לפני הכניסה לביה"ס יש סיכוי שעד 0900 הוא יגרד.....
 

noa_f

New member
בתור אמא לילד/ה אחר בכתה/גן:

מעניין לי ת'צ'ופצ'יק.
 

מירי,

New member
לאחרונה טיפלתי בבת שנתיים

עם כינים
אין לה סבלנות יותר מכמה דקות ולכן את שעות הלילה ביליתי כקופה בפליית כינים מהראש שלה
 

noa_f

New member
אני מסרקת אותו בזמן שהוא משחק

באמבטיה, אז יש לו סבלנות ובינינו, זה גם ממלא לי את דקות השעמום בתעסוקה.כמובן שזה גרם לנזלת ולאף מטפטף כל החורף. וגם (קצת חולני ומחריד, אבל מה לעשות, זמנים קשים וגו') לפעמים כשהוא יונק. זה ממש מחזיר אותי לשורשים הדארוויניסטיים שלי, לא?
 

מירי,

New member
איך את עושה את האחרון ../images/Emo3.gif

זה היה נותן לי הרבה זמן
 

iris mom of two

New member
לא צריכה לדמיין מצב של לבדוק

ראש ראש בכניסה לבית הספר. ראיתי את זה! זו הדרך היחידה להיפטר ממגיפת כינים חוזרת בכיתה. וזה אבסורד שאין אחות בבית ספר כל הזמן ושאסור לאחות בית הספםר לבדוק כינים. כל עוד שאבסורד זה לא ייפטר יהיו כינים בבתי הספר בארץ, וילדי ישראל נתונים בסכנה אם חס וחלילה קורה משהו רציני כשהאחות לא שם.
 

Ronit FL

New member
אצלנו לא ראיתי, אבל מה שכן ראיתי

שמאז עזבנו את הארץ, אין כינים. טדדם!
 

רונה ה

New member
בבית הספר שלנו ...

לשלוח ילד עם כינים הבייתה?! הלוואי - פעם בשנה מועילים להוציא מכתב ל"מבצע חפיף" (שכנראה באמת נעשה חפיף...). אני אנסה את ההצעה של שמן רוזמרין ושמן זית לכל אחה"צ, והבוקר התחלתי עם כי-מט. דרך אגב, לא מזמן היו כמה כתבות על הסכנות שבשימוש בחומרים נגד כינים (החומרים נספגים בגוף דרך הראש ועלולים לסרטן, בכל אופן מדובר ברעלים חזקים מאוד שחודרים לגוף). הבעייה שגם אם עושים טיפול קטלני, אין הבטחה שלמחרת לא יחזרו כינים מראש של ילד אחר. אהה, וגם אמשיך עם המסרק...
 
למעלה