כך לפי החולי נפש,העמידו כמה אוטובוסים בכיכר השבת בצומת וכאשר פקח רצה לשחרר את התנועה התנפלו עליו בצעקות נאצי וגירשו אותו, בתוך כך התחבורה הציבורית לא עובדת,וכאשר פקח של חברת אגד שנסע בכביש ליראות מה קורה אז קיבל אבן שפגעה על גג מכוניתו ללא נפגעים,נמאס כבר מהאלימות הזו שבסופו של דבר הציבור כולו ישלם עליו את המחיר(אין לי בעיה עם מחאה אבל למה זה תמיד צריך לבוא על חשבון הציבור שלנו?)