אני מעריך
ככל הנראה הכיוון ההפוך יגרום להתנגדות גלגול גבוהה יותר כי יש לקוביות שלו שיפוע בצד אחד שנועד לעזור להן להתגלגל יותר מהר. השחיקה שלו תהיה מהירה יותר, אבל אני לא יודע אם בצורה משמעותית בעליות ככל הנראה תקבל יותר אחיזה, כי יהיה לקוביות פרופיל יותר מרובע כשהן ננעצות ומאיצות לעומת זאת, עשוי להיות שיכולת הבלימה תפגע במעט לא יודע כיצד זה ישפיע בסיבובים, וככל הנראה המקום היחידי שבאמת תצליח לזהות את ההתנגדות המוגברת יהיה בנסיעה על כביש - אם בכלל תצליח לזהות. לטעמי לא דחוף להחליף כיוון, אבל אם קריטי לך שהכל יתפקד ב100% מהיכולת, אתה יכול לבקש מהחנות שתחליף צד בצמיגים, לכל היותר זה יעלה להם בשתי פנימיות נוספות וזמן - לגיטימי אם שלמת על התקנה מושלמת.