כיוון שסתום KTM 125

shhr10

New member
כיוון שסתום KTM 125

יש דרך לכוון מבלי לפתוח את הצילינדר? לאחרונה החלפתי בוכנה+רינגים והמנוע קיבל הרגשה קצת מוזרה, הכח המדויק שהיה לו בנמוכים פשוט נעלם וצריך לחכות עד שהוא מגיע. כמו כן בפתיחת גז בשישי לפני שהשסתום פתוח לחלוטין חסר כוח מה שלא היה לפני. מאז החלפת הבוכנה הרעש נהפך ל"קרבי" יותר האם זה כיוון השסתום\כיוון אחר שאפשר לבצע? 2010 90 שע"מ
 

amitexc

New member
יכול להיות שהשסתום נתקע פשוט

ונפתח בסל"ד גבוה יותר מהמתוכנן, מי החליף את הבוכנה, נעשה ניקוי לשסתום? תערובת דלק אותו היחס? יכול להיות שזה גם מכיוון הקרבורטור, כשהוא עשיר במעגל הסרק-ביניים נוצרת תופעה זהה.
 

shhr10

New member
נעשה ניקוי

נעשה ניקוי לשסתום, התערובות דלק בדיוק אותו הדבר, ובקרבורטור לא נגעתי בכלל אז השאלה אם יש מה לנסות לשחק איתו? בכל מקרה אם הבעיה היא בשסתום יש דרך לכוון אותו או שאין מנוס מלפתוח את המנוע מחדש ולראות מה קורה איתו? תודה.
 

hananlv

New member
מן הסתם בהרכבת הבוכנה לא הרכבת נכון את מוביל

השסתום.. תצטרך לפתוח את הצילנדר שוב..
 

hananlv

New member
והפעם שים לב לחלון קטן בצד ימין של הצילנדר

שאם תשחרר את שני הברגים שלו תוכל לוודא שאתה מכניס את הצילנדר נכון למקום שלו
 

amitexc

New member
שכחתי שזה פטנט מחורבן יחסית כמו בהונדה

 
מה בדיוק מחורבן בו ?

אני אמנם לא מכיר שסתומים אחרים מב-KTM אבל יש לי ניסיון מצויין עם השסתום הזה ב- 5 אופנועים שלהם. אמין, לא נוטה להיתפס גם בג'יפה קשה, קל לכיוון וקל להרכבה אם יודעים מה צריך לעשות או עובדים עם ספר מכונאים. הדבר היחיד שייתכן והתחרבן זה ההרכבה הלא נכונה.
 

amitexc

New member
אמצעי החיבור בין המנגנון הצנטרפוגלי לשסתום

 

rz1 היחיד

New member
עניין מוכר

קרוב לוודאי הרכבת את הצילינדר ללא תיאום בין חלקי מנוף תפעול השסתום. תרים את הצילינדר (4 אומים) בערך 2 ס"מ, בחלק בקדמי ימני תמצא מזלג (מס' 67 עמ' 19בספר חלקים) בצילינדר ומנוף עגול במנוע (מס' 66), תתאם ביניהם וסגור. הכל יבוא על מקומו בשלום.
 
למעלה