•°•Horse Lover•°•
New member
כיב בקרנית שלא לגמרי מחלים../images/Emo10.gif
למי שלא זוכר, לכלב שלי (טרייר מע' בן 12) התגלה לפני כשבועיים כיב בקרנית. היום, בביקורת נוספת, התגלה שהכיב מאוד התכווץ, אבל הוא עוד לא החלים לחלוטין (לפי הצביעה שעשו לו היום). הוט' רצה לטשטש אותו בשביל לעשות לו קצת גירוד שם באזור - לעודד כלי דם שיגיעו לאזור ויעודדו החלמה (אם הבנתי נכון את ההסבר), אבל החליט בסוף לחכות עד יום חמישי. אני לא מפחדת כל כך מהטשטוש (הוא אמנם זקן אבל בריא
ומשתמשים שם בחומרים בטוחים מאוד), אבל מהתהליך הזה של הגירוד של הקרנית. האם זה באמת הכרחי להחלמה?.. זה לא יכול להחמיר את המצב?.. (בכל זאת, מדובר בסוג של פגיעה נוספת בקרנית, לא?...) אני מאוד סומכת על הוט' שלי, אבל מאוד מפחדת לעשות דבר כזה לצ'אנס.
למי שלא זוכר, לכלב שלי (טרייר מע' בן 12) התגלה לפני כשבועיים כיב בקרנית. היום, בביקורת נוספת, התגלה שהכיב מאוד התכווץ, אבל הוא עוד לא החלים לחלוטין (לפי הצביעה שעשו לו היום). הוט' רצה לטשטש אותו בשביל לעשות לו קצת גירוד שם באזור - לעודד כלי דם שיגיעו לאזור ויעודדו החלמה (אם הבנתי נכון את ההסבר), אבל החליט בסוף לחכות עד יום חמישי. אני לא מפחדת כל כך מהטשטוש (הוא אמנם זקן אבל בריא