כח האור

freearth10

New member
כח האור../images/Emo24.gif

רציתי לשתף אתכם במה שלי קרה ביומיים האחרונים. הבן הגדול שלי, גבר חסון בן 30, חזר הביתה מותש לגמרי לאחר חודשים של עבודה ומתח מאומצים, חוסר שינה ותזונה לא מאוזנת והילד (כן גם בן 30 הוא עדיין הילד שלי)התפרק לגמרי.חשבתי שסתם היה לו יום קשה ושמחתי כאשר הוא אמר שמחר לא ילך לעבודה, כי ידעתי שהוא זקוק ליום של מנוחה, אבל בבוקר הוא קם ולא יכול היה ללכת,בקושי יושב, כאבים בכל הגוף, קוצר נשימה, אדום כולו, לא אוכל, בקושי שותה. יצאתי החוצה כמו אז לפני שנים לקנות לו כל מה שהוא אוהב שרק יאכל משהו, אבל הוא רק שכב במיטה ובקושי דיבר. ואז ברגע של יאוש מוחלט עשיתי את מה שלא הייתי צריכה לעשות השפרצתי עליו קצת צ'י אנרג'י, למרות שזו אני שתמיד אומרת שאסור לנו לכפות על מישהו את הטיפול, שאנחנו צריכים לתת קצת כבוד לאדם, אבל כשהילד שלך הוא זה ששוכב שם, זה כבר סיפור אחר.אז התמצית אכן עזרה והוא טיפה התאושש, אבל אחרי שעה או שעתיים הוא שוב שכב שם כמו סמרטוטי. נכנסתי לסלון עשיתי מדיטציה ובסופה עטפתי אותו בהמון אור. כשנכנסתי לחדר הוא בדיוק התעורר עם חיוך על הפנים.הסכים לשתות משהו. יצאתי עם הכלב החוצה וכשחזרתי הוא כבר ישב בספה וצפה בטלויזיה. בערב הוא התחיל לאכול. היום בבוקר הוא קם, כאילו ולא היה בכלל כך מסמורטט רק אתמול.וואו זה היה שיעור!
מאיה
 

SideKick

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo24.gif../images/Emo42.gif

לעטוף באהבה ולאפשר. כנראה שזו באמת התרופה הטובה ביותר בעולם.
 
אפשר גם אימא כמוך?

ומה זה "צ'י אנרג'י" ? מזכיר לי שבקיבוץ שלי יש מישהיא שאמרה לי שהיא עייפה ולא מאושרת אז הזכרתי לה שיש לה בבית מטפל אלטרנטיבי ..(בעלה)
 

freearth10

New member
../images/Emo13.gif

היי רויטל, צ'י אנרג'י זו תמצית קריסטלים שעובדת כמעט מיידית, אבל צריכים לתת אותה למי שרוצה לקחת אותה... ומטפל הבית לא תמיד יכול לעזור, כי הרבה פעמים זה הוא דווקא שמעורב רגשית בחסימות שלה, אבל בקיבוץ אני מאמינה יש עוד כמה מטפלים הוליסטים. מאיה
 

I s t a r

New member
אין כמו הכוח של אור ואהבה../images/Emo42.gif../images/Emo23.gif

לשלוח אנרגיות אור זו תמיד ברכה, מובן שהצד השני צריך להסכים לקבלם- אבל בכל מקרה- איזה יופי החל שינוי כל כך טוב אצל הבן! נפלא!
 
למעלה