כחלון מקים רשת סופרים חדשה

כחלון מקים רשת סופרים חדשה

משה כחלון הכריז על תכנית "היסטורית" (היסטרית?), "דרמטית" ושאר מעלי מתח כאלו ואחרים. אין ספק שגם הקופירייטרים עבדו שעות נוספות כדי להוציא תחת ידיהם ישר אחרי החג את "משפחה נטו" משל היה האוצר סניף חדש ברשת הסופרים "אושר עד" או "חצי חינם".
דיבורים כמו "הגיע הזמן שהמדינה גם תיתן ולא רק תיקח" נשמעים הרבה יותר טוב מאשר "My fellow Americans, ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country.".
למדינה אין כסף. היא אינה מייצרת דבר. כל מה שהמדינה עושה הוא לגבות מסים ואז לחלקם חזרה כראות עיניה. לא נעים להיות משבית שמחות אבל אני רוצה להציע תרגיל קטן. בכל פעם שפוליטיקאי או לוביסט כזה או אחר מדבר על "המדינה" החליפו את המילה "מדינה" במילים "משלמי המסים". ננסה זאת עם הכרזתו של כחלון "הגיע הזמן שמשלמי המסים לא רק יקחו אלא גם יקבלו" נשמע הגיוני? לא כל כך. משפט שכחלון לא אמר: "הגיע הזמן שמשלמי המסים ידאגו יותר לנכים" נשמע יותר הגיוני נכון?
הרי מאחורי כל צעד "למען המשפחה" מסתתרת העלאת מס שאותה משפחה תצטרך לשלם בקדנציה הבאה. כחלון יכול היה פשוט להכריז על הפחתת מע"מ אם יש עודף כסף בקופה אבל מה היו עושים הקופירייטרים? כחלון היה יכול להחליט על הפחתת מכס על כל הבגדים אבל הרבה יותר סקסי זה להפחית מכס על "בגדי תינוקות". עכשיו משלמי המסים יצטרכו לממן צבא של פקחים שיחליטו מהו בגד תינוקות ומהו בגד ילדים "סתם". כאילו שלאמא משנה אם היא מוציאה כסף על בגד לתינוק, לילד בן 5 או לעצמה (חוץ כמובן מהעבודה שבגד תינוקות הוא הזול מבן השלושה ממילא).
ראוי לזכור את מה שכחלון עצמו קבע כמבחן כהונתו: האם מחירי הנדל"ן יעלו בתקופתו או לא. כשל זה אף קופירייטר ואף הגרלה לא תצליח כנראה למחוק.
 

xfwind

New member
ביטול דואופול התשתית בזק-הוט הוא האתגר האמיתי בעיני....

 
שר האוצר "משה כחלון" - דרכו הכלכלית סוציאלית.

מאז ומתמיד , שר אוצר במדינת ישראל הוא מינוי פוליטי שלא בהכרח מבין בכלכלה,

כאן יש לנו שילוב מעניין של שר אוצר ראש מפלגה "חדשה" , משפטן וכלכלן בהשכלתו, משה כחלון מחוייב לחזונו שאיתו הלך לבחירות כלומר "הנגשת שוק הדירות לזוגות הצעירים" והוזלתם.

ברקורד שלו כשר התקשורת והרווחה נרשמו הצלחות גדולות והוא מחוייב להמשיך בדרכו זו כדי לשרוד תוך שהוא מנווט בכבדות בין ראש ממשלה דורסני לבין פקידים "מקצועיים" במשרדו שתפקידם לדאוג לתזרים מזומנים ל"בנק המרכזי" כלומר לקופת האוצר.

לאחרונה אנו עדים לקשיים העומדים בפניו בתחום הוזלת מחירי הדירות, לשוק הנדל"נ יש אנרגיה משלה...והיא מצוייה במעין עגלה הנמצאת בתנופה במורד וניתן רק להאט אותה אך לא לעצור.

אני ולדעתי, גם כל עם ישראל [למעט משקיעי הדירות] תומכים במאמציו של שר האוצר להאט את העגלה הדוהרת במורד.

במידה ויכשל במעשיו עפ"י חזונו , בבחירות הבאות מפלגתו תתכווץ/תעלם מהמפה וכך גם השפעתו, הוא מזהה בחירות באופק ומנסה לקדם נושאים כלכליים במהירות כדי לבסס את מעמדו כשר אוצר סוציאלי.
 

Drill Bit

New member
לגבי השורה התחתונה....

יש מלא קופירייטרים שיכולים למחוק ןלתקן בקלות כל כשל...ואחת הסיבות לזה היא... שיש לנו זיכרון מאד קצר ואם הכל מתנהל באזור קשורה אז מיד יוצאים לאיזה מבצע צבאי קטן וזה מסית את תשומת הלב. שאר ההבחנה מצוינת.
 
למעלה