כחולה... ... .. לא מצאתי את ההודעה אז אני מגיבה לך על ההודעה ששלחת אתמול!.. התשובה כזאת.. את בוגדת בדיוק כמו שאני נושאה לאחרות!.. חולה עלייך כחולה!.. יום מדליק ומהנה... U I בר!!..