כחולה...
...
..

בר (בת)

New member
כחולה... ../images/Emo23.gif ... ../images/Emo39.gif .. ../images/Emo42.gif

לא מצאתי את ההודעה אז אני מגיבה לך על ההודעה ששלחת אתמול!.. התשובה כזאת.. את בוגדת בדיוק כמו שאני נושאה לאחרות!.. חולה עלייך כחולה!.. יום מדליק ומהנה... U
I בר!!..
 

בר (בת)

New member
כחולה..

אוף.. כמה רשמת.. רשמת המון.. אין לי כח לסיים את ההודעה!.. טוב בה ביי
 
למעלה