כושר, או כושר כושר ? זאת השאלה !

כושר, או כושר כושר ? זאת השאלה !

פורסם בעיתון של המדינה, שריצות למרחקים ארוכים מורידות את רמת ההורמון הגברי ואתם יודעים מה ההשלכות בנושא הסקס. מי שמעדיף שהזולופה שלו תזכה לאריכות ימים, שיפסיק לרוץ למרחקים ארוכים. אז עכשיו נשאלת השאלה : כושר גופני, או כושר במיטה ?
 

דימון

New member
לא לא לא לא ../images/Emo70.gif

ממש לא נכון!!! אני טריאתלט,ובזמן פגרה מהתחריות אני מתאמן למרתון. אני רץ בסביבות 110 ק"מ שבועי ואני חרמן 24 שעות ביממה. אני בן 38 ו"מספק את הסחורה" 4-5 פעמים בשבוע. אז....... אסף, תתחיל לרוץ !!!
 

alexkagn

New member
העיתון של המדינה...

תסיק לבד מה הרמה של המאמר שהופלץ שם.
 
מענין מי כתב את השטות הזו

בטח אחד שמעולם לא רץ. לדעתי לפחות דווקא ריצה משפרת את החיים דרמטית, ולא רק מבחינת ביצועים במיטה, יכולת תנועה, גמישות וסיבולת לב ריאה.
 

hot chilly

New member
קריאה בעיתון של המדינה שורפת

את מעטפות המיאלין וגורמת לתמת של תאי מוח. תעבור ל"הארץ". אל תשכח שכל עיתון סופו לעטוף דגים, או לרפד כלוב.
 
אני מבין שאת דוגלת באימרה, שהדבר

היחיד שנכון בעיתון, הוא התאריך. בכל אופן, שמתי לב שכולם התמקדו בלרדת על העיתון, שהרי העיתון רק פירסם מחקר ולא ערך אותו בעצמו. גם לי זה נשמע דבילי ולא אמין, אבל לכי תתווכחי עם כמה פרופסורים שמקדישים את חייהם לדברים האלה...
 

d_style

New member
"העיתון רק פירסם"

בחאאיייך. אין לקוראים של העיתון שום דרך לבחון את אמינות המחקר שפורסם, את המתודולוגיה שלו, או את המחקרים הנגדיים, רוב האנשים שקוראים את העיתון גם לא מודעים לכך שהם צריכים. עיתון נועד למכור שטחי פרסום בו, וזהו.
 

אלי ו.

New member
תשובה

הבעיה בעתון כמו YNET שמפרסם מחקר היא שבד"כ הוא מעתיק את הפרסום מעתון פופולארי אחר. גם שם, מי שפרסם את הנושא בד"כ קיבל הודעה מיחצ"ן של החוקרים ולא קרא את המחקר עצמו וגם אם קרא בד"כ לא התעמק והבין. מחקר אחד יכול להיות מאוד חשוב ויכול להיות חסר חשיבות לחלוטין. הפרסום בעתון בד"כ לא יספר לך מה היה גודל קבוצת המבדק, מה היתה המתודולוגיה וכו'. העתון תמיד יכתוב "מחקר חדש קובע" ולרוב יתעלם מסקירות מחקרים שלעניננו הרבה יותר חשובים ממחקרים בודדים. הייתי ממליץ לא ללמוד מ"מחקרים חדשים" שמפורסמים בעתון דבר, אם נושא מסויים מעניין אותך כנס לגוגל סקולאר או ל PUBMED וחפש מחקרים וסקירות מחקרים בנושא.
 
הבנתי כבר בהודעות מעליך שאני נאיבי

ומהתוספת שלך גם טיפש. לפני שאודה לך על היחס, הייתי מאוד מעוניין לדעת מהיכן הביטחון המופרז שלך ושל חבריך שהכתבה על פרסום המחקר כ``כ לא אמינה וכ``כ שגויה.
 

אלי ו.

New member
אני לא יודע אם הכתבה שגויה

פשוט יודע שציטוט של מחקר ב YNET אינו מלמד דבר. בהחלט יכול להיות שמדובר בנתון נכון לחלוטין אבל YNET פשוט אינו סימוכין אמינים.
 

Knb the Bled

New member
אסף, אתה לא טיפש,

או נאיבי, אבל לא צריך להתעמק ולהוכיח בסופו של דבר שהנאמר בעיתונות (או בעיתונים נפוצים כמו ידיעות אחרונות או מעריב,) הוא די מגמתי... היום קראתי משהו בסטייל: "בעלך מעורב מדי בבית? מחקרים מראים שזו סיבה לסכסוכים וריבים", וזה כזה בולשיט. גברים שמעורבים יותר בבית בטח נתקלים יותר בבעיות כמו מתי להוציא את הזבל או לקחת את הילדים, אבל לך תדע עד כמה הסכסוכים האלו עמוקים כמו גברים שבקושי באים הביתה והיחסים בין נשים רופפים... כאילו, בתכל'ס, הנקודה היא שאם תחקור ותקרא כמה שיותר מקרים של מחקרים ותשווה אותם בין מה שכתוב לעיתונות לבין המקור עצמו, תמצא שלא תמיד יש חפיפה... או שדברים קצת יוצאים מהקשרם...
 

hot chilly

New member
אני בכיף מזמינה את גייבר להתערב לי

בבית. במיוחד שיתערב בפאנלים והאסלות. מה שכן, שלט יתערב לי בבגדים, ובמיוחד במיוחד שלא יתערב לי בלנז'ריי. זה אכן יגרום לסכסוכים אם מישהו יתלבש "קרוס" בבית הזה, וזו לא תהיה אני.
 
למעלה