כומתה אדומה בלחץ...

Iron-Maiden

New member
כומתה אדומה בלחץ...

אני ועוד כמה חברה כאן הבענו כאן לא מזמן תהיהה על הסיפורים המוזרים והבלתי הגיוניים של הכומתה האדומה - כביכול חייל במגלן. מר כומתה מאד נלחץ (הוא כתב כ-350 הודעות וכעת הרז עלול להיחשף - תרתי משמע), בכל מקרה במקום לתת הסברים הגיוניים לנימוקים שאנחנו הבאנו מדוע הוא איננו חייל כלל כי אם פסיכופט ושקרן פתולוגי, הוא ניסה לתקוף אותנו ללא כל קשר או פשר לטענות שיחסנו נגדו. אני בררתי עם קרוב משפחה שהיה חייל בכיר במגלן לגבי רז, והוא אמר כי לא היה רז בכל היחידה. אחרים הסבירו כי לא ייתכן שלחייל קרבי יהיה כל כך הרבה זמן פנוי לעסוק בשעשועי ילדים. כמו כן הבאתי את הסיפור של ה``כומתית האדומית`` מהצ`אט, כביכול חברה ליחידה של הכומתה, שנפתסה אומרת ``אני צריך ללכת``... וכנגד כל הטיעונים האלה, כתב ההגנה של הפסיכופט המתחזה היה לא אחר מאשר ירידות חסרות כל תכלית בעניינים שכלל אינם קשורים לשירותו. מר כומתה, אני ואחרים עדיין מצפים ממך להתייחס לטענות שלנו.. כל נסיונות הההתחמקות שלך לא יעזרו. כולם יודעים יפה מאד מה טיב השירות הוירטואלי שלך - עכשיו תעשה לכולם טובה ותעבור להציק בפורום אחר (פורום אמיר פיי גוטמן, כפי שכבר ציינת, נשמע מתאים מאד עבור הרמה האינטלקטואלית שלך). ועל אינטרנט במגלן כל אחר הצהריים תנסה לספר לאנשים אחרים, יש גבול כמה אפשר לבלוע את הדמיונות שלך. נ.ב. כן, כן.. הגיע הזמן להודות שגם אתם טעיתם שהאמנתם לו.. לא מאוחר להודות בזה.
 

tali_le

New member
הטמטום והשעמום...

אני חושבת שכמות הזמן שאתם מבלים לאחרונה בלרדת על כומתה אדומה היא מטופשת ברמה בין-לאומית לי אישית (ואני מניחה שזה ככה לגבי רוב חברי הפורום) לא איכפת באיזו יחדיה הוא משרת כל עוד המידע שהוא נותן נכון והוא טורח לעזור ולענות לנו על שאלות בנוסף, גיע הזמן שתבינו שחלק מהתרבות הוירטואלית של האינטרנט היא היכולת של אנשים להתנהג כמו מישהו שהם לא ואם קשה לכם להתמודד עם זה אז הבעיה היא אצלכם!
 

jedi knight

New member
כנ``ל

מה איכפת לי איפה הוא משרת ואם באמת אם הוא חייל או לא .העיקר אם הוא יודע ונותן מידע ועונה על שאלות למלשבים וכותב את דעותיו אז שיהיה לו\להם בסבבה
 

Iron-Maiden

New member
באמת תודה לו

הוא אמנם לא חייל במגלן, אבל בהחלט אני מעריך את עזרתו למלש``בים, כל עוד הנתונים שהוא אומר נכונים - ואני מאמין שברובם הם נכונים
 
למעלה