Iron-Maiden
New member
כומתה אדומה בלחץ...
אני ועוד כמה חברה כאן הבענו כאן לא מזמן תהיהה על הסיפורים המוזרים והבלתי הגיוניים של הכומתה האדומה - כביכול חייל במגלן. מר כומתה מאד נלחץ (הוא כתב כ-350 הודעות וכעת הרז עלול להיחשף - תרתי משמע), בכל מקרה במקום לתת הסברים הגיוניים לנימוקים שאנחנו הבאנו מדוע הוא איננו חייל כלל כי אם פסיכופט ושקרן פתולוגי, הוא ניסה לתקוף אותנו ללא כל קשר או פשר לטענות שיחסנו נגדו. אני בררתי עם קרוב משפחה שהיה חייל בכיר במגלן לגבי רז, והוא אמר כי לא היה רז בכל היחידה. אחרים הסבירו כי לא ייתכן שלחייל קרבי יהיה כל כך הרבה זמן פנוי לעסוק בשעשועי ילדים. כמו כן הבאתי את הסיפור של ה``כומתית האדומית`` מהצ`אט, כביכול חברה ליחידה של הכומתה, שנפתסה אומרת ``אני צריך ללכת``... וכנגד כל הטיעונים האלה, כתב ההגנה של הפסיכופט המתחזה היה לא אחר מאשר ירידות חסרות כל תכלית בעניינים שכלל אינם קשורים לשירותו. מר כומתה, אני ואחרים עדיין מצפים ממך להתייחס לטענות שלנו.. כל נסיונות הההתחמקות שלך לא יעזרו. כולם יודעים יפה מאד מה טיב השירות הוירטואלי שלך - עכשיו תעשה לכולם טובה ותעבור להציק בפורום אחר (פורום אמיר פיי גוטמן, כפי שכבר ציינת, נשמע מתאים מאד עבור הרמה האינטלקטואלית שלך). ועל אינטרנט במגלן כל אחר הצהריים תנסה לספר לאנשים אחרים, יש גבול כמה אפשר לבלוע את הדמיונות שלך. נ.ב. כן, כן.. הגיע הזמן להודות שגם אתם טעיתם שהאמנתם לו.. לא מאוחר להודות בזה.
אני ועוד כמה חברה כאן הבענו כאן לא מזמן תהיהה על הסיפורים המוזרים והבלתי הגיוניים של הכומתה האדומה - כביכול חייל במגלן. מר כומתה מאד נלחץ (הוא כתב כ-350 הודעות וכעת הרז עלול להיחשף - תרתי משמע), בכל מקרה במקום לתת הסברים הגיוניים לנימוקים שאנחנו הבאנו מדוע הוא איננו חייל כלל כי אם פסיכופט ושקרן פתולוגי, הוא ניסה לתקוף אותנו ללא כל קשר או פשר לטענות שיחסנו נגדו. אני בררתי עם קרוב משפחה שהיה חייל בכיר במגלן לגבי רז, והוא אמר כי לא היה רז בכל היחידה. אחרים הסבירו כי לא ייתכן שלחייל קרבי יהיה כל כך הרבה זמן פנוי לעסוק בשעשועי ילדים. כמו כן הבאתי את הסיפור של ה``כומתית האדומית`` מהצ`אט, כביכול חברה ליחידה של הכומתה, שנפתסה אומרת ``אני צריך ללכת``... וכנגד כל הטיעונים האלה, כתב ההגנה של הפסיכופט המתחזה היה לא אחר מאשר ירידות חסרות כל תכלית בעניינים שכלל אינם קשורים לשירותו. מר כומתה, אני ואחרים עדיין מצפים ממך להתייחס לטענות שלנו.. כל נסיונות הההתחמקות שלך לא יעזרו. כולם יודעים יפה מאד מה טיב השירות הוירטואלי שלך - עכשיו תעשה לכולם טובה ותעבור להציק בפורום אחר (פורום אמיר פיי גוטמן, כפי שכבר ציינת, נשמע מתאים מאד עבור הרמה האינטלקטואלית שלך). ועל אינטרנט במגלן כל אחר הצהריים תנסה לספר לאנשים אחרים, יש גבול כמה אפשר לבלוע את הדמיונות שלך. נ.ב. כן, כן.. הגיע הזמן להודות שגם אתם טעיתם שהאמנתם לו.. לא מאוחר להודות בזה.