כול כך רע לי...

black angel5

New member
כול כך רע לי...

אז רציתי להתחיל את השנה ברגל ימין,לא הצליח לי. נכנסתי בימין ומשם הכול המשיך לי בשמאל...כן היו תקופות רעות ברמות והיו גם ימים טובים,ימים. קרו הרבה דברים השנה,בגלל הדברים האלה יש לי חור בתוכי,משהו חסר. סבא שלי נפטר לפני כחמישה חודשים וקצת..החודש כבר שישה,לאחר מכן היו לי המון ריבים עם אנשים,הם ההורים,נלחמתי בכול מה שזז..יצאתי משיעורים העיפו אותי למזכירות ועוד דברים שקרו בגללי. אז עכשיו הנה אני,כן כבר לא מוציאים אותי ואני יודעת שהכול בסוף יאצ לרעתי,אני משתדלת..אני לא תלמידה רעה ממש לא,אבל עכשיו דווקא החברה צצה לה? לא ידועת אם מישהו זוכר...אבל כתבתי פה על ריב עם חברה,הכול בגלל האינטרנט,אני הייית אמורה להיפגע מכול הסיפור אבל כמובן שלמרות שאין לה ממש להיפגע כי אין לה שום עובדות ושום כלום היא הקימה קבוצה כזאת..כמו הילה שסובבת סביבה. בבצפר שלנו אין שכבות,יש רק את הכיתה שלי...אז אם מישהו אחד לא איתך כבר מרגישים בחיסרון,לפחות אני..זו כול כך מפריע לי. ולא,אף אחת מאיתנו לא רוצה להשלים.אין סיבה,לי נמאס ממנה...נמאס לריב איתה ונמאס שהיא מנצלת את כול העולם ואחותו וחושבת שיש לה כוח כולשהו. כבר אין לי כוח ללכת לבצפר,לראות אותה..כשזה שיעור שבו רק בנות אז עוד יותר רע לי...אז יש לי את החברות הטובות שלי אבל מה אנחנו לא דבוקות אחחת לשניה. יש בי הרגשה ריקה,כול כך כואב לי על השנה הזאת,כול כך עצוב לי. אני רוצה שהיא כבר תיגמר...שנה הבאה חטיבה וסוף סוף אחרי השנה הזאת אני יעבור לבית ספר אחר,שם החברים מהגן שלי,שם כולם. לא יודעת למה כתבתי פה...הרי מי לא ניסה לעזור לי?אולי בכול זאת תצליחו להאיר לי את הדרך...קצת לפחות...עוד שלושה חודשים של לימודים שנראים לי כמו נצח,למה?! כול כך הרבה מעיק עלי,הריבים עם ההורים,הרגש הזה של להיות לבד..אני לא מסוגלת,כן נכון אני תמיד צריכה שיהיו איתי ,וכן אולי אני לוקחת דברים יותר מידי...אבל זה לא משנה את הרגשות שלי. אני אוהבת אותכם ומודה לכם על שהגבתם תמיד,מקווה שתוכלו לעזור לי.
שחה
 

MasterOfDisater

New member
אמממ...

קודם כל בת כמה את? ולמה את לא משלימה עם חברות שלך או מנסה לפחות? אם תשלימו רוב הבעיות שלך יפתרו לפי דעתי....
 

MasterOfDisater

New member
אופס טעות שלי לא קראתי הכל טוב...

התכוונתי למה את לא מחפשת חברות חדשות? או למה את לא מחזקת את הקשרים שלך עם החברות שלך כרגע?
 

black angel5

New member
אוקיי...אז ככה

אני כרגע לומדת בבית ספר פרטי,אנחנו כיתה מעורבת של שתי שכבות גיל ואין לנו שכבות בבית הספר.. ככה שפשוט המצב כרגע הוא חלק בנות מהכיתה סנוביות ברמה מגעילה,הם מסיטות אחרים וכרגע הם ה"חמולה" של זאת שאני בריב איתה.. אין כול כך הרבה נבות אחרות..בכיתה יש לי שתי חברות מאוד מאוד טובות..אולי לא מאוד מאוד,כול פעם יש משהו אחר..אבל בכול זאת שלוש בנות זה דבר מסובך...זאת יותר עם זאת או זאת יורת עם זאת ותמיד מישהי מרגישה אל בנוח,וחוצמזה לפעים יש הרגשה שזה יותר מידי ביחד, מעט הבנות האחרות שנשארו נסחבות לאן שלוקחים אותם...בלי דעה,בלי מעמד. למרות שאני רק שנתיים בבית הספר הזה קיבלתי מעמד מאוד משמעותי בכיתה,זה קשה...דברים נופלים עליי.זה מאוד מקשה עליי,והנה עכשיו...אחת בריב והחמולה שלה גם...אבל הם כול כך מגעילות.ועוד זאת שיש לה סיבה לכעוס זו אני,וחברה שלי.
 

סקוויד

New member
אני ת-מ-י-ד

חושבת במצבים האלה של המיליון בעיות עם בצפר חברים ומשפחה.. שזה בדר"כ המשולש הזה... לדאוג לדברים אחד אחד.. באמת ואני בעד שתתחילי עם משפחה תגיעי למצב שאת מרצה את ההורים שלך ולא עושה דווקא למצב שהכל טוב והם לא צועקים אז נכון שאולי לפעמים הם צועקים סתם - צריך לבלוע, הם ההורים שלך אחרי הכל יש להם איזהשהי סמכות קטנטנה למי שהם מספקים אוכל בגדים חינוך ואהבה, לא ככה? אח"כ מה שיותר חשוב לך - הבצפר או החברים... לאט לאט תפתרי את הדברים לא בבת אחת זה יוצר עוד יותר בלאגן וחבל על הכאב ראש שיהיה לך.. ועל הדיכאון שתיכנסי אליו שלב שלב - אמור לעזור אם באמת תשקיעי מאמץ, אם באמת תרצי ותדעי שאת מסוגלת, ואת מסוגלת! מקווה שעזרתי.. עדי.
 

black angel5

New member
כול כך תודה../images/Emo24.gif

בעיה בעיה..אחת אחת,זה יכול לעזור. הכי מעיק עליי זה החברים... אם קראת זה פשוט מציק לי כול כך. המון תודה :]שחה
 

black angel5

New member
מסתומרת אלו מהבלוג?

אממ...לא יודעת אם זה מה שהתכוונת אליו...אבל זה הסיפור עם הבלוג.
 
למעלה