של צער בעלי חיים. לפי התורה אסור להתחייב משום נטילת נשמה של כל יצור חי... ואתם כל יום רוצחים ומועכים מאות נמלים ביום ברחוב! מה יש לכם להגיד על זה????????????
" פסיק רישיה דלא ניחא ליה"? ועכשיו ברצינות- עוד מעט תגיד שאנחנו רוצחים כי יש מליונים של חיידקים באויר, חי - דקים, הם יצורים חיים! איך אתה הורג אלפים בנשימה אחת רוצח?!
אני חולה על האידיוטים האלה, תפקידה של הנמלה הוא כ"כ מיזערי, שאם רק תלמד שפתי חיים תבין, אומנם זה נכון שיש צער בעלי חיים אבל אין מצווה להיזהר עליהם..... אגב, בגאה יש מחלקה מיוחדת לכמוך....