כולם פה עוברים עשרות פעמים ביום לאו דאורייתא

AvMdZ

New member
כולם פה עוברים עשרות פעמים ביום לאו דאורייתא

של צער בעלי חיים. לפי התורה אסור להתחייב משום נטילת נשמה של כל יצור חי... ואתם כל יום רוצחים ומועכים מאות נמלים ביום ברחוב! מה יש לכם להגיד על זה????????????
 

הילה134

New member
אין יותר נחמדה ממני.

אם הוא יעשה כהמלצתי יקוים בי הפס` :"כל המציל נפש אחת..."
 
שמעת על המושג

" פסיק רישיה דלא ניחא ליה"? ועכשיו ברצינות- עוד מעט תגיד שאנחנו רוצחים כי יש מליונים של חיידקים באויר, חי - דקים, הם יצורים חיים! איך אתה הורג אלפים בנשימה אחת רוצח?!
 

בקהם1

New member
אתה צודק מעכשיו אני יצא מהישיבה...

אני חולה על האידיוטים האלה, תפקידה של הנמלה הוא כ"כ מיזערי, שאם רק תלמד שפתי חיים תבין, אומנם זה נכון שיש צער בעלי חיים אבל אין מצווה להיזהר עליהם..... אגב, בגאה יש מחלקה מיוחדת לכמוך....
 
נו ו...??

מה נעשה..?? זה כדרך הילוכו..פסיק רישא..|משחקתותה מבינה| שנשב בבית,ונסתכל עליהן מתרוצצות????
 

דרוmי

New member
דיברי חכמים בנחת נישמעים

בטוח אני שאינך רוצה להחשב שוטה
 
חחחח

צער בעלי חיים זו גם עבירה פלילית.. יאלה לחייב את כולם ללכת בנעלים מיוחדת.. והמוצא מקק בביתו. יאכילו עד בואו של הוירטרינר העיורני..
 
כמה שזה מגוחך...

בן אדם שאל שאלה (אדיוטית, אבל עדיין שאלה) כולם צוחקים אבל בתכלס' אף אחד לא ענה תשובה לעניין.
 
למעלה