כולם עדיין בטראומה מהאירוויזיון ??

Sparker

New member
אכן כן...

הבאתי פופקורן ומשקפי תלת-מימד מגניבים כאלה, ואני קורא הודעות בפורום ארוויזיון... מרתק
אפשר לעשות פה מחקר אנטרופולוגי מרתק...
 

een ogenblik

New member
בגללך הלכתי לפורום ארוויזיון

ושם נקלעתי לויכוח על פלמית, כתבתי דברי הסבר קצרים, אבל כאשר הטיעון העיקרי הוא הסתמכות על ילד מהכיתה (וולוני, ככל הנראה, לפי הביטוי פלמיש), קשה לי להניח שהסברי יעזור במשהו. אם עכשיו קבוצת ילדים עצבנים תבוא להתנקש בחיי, זו תהיה אחריותך.
 

Sparker

New member
../images/Emo24.gif

סורי... האמת שהחזקתי שם בדיוק כמה דקות ואז ברחתי... בהתחלה זה היה מצחיק, אח"כ כבר סתם עצבן... ואני לתומי תמיד חשבתי שהשימוש במילה "אנטישמי" בהקשר של אירוויזיון או כל תחרות אחרת, הוא תמיד כחלק מההומור הבריא של הישראלים... אפילו החבר'ה שלי פה כבר מכירים את זה (התוכנה בבנקים לא קיבלה תשלום שלי, הסתבר בגלל שאין לי שם אמצעי, אז קראתי להם אנטישמיים...) אבל מה ש'ורה בישראל כבר די איבד פרופורציות... אבל אני מניח שזה לא ממש חדש לאף אחד פה... רק שהתזכורת לפעמים מבהילה קצת... לאנצ' טיימ!!
 

forglemmigej

New member
אגיד לך משהו

כשהייתי בארץ ,הפעם האחרונה שראיתי יורוביזיון, היתה כשהדצים הופיעו. לא זוכרת אפילו את השיר. זה נראה לי כזה טראש :כל השירים נשמעים אותו דבר, בדיחות קיטבק של המנחים ,תפאורה מזעזעת ברוב המקרים. אבל התברר לי שבאירופה זה ממש ערב בידור להרבה אנשים, אז אמרתי לעצמי, יאללה נכנס לראש, מה כבר יכול להיות? ובאמת ישבנו כמה אנשים, וממש העברנו ערב תרבותי להפליא! אני לא רוצה להשמע גזענית, אבל ליאור נרקיס היה פשוט הופעת ערס ביי דפינישן .וגם השיר התורכי נשמע ונראה זול ,ולא הגיע לו מקום ראשון בכלל בכלל. אבל מה אני מבינה?..
 

doram44

New member
לא מתאוששים פה מהצחוקים.

ישבנו מול המסך צורחים מצחוק ... אבל השיא היה כאב הראש שספגנו כולנו מהזיוף הזה של השיר האנגלי. מה קרה שם . שום קשר בין המוסיקה לשירה ממש כאב לשמוע. ברחתי עד במרפסת מהזעזוע. מידד על ההתחלה נפלתי שבויה בכבלי הנורווגי היפיוף הזה ושירו העגמומי משהו. נקרעתי מתיקווה. תגידו מה היה השיר האוסטרי הזה?????! ארוביזיון שממש המריא ברמת המופרכות והפרחיות שלו.
 
הבדיחה הכי גרועה של אירופה

ודווקא לזה ישראל הצטרפה.. (מה לעשות, אין אירוע יותר עגום מהתחרות הנבזית הזו באירופה)
 
למה נבזית?

בצרפת לפחות מתייחסים לזה (ברשת הטלוויזיה שמעבירה את האירוע) כאל קומדיה עם פרשנות סאטירית. מה רע?
 
למעלה