כולם מצביעים מיליון פעם במסך הזהב

קורס קצר?! קורס קצר?! שתלמד משחק

דחוףףףף!! נכוןן.. היא זמרת מעולה.. אבל חבל שחקנית היא לא
 

MYHOT3

New member
לפחות אנחנו לא שולחים מרגלים

לפורום שלכם והשחקנים שלנו לא בוכים בשביל שיצביעו ללהם !!!
 

be a bee

New member
>.>'../images/Emo55.gif

כמו שאמרתי כבר למעלה מקודם(אבל משום מה אתה בוחר להתעלם>.>') השחקנים לא רק מגיבים והולכים, אורי אומנותי לדוגמא כותב קבוע בקומונה שלו. ואיזה שטויות<.<' "מרגלים" נו באמת. אני באתי לפה אתמול כדיי לראות אם כבר שמעתם על מסך הזהב וכו', ואז אני רואה את ההודעה הילדותית הזו:\, שום "מרגלים".
 
../images/Emo79.gifאתה רואה פה שחקנים בוכים?..

בידיוק כמו שאתם נכנסים לפורום שלנו אנחנו נכנסים לשלכם... תתבגרו
 

kuku woman

New member
מרגלים זה יפה

זה כבר מתחיל להישמע כמו סרט אימה אני מתחילה לפחד
 
חחחחחחחחחחחחחחחחח.. מרגלים?!

איזה ילד קטןןן!!! אולי אתה לא שם לב.. אבל ה"מרגל" [
] היחיד כאן הוא "מיכאלההההה"
איזה שחקן בכה שיצביעו לו?! האאאא?! תן שם של שחקן אחדדד שבכה כדי שיצביעו לו!!!!
 
המ,דעתי בלבד../images/Emo152.gif

שני הפורומים הדרדרו בצורה שאי אפשר לתאר :/ בהתחלה זה היה עם מיכאלה,עכשיו עם טב"ע תנוחוו זה שחקניםםם בני אדםם! זו טלנובלה למען השם אתם רבים לי על מי קילל את מי,אלוהים :// מעיד על חוסר הבגרות שלכם של כולכם יומטוב
 

YaelFromHell

New member
../images/Emo54.gifכמה דברים...

אחרי שקראתי את כל השירשור הזה אני רוצה להגיד לכם כמה דברים: מאיפה לך שאורי אומנותי הוא הומו? וגם אם הוא כן אין בזה שום דבר פסול! הוא אדם כמוני וכמוך! כמות האנשים מהפורום שלכם שנכנסים לפורום שלנו היא גדולה! מאוד! אז אל תבואו בטענות שאנחנו באים לפורום שלכם ומרגלים ושטויות כאלה! כי לכם ממש ממש ממש לא חסר! לפחות אנחנו מתנהגים כמו בני אדם! יש אצלנו הרבה חבר'ה שבאו מהפורום הזה לפורום שלנו וטענו שאתם התנהגתם אליהם ממש מגעיל! אנחנו פה בתגובה על הירידות שלכם על הסדרה שלנו!! אתם באים הרבה לקלל ולצחוק עלינו בפורום שלנו ואם אתם רוצים דוגמאות הייתה הודעה אתמול של מישהו מהפורום שלכם שהציף וקילל אותנו בפורום שלנו! אז קחו לתשומת לבכם שאתם ממש לא טלית שכולה תכלת! אני לא באתי לשפוט אותכם! אני באתי בטוב וברוגע! ואתם מוזמנים להגיב בצורה נאותה! בלי קללות בדיוק כמו שאני לא מקללת אתכם!
 

נ ט ו ש 12

New member
כנסו../images/Emo27.gif

אין לי שום דבר רע נגד השיר שלנו.. ראיתי כמה פרקים! וזאת אחלה סדרה! אני לא מבינה מה הריבה בין הפורומים! אורי אומנותי לא הומו במציאות רק בסדרה=\ וחוצמזה! אין לי שום דבר נגד אף אחד.. ואני מקווה שזה לא יתהפך
אתם לא צריכים ללכלך כדי לזכות.. דעתי
 
מעדיף לא להגיב..

אחרי כל התגובות שהיו פה.. למרות שלא קראתי את כולם.. עדיף שלא נריב.. ויש לי משהו להגיד על ההודעה שלך.. אל תהיה ילדותי.. אולי, ויכול להיות שאתה צודק, יש כמה ילדים בפורום טב"ע שבאמת מדברים לא יפה על הש"ש אבל כמה ילדים זה לא פורום שלם.. זה באמת לא בוגר מה שרשמת בהודעה ואני מעולם לא לכלכתי על הסדרה שלכם.. עדיף שלא תדברו ככה.
 

נ ט ו ש 12

New member
אם אתה מעדיף לא להגיב למה אתה מגיב?

אתה רוצה לצאת טוב מהחבר'ה של השיר שלנו? :-\ די נו.. זאת רק סדרה
אין מה לריב.. וזה רק פרס
מצידי אני יצביע גם לשיר שלנו.. אבל שימו
על מה אנחנו רבים
 
למעלה