כולם מוזמנים לשוק קח-תן

כולם מוזמנים לשוק קח-תן../images/Emo140.gif

בוקר טוב...... יש לכם בבית חפצים שלא בשימוש, שרציתם למסור ? אתם זקוקים לדברים לבית? לקראת חג- הפסח, אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בשוק –קח ותן, שיערך כאן בפורום שווקים מציאות ועוד ...... בשיתוף פורום "למען הקהילה" ופורום "נתינה מהלב"
בשוק תוכלו למסור חפצים שלא בשימושכם ולבקש חפצים ללא תמורה כספית. אתם מוזמנים לפרסם כאן הודעה למסירת חפצים מכל סוג - פריטי רהוט ציוד חשמלי ביגוד והנעלה ספרים צעצועים כלי בית ועוד. ואם אפשר צרפו תמונה להמחשה. אנא ציינו בהודעתכם את איזור מגוריכם תיאומים בנוגע להעברת הפריטים יעשו בתיבת המסרים. שימו לב! בשוק קח- תן, יש למסור אך ורק חפצים תקינים שאינם בלויים או קרועים ויכולים לשמש אחרים, נא לא למסור דברים פגומים. אחריות לשינועים והובלה של רהיטים ומוצרי חשמל גדולים, תעשה על חשבון מבקש התרומה. בנוסף לשוק קח ותן , תוכלו להיכנס לפורום למען הקהילה ולסייע בדברים הבאים: תרומת מזון מבושל, מזון יבש, אירוח משפחות בערב חג, התנדבות בפסח במוסדות. בתרומה קטנה נפתח את הלב לאלו שידם איננה משגת . אתם מוזמנים להדפיס את הפלייר המצורף ולתלות במקום העבודה. תודה לחברותי בפורום למען הקהילה ונתינה מהלב , על עבודתן הברוכה ושתוף הפעולה ב ה צ ל ח ה
 

נועית10

New member
../images/Emo26.gifתיקון,מצרפת את הפלייר הנכון

בטעות שלחתי את הפלייר הלא נכון אז מצרפת עכשיו את הפלייר הנכון לפסח בלמען הקהילה. סליחה על הטעות.
 

רותה 1

New member
נועית תליתי את הפלייר במרפאה שלנו..

אבל אין בו מספר טלפון ואשמח להוסיף כדי שמי שירצה לתרום ידע לאן לפנות. תודה לך. אשמח אם תודיעי לי ל 03-5222111 כדי שלא אשכח שוב להכנס לפורום שלכם.
 
שלום, מבצע יפה לפסח

ברשותי סלון במצב מצויין. כולל ספה זוגית, ספה תלת מושבית, שולחן סלוני. אשמח לתת אותו תמורת מנוי לבית לסין. פרטים נוספים אשמח למסור במסר.
 

נועית10

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifלהלן פרטים מנוי לבית לסין

כנסי לקישור ותראי מחירים למנוי לבית לסין.
 

ננה f

New member
מהי מהות האוסף יוסיו

כוסות בירה לפי חברות מקומות או בכלל? ישנות? מעכשיו? יתכן ויהיה לי משהו בשבילך אני צריכה לעשות סדר בארון.
 
רותה כל הכבוד!../images/Emo45.gif

שרתמת את העובדים איתך למבצע לפסח . אני מציעה שתפני לנועית מנהלת פוורום למען הקהילה במסר היא תשמח להנחות אותך. המשך יום נעים
 

mokit

New member
מעונינת לתרום שולחן לסלון

השולחן מורכב ממסגרת מתכתית שחורה שעליה מונח לוח זכוכית. מידות (בערך): רוחב 60 ס"מ ואורך 110 ס"מ
 
יש לי הרבה מאד ספרים

באנגלית, במצב מצויין, ספרות יפה, כולם הגיעו מאנגליה. אני מעוניינת להחליף בשולחן קטן, אפילו אם דורש שיפוץ, או ארונית קטנה, שוב אפילו אם דורשת שיפוץ. או איזה שהוא רהיט קטן אפילו ישן שאפשר לשפץ ולצייר עליו.
 
למעלה