כולם מוזמנים להמשיך להצביע בסקר

כולם מוזמנים להמשיך להצביע בסקר

האם אתם תומכים בתוכנית הנסיגה החד צדדית ופינוי רצועת עזה? -------------------------------------------------------------------------------- מס' מצביעים אחוזי הצבעה תשובה -------------------------------------------------------------------------------- 29 50.00% כן, יש לפנות את עזה כאינטרס ישראלי, אין טעם להישאר ברצועה. 17 29.31% לא, אני מתנגד לנסיגה חד צדדית כמחווה לטרור ללא תמורה. 4 6.90% כן, בתנאי שכוחות צהל ישארו ברצועת עזה לאחר פינוי 7 12.07% בעד נסיגה במסגרת הסכם שלום או הסכם ביניים. 1 1.72% אין לי עמדה בנושא. 58 : סה"כ קולות
 
למעלה