כולם לשבת במעגל ולהתחיל לשיר

כולם לשבת במעגל ולהתחיל לשיר ../images/Emo39.gif

כל המילים השמחות, פרצו שוב כהורה סוערת,
טיפסנו עם כל הרוחות, אל פיסגת החרמון הזוהרת.
עם שחר הלילה נמלט, טובע העמק באור,
דמשק באופק נבלעת, גלבוע נושק לתבור.
לו היית לידי,
לו את כאן, לו את כאן,
הייתי נושאך על כפיים,
מעל ערפילים, ערפילים וענן,
לקטוף כוכבים בשמיים.
אילו היית כאן הייתי, הייתי נותן לך מזכרת,
את כל האורות חמדתי, מהבניאס ועד הכנרת,
הייתי מגיש לך מלכות, טובלת בים של זהב,
בשלג הייתי תופר לך, שמלה לבנה כשנהב.
לו היית לידי,
לו את כאן, לו את כאן,
הייתי נושאך על כפיים,
מעל ערפילים, ערפילים וענן,
לקטוף כוכבים בשמיים.
היינו גולשים במדרון, היינו שוטפים עם הרוח,
שותקים בחדות תיהמון, ונושקים זה לזו לקינוח.
אך את לא נמצאת לצידי, ורק המקלע בידי,
נשבעתי! אבנה לך ארמון! ארמון במלכות החרמון!
לו היית לידי,
לו את כאן, לו את כאן,
הייתי נושאך על כפיים,
מעל ערפילים, ערפילים וענן,
לקטוף כוכבים בשמיים.
 
למעלה