אני אחדד את השאלה
אם ב-15 ביוני נגמר לי הליסינג... האם לדעתכם עוד יהיו לאנטיסים אז? כי אם כן אני אקח מגאן בת שנתיים לשנה, ועוד שנה אקח חדש (אצלנו כרגע מכריחים לקחת לאנטיס), כשהם כבר יגמרו... אם יש סיכוי שהלאנטיסים יגמרו עד אמצע יוני, אז אני אולי אוכל לקחת כבר עכשיו חדש, ולבחור משהו מבין המגאן/פיג'ו/מאזדה3/פוקוס...