כולם להיכנס... ומי שלא רוצה לא חייב
לכל חברי הפורום... לא יודעת אם הייתי צריכה לפתוח הודעה חדשה אבל בכל זאת... סיון אח"כ יכולה למחוק... לא איכפת לי... אז ככה... בעקבות גל התגובות ה"חמודות" שלכם... אני ואודליה החלטנו לפרוש מהפורום ולא לחזור יותר לעולם! (מגחכת לעצמי...) אולי נחזור אבל לא בקרוב כי הפורום הזה קצת נמאס כשכולם כותבים שאת לא מעניינת ותתכתבי בצ´אט אפילו כשזה שירשור
בפעם המיליון... בכל מקרה... מי שרוצה יכול לכתוב לי באייסיקיו ומי שלא... אז לא... מה אני אגיד לכם? החלטה שלכם... אז לסיום... הנה משו קטנטן... ד"ש לאדי המשדל... בעצם אתה לא צריך אנחנו גם ככה מתכתבים באייסיקיו כל הזמן... ד"ש לפרינדלי פרינד שהיתה חמודה ושמה את שרי כתמונת החודש... ד"ש לדוקטור אביל... לא יודעת על מה... ד"ש לעיראקית המאמי שלייי לוב יו! ד"ש לאודיש מיאמורתי הניצחית וד"ש לכול אלה שלא היה איכפת להם שנכתוב.... אה רגע... לא היו כאלה.... חחחחחחח בכל מקרה כדי שלא תרגיש מקופחת.... ד"ש לסיון! ביי ביי.... אני ואודליה הלכנו ללקט חיטה והלכנו לשלולית לחפש נרקיסים... ביי לכם... אם אתם רוצים תגיבו... אם לא... אל... צ´או! לכו תפליצו במים רותחים!!!! חומההההההה!!!!!!!
לכל חברי הפורום... לא יודעת אם הייתי צריכה לפתוח הודעה חדשה אבל בכל זאת... סיון אח"כ יכולה למחוק... לא איכפת לי... אז ככה... בעקבות גל התגובות ה"חמודות" שלכם... אני ואודליה החלטנו לפרוש מהפורום ולא לחזור יותר לעולם! (מגחכת לעצמי...) אולי נחזור אבל לא בקרוב כי הפורום הזה קצת נמאס כשכולם כותבים שאת לא מעניינת ותתכתבי בצ´אט אפילו כשזה שירשור