כולם להיכנס בבקשה

כולם להיכנס בבקשה

אני ילד שמעוניין לשחק פוטבול אני מכיר את הספורט הזה טוב בגלל שגרתי בארצות הברית חמש שנים ואני מעוניין לדעת איפה יש חוג של פוטבול מי שיודע שבבקשה יגיב זה חשוב לי מאוד וגם לדעתי צריך להפיץ את הספורט הזה בישראל
 

Yo-man

New member
כיום אין חוגי פוטבול

אבל אם אתה גר באיזור המרכז אתה מוזמן להצטרף למשחקים שלנו בימי שישי בספורטק. לפי הכותרת שבחרת אני מניח שאתה לפני צבא - השאלה היא בן כמה אתה. כי יש ביננו שחקנים ששוקלים מעל 100 ק"ג, וזה ממש לא נעים אם אתה ילד בן 15 שאיש בן 30 (שמגיע אחרי שבוע מאוד מרגיז בעבודה) נכנס בך על-אמת. שים לב שבכותרות המתחלפות בראש העמוד (מעל מספרי הדפים של הפורום) יש כותרת אחת שאומרת "כל מה שרצית לדעת על משחקי פוטבול בישראל". כנס לשם ותמצא הרבה פרטים. אם יהיו לך עוד שאלות אח"כ, תרגיש חופשי לשאול.
 

Yo-man

New member
אמרתי 15 לא 16 ../images/Emo8.gif

חוץ מזה - נראה מה יקרה כשתעמוד מולי או מול ה-Executioner יום אחד.
 

afi691

New member
מישהו מוכן לענות על השאלה למטה??

אני בן 16 שוקל 90 קג והייתי רוצה לשחק...אני צריך רק ללמוד איך לשחק..כי הייתי רוצה לנצל את הגודל שלי...אני לא שמן אבל בנוי בסדר
 
תבוא לספורטק בת"א ביום שישי הקרוב

ב-11 11:30 ויהיו שם מספיק אנשים שישמחו להסביר לך איך לשחק, ואח"כ גם לשתף אותה במשחק. למעשה ביום שישי הקרוב כדאי להגיע אפילו לפני (לא זוכר את השעה בדיוק) כי יהיה אימון מיוחד לאנשי ליין ולימוד תיקולים.
 

Yo-man

New member
../images/Emo45.gif אימון של אנשי ליין

מתאים מאוד למי ששוקל 90+ ק"ג לא שזה התפקיד היחיד שאפשר למלא בקבוצה, יש גם ריצות, חסימות או רסיבר (תלוי מי שומר עליך
) וזה תלוי במהירות שלך. האימון פתוח לכל מי שרוצה ללמוד טכניקות של עמידה בליין (הגנה והתקפה). למי שבא פעם ראשונה - כמו afi691 או מי שזו הפעם השלישית שלו כמו Executioner, זו תהיה השעה שהכי תכניס אתכם לעניינים ותהפוך את המשחק שלכם לטוב יותר, אתכם לחשובים יותר בקבוצה, ויפתח לכם אפשרויות נוספות. אני אנסה גם להגיע, אבל אני עדין לא מתחייב.
 

afi691

New member
ברצוני לשחק פוטבול אמריקאי

הייתי רוצה לשחק את המשחק...המשקל שלי הוא 90 קג בערך והייתי רוצה לדעת אם אני מתאים למשחק..
 

ניבבבבב

New member
כן אתה מתאים

המידות שאתה אומר טובות למשחקי פוטבול שלנו בארץ אתה רק צריך לבוא לראות במה מדובר ולשחק ואז תדע אם לך זה מתאים גם
 

Yo-man

New member
מראש דובר על שישי הקרוב

הינה ציטוט מההודעה המקורית: אורי היימן, מאמן ההגנה של קבוצת חלוצי ת"א (פיונירס) מתכוון לערוך אימון ביום שישי הבא - 14.7.06 האימון יערך בספורטק בין השעות 10:30 ו-11:30... את ההודעה המלאה אפשר למצוא בתחתחית העמוד הזה.
 

zipfer

New member
בחור... אני בן 16 כמוך ושוקל 65

ואני משחק.... ברור שאתה יכול... פשוט תבוא ותלמד
 
למעלה