כולם היום בשעה חמש להיכנס לצ'אט

סימית12

New member
כולם היום בשעה חמש להיכנס לצ'אט

+
אם נבוא כולנו יהיה אדיר!
 
הצ'אט לא עובד לי..../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif

כל פעם שאני נכנסת זה עושה לי ישר שם משתמש לא חוקי, ונתקע..
*עזרה*
 

סימית12

New member
היום כולם ב7 וחצי...../images/Emo110.gif

בצ'אט.... יהיה כיף נדבר.. אתמול חכיתי איזה שעה ואף אחד לא בא \=
 
כנסי...../images/Emo80.gif

היום יש את טקסי יום העצמאות
... אל תקבעי סתם שעות בלי שאת יודעת שיכולים..
 

סימית12

New member
כל מי שרוצה לדבר עכשיו בצ'אט../images/Emo110.gif

בואו בהמוניכם,נדבר על יום העצמאות!צחוקים כיף בואו!
 
למעלה