כולם היום בשעה חמש להיכנס לצ'אט + אם נבוא כולנו יהיה אדיר!
ס סימית12 New member 25/4/04 #6 אז עכשיו..................../images/Emo110.gif כולם לבוא לצ'אט עכשיו!
° °•°Lilo°•° New member 25/4/04 #7 הצ'אט לא עובד לי..../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif כל פעם שאני נכנסת זה עושה לי ישר שם משתמש לא חוקי, ונתקע.. *עזרה*
הצ'אט לא עובד לי..../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif כל פעם שאני נכנסת זה עושה לי ישר שם משתמש לא חוקי, ונתקע.. *עזרה*
ס סימית12 New member 26/4/04 #8 היום כולם ב7 וחצי...../images/Emo110.gif בצ'אט.... יהיה כיף נדבר.. אתמול חכיתי איזה שעה ואף אחד לא בא \=
היום כולם ב7 וחצי...../images/Emo110.gif בצ'אט.... יהיה כיף נדבר.. אתמול חכיתי איזה שעה ואף אחד לא בא \=
° °•°Lilo°•° New member 26/4/04 #9 כנסי...../images/Emo80.gif היום יש את טקסי יום העצמאות ... אל תקבעי סתם שעות בלי שאת יודעת שיכולים..
ס סימית12 New member 26/4/04 #13 כל מי שרוצה לדבר עכשיו בצ'אט../images/Emo110.gif בואו בהמוניכם,נדבר על יום העצמאות!צחוקים כיף בואו!