כוכבים מעופפים .

טלי תור

New member
כוכבים מעופפים .

שלום רב. אני קואה 7 ובעלי קואה 9 , חדר השינה הזוגי שלנו הוא בכוכבים 4הר 1מים 5בסיס . האם זה חדר שינה בעייתי כמו שקראתי בהמון מאמרים וכדאי ורצוי לא לישון שם. כרגע אין אופציה אחרת רק להעביר את הילדה בת ה9 לשם אבל זה לא מסוכן גם בשבילה? בכל זאת היא מתבגרת . ואם כן להשאר שם אז איזה צבעים ינטרלו את הכוכב 4 הר ויחזקו את ה1במים ? אמרו לי כחול.. זה הגיוני?? כחול? תודה טלי
 

yoavfs

New member
לא הגיוני

השאלה החשובה היא האם הקומבינציה 4-1 פעילה? תחשבי טוב טוב לפני שאת מפעילה את הקומבינציה הזו. ככוחל לא מנטרל כוכבי עץ. נהפוכו, מים מפעילים את כוכב 4 (כוכב אקדמאי ורומנטיקה), שבקונסטלציות מסויימות (4-1 למשל) יכול להביא לניאוף ובגידות (מערכות יחסים בעבודה). מה לא בסדר שאת רוצה לעשות תיקון? כלל מס' 1 בפנג-שואי הוא לא לעשות תיקון אם הכל בסדר (גם אם למדת, קראת או אמרו שזה לא טוב), הרי בסופו של דבר אנחנו לא חיים ב'ספר'. הכי מסוכן שיכול להיות בקומביציה הזו היא שאחד מבני הזוג ירגיש בודד ויחפש אחר ריגושים במקום אחר. קירבה, פתיחות, הבנה, וויתור, אהבה, אינטרקציה, מגע וכו' הם הפיתרון היחידי. זה התיקון האמיתי.
 

טלי תור

New member
תודה .. וכן עד כה הכל היה בסדר גמור בחדר

והחדר צבוע בקיר כתום ויש מובייל עץ . ואני מרגישה טוב עם זה וכמובן מבחינה ריגושים יש וקיים בחדר עצמו! השאלה היא האם הכתום הוא טוב ומסלק קצת מה 4 והאם בפברואר הקרוב הכוכבים ישתנו פתאום ??
 

yoavfs

New member
4-1 ישאר שם תמיד

כתום שייך לאלמנט אש. אש במעגל חמשת האלמנטים 'הורס' ומחליש עץ. (כחול לעומת זאת תומך בעץ), ואכן הכתום מחליש את כוכב 4 וטוב שכך. ב4-1 כדי לשמור על אווירה יינית, שקטה ורגועה. בפברואר יכנס כוכב שנתי חדש לסקטור, וגם חודש בחודשו (עפ' תחילת החודשים הסינים) מתחלף לו הכוכב החודשי. לכן זה נקרא כוכבים מעופפים, ואיתם הפוטנציאל משתנה כל העת.
 

ilanamysticana

New member
דעתי

יהיה זה מאד לא אחראי לרצות לקבל תשובה רצינית בצורה כזאת. כי הענין מצריך עשיית מפה רצינית של המקום בדיקת הסביבה וכל הגורמים המרכיבים מפה אנרגתית של מקום המגורים. ה-1 מזין את ה-4 . ה-4 הוא פחות חיובי בעידן ה-8 שהוא העידן שאנו נמצאים פה כעת. ואם נלך על פי דברים שכתובים בכל מיני מקומות הרי שיתכן שלא יהיה כדאי לישון באף מקום. אדם שישן בחדר עם 4 הופך אותו למעודן יותר בהנחה שהקואה משתלב. דרך אגב חדר השינה והצד הטוב של השינה נקבע על פי הקואה של האשה. יש ב-4 חכמה והשגים אקדמיים.
 

Press Here

New member
סתם לידע אישי

אני לא מקצוענית אבל הייתי בעצמי רוצה לדעת, 4 הר ו-1 מים נשמעים לי כמו קומבינציה טובה, אבל אני לא מבינה למה כאן, ובמקומות אחרים אני ממשיכה להתקל בחוסר תשומת לב לכוכב הבסיס. כאילו הוא פחות חשוב. זה קרה לי הרבה פעמים, וזה באמת נשמע קצת כואב כשיש קומבינציה שנראית זורמת של 4 ו-1 וה-5 נראה מאוד מפריע. לא מתייחסים אליו?
 

yoavfs

New member
כוכב בסיס

הוא כוכב התקופה. מה שקובע את איכות הקומבינציה אלה הם כוכבי המים וההר, וכוכב הבסיס שולי ואינו קובע את הפוטנציאל הקיים. קחי למשל בית SW1 מחזור 8 , יש בחזית קומבינציה מבורכת של 8 מים עם 5 הר וכוכב בסיס 5 , זוהי קומבינציה מעולה (למבנה שנחשב לכלכלי ביותר במחזור 8), אך אם כוכב מים בחזית אינו עובד... אוי ואווי.
 
כוכבים מעופפים

הי טלי, עפי' מה הורכבה מפת הכוכבים? מי הרכיב את המפה? אשמח לקבל יותר פרטים לגבי כיצד הורכבה המפה בטרם נתייחס לניתוח שאולי שגוי? אושרה
 

טלי תור

New member
אושרה יקרה.

את המפה ניתחה לי יועצת בכירה. ולדעתי המפה נכונה מהרבה סיבות, הדבר היחיד שגרם לי לפקפק בכל השינויים "האם כן לערוך או לא" זה עניין התכלת שהציעה לי להכניס לחדר השינה שלא היה נראה לי מלכתחילה הגיוני, אבל הכנסתי וזה עשה לי רע . היא המליצה לי להעביר את שער הכניסה של הבית היכן שכוכב 8מים נמצא מכיוון שמהשער בקו ישיר לדלת נכנס לי כוכב 4מים ו1הר שזה גם שילוב לא משהו . אז שאלתי היא האם 8מים יכול להכנס הביתה מהשער כניסה למרות שהוא אינו נמצא בסקטור הכניסה הביתה אלא קצת יותר צפוני עד פתח הדלת בדיוק. לכן כאשר אכנס דרך שער הכניסה אכניס את 8מים דרך 4מים הביתה כל פעם שאכנס הביתה. האם זה נכון להעביר את השער ל8מים בהנחה שהמפה נכונה? תודה לך.
 
ספקולציות רבות

אם השער כניסה יכניס את 8 מים הביתה? מבינה מכך שלא קיים פתח בסקטור המכיל את 8 מים בבית עצמו ולכן מנסה ליצור הפעלה. לדעתי הכניסה בשער במיקום זה לא יכניס את 8 מים הביתה, אך יפעיל יותר את הסקטור המכיל תדר זה. לגבי אם יכנס משום שהפעלת זאת מחוץ לבית? אין לי אפשרות לענות על כך מבלי להכיר את התנאים בפועל. אני מבינה שקיבלת את היעוץ מיועצת בכירה, אם זאת, ישנן תפיסות שונות ברמה התיאורטית ואף פרשנויות שונות של יועצים! ולכן איני יודעת מהי רמת המקצועיות של היועצת שלך (ואיני מתכוונת ברמה האישית, משום שאיני יודעת במי מדובר כמובן) האם נערכה מדידה נכונה של המבנה? האם הוגדרה החזית נכונה? כל טעות תוביל למפה אחרת מן המפה של הבית. לכן לטעמי רצוי במצב שכזה להמשיך ולהיוועץ עם היועצת שלך בנוגע להתאמת ההמלצות לטעמכם האישי שבעיני מהותי וחשוב ביותר! לגבי צביעת חדר הורים בצבע תכלת כאשר החדר מכיל את כוכב 4 הר, הינה טעות ושגיאה לטעמי, משום שמים מחזק ותומך בכוכב 4, ותכלת אינו מתאים לחדר הורים.. בחירת צבעי אש רכים מתאימים יותר לחדר - אפרסק בהיר, ורדרד, כתמתם, צהבהב ודומיהם. כמו כן להקפיד על חדר מאוורר, להקטין עומסים ויצוג יין בחדר. היכן ממקומת המיטה בחלוקת הסמול-טאי-צ'י? חשוב לערוך תיקון בחדר עפי' החלוקה לסמול טאי צ'י ולבדוק באם אפשר למקמה בכוכב הר חיובי וזמין. בהצלחה! אושרה הד סיני
 

yoavfs

New member
הקומבינציה הזו חייבת להיות יינית

אושרה, תכלת אינו שייך לאלמנט מים, כי אם למתכת (שמיים), היועצת באה בגישה של מתכת מזינה מים (כוכב 1) ומבקרת עץ (כוכב 4), כי כוכב 1 נמצא בזמינות רחוקה (בעידן 8) וכוכב 4 הוא כוכב מוות, אך לשים מתכת זה להניע את הקומבינציה וזו טעות. על הקומבינציה לא להיות פעילה, ולכן יש צורך באווירת יין בחדר ובאלמנט אש כצבע. כשאת כותבת לה: "בחירת צבעי אש רכים מתאימים יותר לחדר - אפרסק בהיר, ורדרד, כתמתם, צהבהב ודומיהם. כמו כן להקפיד על חדר מאוורר, להקטין עומסים ויצוג יין בחדר." זה נכון שצריך כאן צבע אש וכיום יש להם כתום בחדר, אבל צהבהב הוא אלמנט אדמה, ומעבר לכל זה האם את מתכוון להקטין עומסים ולהקטין את ייצוג היין בחדר, כלומר, להגביר את היאנג בעצם? הגברת היאנג תניע את הקומבינציה. בדבר היועצת הבכירה, יש יועצים הפועלים על פי העקרון כי צ'י מובל על ידי גורמים חיים, קרי חיות ואדם (גם עי' רוח). למקם את הכניסה לחצר בכוכב 8 מים ואז להגיע אל הדלת, שהיא למעשה בסקטור אחר, אמורה לעשות את העבודה, וזה למעשה התיקון לכוכבים לא מתוזמנים או שליליים בדלת הכניסה.
 
כוכב 4

הוא כוכב מוות? וחדר ייני יחליש כוכב הר? יואב, שוב הנטייה שלך להפחדה. אני מעדיפה שלא להמשיך את הדיון בנושא הזה. תודה. אושרה.
 

yoavfs

New member
לא אמשיך את הדיון, אבל...

הסינים לא אוהבים את 4 , הוא מסמל עבור מוות, ומוות זנ רק ביטוי כמו שבאסטרולוגיה סינית יש את כוכב הסוס, ואף אחד לא הופך לסוס. במחזור 8 כוכב 4 הוא SHA CHI , מה לעשות זו עובדה. למרות הייתו חיובי הוא אינו מועיל ביותר, אלא רק לנושאים אקדמיים , וגם לא בכל מצב. מעבר לכך בשום מקום לא רשמתי כי חדר ייני יחליש את כוכב ההר, אלא נהפוכו, כי הר הוא יין, ויין בולם קומבינציה. קומבינציה של 4-1 פעילה , בחדר שינה, תיקח אותם לחיפוס ריגושים במקום אחר. אני מקווה כי לא הפחדתי מי מהקוראים. אני מכבד ומוקיר את העובדה כי את מאפשרת דיונים כאלה ואחרים , גם אם הם אינם על פי גישתך, ולבאי הפורום יש דוגמא לשינויים בגישות הקיימים בין היועצים השונים העוסקים בתחום. הבסיס זהה, אך האבחון והתוצאה שונה. המשך יום מקסים
 

yonitlauner

New member
קשקשץ כוכבים

לטלי, בדרך כלל כוכב ההר הוא הכוכב הדומיננטי בחדר שינה. הקומבינציה של כוכב הר 4 כוכב מים 1 ( ולהפך) נחשבת ע"י כל המאסטרים בעולם כאחת הקומבינציות הברוכות ביותר שקיימות בכלל. כאשר מבקשים לבדוק התאמה של כוכב לאדם, או חדר לאדם, יש לבדוק מספר גורמים: 1. מספר קואה. 2. יסודות מאזנים על פי ארבעת עמודי הגורל. 3. איכות הסקטור על פי 4 ההרמונות. 4. חיצי רעל מחוץ למבנה. כך למשל - חץ רעל מחוץ למבנה יכול להוציא לכוכב את תכונותיו השליליות - ואפילו לכוכבים חיוביים קיימות תכונות שליליות. מעבר לכך - מה שפמעיל בעיקר את כוכבי המים' הר וכך עובדים המאסטרים הגדולים בעולם, הוא בעיקר נושא של נפח וחלל, ופחות נושא של צבעים. רצוי לבחור צבע/ גוון וכד' בהסתמך לא רק על הכוכבים. יש האוהבים את התכלת והוא מעצים אותם, ויש הסולדים ממנו. בכל מקרה - הצ'י רוכב על האדם, וכניסה ראשית דרך 8 מים, בהחלט יכולה להיות חיובית. אם את חשה חוסר בטחון בהמלצת היועצת, מכל מיני טעמים, ולאו דוקא משום שעשתה מלאכתה שלא כראוי, לא בטוח שפורום זה המקום המומלץ לברר סוגיות אלו, כי רציני באמת, לא יכול להעשות בפורום, ומלבד תובנות כלליות. ודבר אחרון- מימי לא שמעתי כזו שטות כמו: כוכב 4 הוא כוכב המוות. אין כזה דבר !!! אין כוכב מוות. כוכב 4 הנו מאיכות עץ יין, יש לו תכונות חיוביות ויש שליליות. הוא תומך מאוד באנשים מסויימים, ויכול מאנשים אחרים להוציא תכונות פחות נעימות. ורק על מנת לסבר את אזניך - רק בשבוע שעבר ביקרתי בבית עם כוכבים אלה בחדר השינה. בני הזוג - שניהם - כפי שהקומבינציה הזו מעידה - מצליחים בצורה בלתי רגילה בנושא האקדמי והמקצועי, הוא פרופסור והיא דוקטור, ולרבות פרסומים מקצועיים בתחומם. הבעל קצת מעופף, גם כן בשל השפעתו של ה - 4 ( ולא רק) ויש בינהם זוגיות מאוד מוצלחת, בלי בגידות והם חיים שנים רבות בבית. אז מה את אומרת על זה ? גם אני ישנתי שנים על כוכבים אלה, והמשך מאוד העיר את פני - במיוחד שיסוד העץ מאוד חיובי לי ולבעלי. לכן - ממליצה לך לחכות אולי מעט, להרגע, וללכת בעיקר - אחר צו לבבך. יונית
 
אכן

אכן יונית, ותודה על ההבהרה, כנראה שיואב מדבר על מילה הכתובה 4 שבסינית מזכירה את המילה מוות, ואין שום קשר לכוכב עץ יין (או בתרגום סימולטני 4). כמובן שישנם יועצים אשר מתאימים ההמלצות לצירופים הקיימים מבלי לבדוק באם הם מתקיימים או שמא ישנו כוכב דומיננטי בסקטור/חדר מסוים, ההבדל נובע משום הלימוד עפי' מאסטרים שונים. אושרה
 

טלי תור

New member
תודה לך יונית, תודה לאושרה וליואב .. אכן

יונית יש הרבה בדברייך . לכן לא הבנתי איך יכול להיות שיש לי כוכב לא טוב בחדר השינה מכיוון שכל השנים שאנו גרים בבית זה בחדר זה הזוגיות מעולה והיועצת אכן כתבה בדוח שהחדר הוא חדר מאוד מאוד טוב לזוגיות ויופי . מכיוון שגם בכניסה לבית יש את 4מים ו1הר אז הקומבינציה הזאת נראתה לי מפחידה . בכל מקרה הכנסתי אלמנטים אדומים לכניסה של הבית כדי לרכך את ה4במים . מקווה שזה באמת הדבר הנכון . תודה לכם .
 
למעלה