כובעי רכיבה יתרונות??

Gor777

New member
כובעי רכיבה יתרונות??

מישהו בבקשה יכול להאיר את עיניי בקשר לשימושי כובע רכיבה??
 
הנה חסרון: הוא לא קסדה...

זהו שריד מהתקופה שלפני הקסדות. הכובעים דקים, קלים וניתן ללבוש אותם לפחות בשלוש צורות. כיום, כאמור, כל רכיבה עם כובע רכיבה משמעותה רכיבה ללא קסדה - כלומר סכנת חיים.
 

Gor777

New member
אי אפשר לרכוב איתו עם קסדה??

פשוט המליצו לי עליו מפני שבקסדה שלי יש המון חורי איוורור גדולים והשמש פוגעת בקרקפת. כמובן שאני ילבש אותו ומעליו את הקסדה. ב תודה גוריון
 
יש פתרון טוב יותר לבעיה שלך ../images/Emo66.gif

כובע רכיבה כדי להגן על הקרקפת מחמם מאוד, סופג את הנוזלים ולא מנדף אותן. הפתרון לבעיה - בנדנת רכיבה הנקשרת על הראש, עשויה מבד קולמקס נושם ומנדף. אני רוכב כבר שנה עם בנדנה כזו והיא פועלת נהדר. מחירה בחנויות השונות כ-70 ש"ח והיא תפתור את הבעיה שלך. אני קניתי את שלי ב'רודי פרוג'קט' בכפר נטר, ראיתי גם כאלה של חברת northwave, של MERIDA וחברות אחרות.
 

foxio

New member
כובע לרכיבה

קודם כל לא מומלץ לרכב ללא קסדה וכובע מתחת לקסדה בעייתי לכן משתמשים בבנדנה שהיא נוחה מאד מתחת לקסדה מגינה על העורף מהשמש ומנדפת זיעה. אלקס
 

urihananel

New member
you can leave your head on

אני מבין אותך לגמרי, זו בעיה גדולה באיחוד אצל אנשים קרחים ואז אתה רואה "כוויות" על ראשם בסוף רכיבה ממושכת. יתרון נוסף הוא באיסוף הזיעה ומניעה ממנה לטפטף לך על הפנים. אישית עד עכשיו השתמשתי בבנדנות שזה נהדר מומלץ מחיר בין 50 ל100 אך ביון שישי האחרון בנסיעה לים המלח ניסית גם כובע . הכובע עשה את העבודה ספג את הזיעה וגם שמר לי על העורף מה שכן צריך קצת להילחם איתו כשאתה שם את הקסדה מעליו. בכל מקרה אני לא מבין איך אפשר בלי (או בנדנה או כובע).
 

Gor777

New member
טוב ת'כובע כבר יש אז אני ינסה אותו.

ונראה, הוא פשוט נורא לוחץ על הראש עם קסדה מעליו. ועם לא יעבוד אז ננסה ת'בנדנה. תודה לכל המשיבים עזרתם לי מאוד. גוריון נ.ב איציק עם הכובע מיוצר בשביל כל אלו ה"מקצוענים" שרוכבים בלי קסדה למה עדיין מייצרים כאלו? הרי ברוב התחרויות כבר חיבים ללבוש קסדה. ויש כאלו גם לקבוצות הרים שם תמיד לובשים קסדות (לפחות אני מקווה).
 

רמי לשם

New member
אפשר ללכת איתו גם שלא רוכבים

לא שראיתי מישהו שעושה את זה. פה יש לא מעט כבישונים שרוכבים ללא קסדה עם הכובעים המצחיקים האלה, כולי תקווה שבעקבות החובה ללבישת קסדה בתחרויות זה ילך וירד.
 

Gor777

New member
ניסיתי ואבא שלי חשב שהתחפשתי ל..

קצין צבא צרפתי ממלחמת העולם הראשונה.
 
למעלה