כואב לך? למה לסבול הכיסא ?הכביש?

אספנות

New member
כואב לך? למה לסבול הכיסא ?הכביש?

כנסו לקישור כתבתי מאמר החלפת מיבנה והריפוד של כיסא שבצעתי בקשר לריפוד ג'ייל, יש תשובה במאמר!!!! למה לסבול שיש פיתרון החומר השחור זה גומי שמתנהג כמו ג'ייל נפתרה הבעיה לסובלים מגב תחתון....שינוי מיבנה... ראו במאמר
 

xfwind

New member
../images/Emo45.gifוואהו!!! נראה אחלה.

השאלה המתבקשת: "וי פיל?"
 

C O L T

New member
"כמו ג'ל" זה לא ג'ל

למרות הנימה השלילים שמשתמעת מהכותרת, אני לא חורץ מראש את דינו של החומר החלופי, נחיה ונראה איך יחזיק לאורך זמן, האם הנוחות תשאר, תעלם, או אולי תשתפר, אין לדעת. הג'ל זה משהו אחר, ואין לו תחליף אמיתי, חוץ מג'ל בצבע אחר
לגבי הביצוע, נראה לי שלוקח יותר מדי זמן, אבל מה אני מבין בריפודים. נראה לי גם שכל מה שמודבק יום אחד ייפרד, אבל שוב - מה אני מבין? החלק הקדמי נראה מצויין, האחורי קצת פחות יפה, קצת נראים גושים של ריפוד, עדיין לא ברמה של מושב מוכן מחו"ל. וכן, קצת רחוק לי, הצפון, מה לעשות שאני תקוע כאן בפריפריה הדרומית. ולמקומות שבהם יש אבק אני בכלל לא מכניס את האופנוע היקר שלי, קשה מדי לנקות בתוך צלעות הקירור ומתחת למיכל הדלק
 
למעלה