כהמשך לדברי ה"נביא" נוסטרדמוס-

Meijen Shaggy

New member
הוא גם חזה ש...

ביולי שנת 1999 ירד אל מהשמים, וזה יהיה קץ כל הקיצין. Meijen Shaggy
 

נעמה ע.

New member
זה יכול להיות...

גם לפי היהדות כל מיני אנשים שהם לא שליחי אלוקים יכולים לחזות כל מיני דברים ע"י כל מיני אמצעים מיסטיים, או שבאמת יש להם כוחות. ויכול להיות גם שהוא היה נחשן טוב מאוד, או שהוא ידע לדבר בצורה כללית שתתפרש ע"י אנשים לכל מיני כיוונים.
 

נעמה ע.

New member
זה יכול להיות...

גם לפי היהדות כל מיני אנשים שהם לא שליחי אלוקים יכולים לחזות כל מיני דברים ע"י כל מיני אמצעים מיסטיים, או שבאמת יש להם כוחות. ויכול להיות גם שהוא היה נחשן טוב מאוד, או שהוא ידע לדבר בצורה כללית שתתפרש ע"י אנשים לכל מיני כיוונים.
 

רחלי!

New member
בגללכם אני מתעניינת בנוסטרדמוס../images/Emo70.gif

רק שתדעו, כתבתי ותירגמתי והסברתי ת´נבואה שלו על מלחה"ע השלישית, שלחתי לכל הרשימה שלי באיסיקיו וגם הראתי לילדים מהכיתה... הבנאדם הזה ספוקי לגמרי, לא ידעתי שהוא חזה כ"כ הרבה! הדבר היחידי שידעתי עליו היה שהוא חזה את סוף העולם בליקוי החמה ב-99, וזהו זה. היטלר? מלחמות העולם? 1700? בררר! נראה לי שאני אקנה ספר שלו.
רחלי
 

זוהי

New member
חה חה ........ הסברת קישקוש שמישהו

הפיץ ברשת..... לא נבואה ולא נעליים
 

Marty McFly

New member
דווקא אנשים בדקו...

ואמרו שזה נכון, אותנטי... אנשים פה בפורום בדקו... ואני קונה תקספר בקרוב!
 

זוהי

New member
תבדקו שוב.........הוא ניבא משהו בסג

נון אבל לא את זה ששני מטוסים יחנו בתוך מגדלי התאומים ולא פרטים אחרים שכתבת בעעעעעע...נתתי קודם שני לינקים....אני לא זוכרת את הכתובת - היתי שמה שוב.... אני יחפש את זה ..... איפשהו ברשימת מועדפים ותגידו לי מה גילתם אחרי החיפוש..!!!
 

Marty McFly

New member
הלינקים שנתת לא היו טובים...

אחד מהם הצלחתי לסדר, את הלינק השני הראשון לא יודע מה הייתה הבעיה
 

זוהי

New member
א...האמת שאתה לא הראשון שאומר את

זה......ולי הוא עובד בסדר גמור טוב....שוב :) (אמרת אחד מהם לא עבד....לאיזה הצלחת להכנס?:))
 
אממממממ

אני חושבת שמייג´ן הגיע למסכנה בשם כולנו, שהנבואה הזאת.. אמ.... לצערי הרב, היא..........היא.......... היא............... היא................................... ווואההההההההההההההההההההההה זיוף!!!!!!!! וואה!!!!!!!!!!!! שונאת אותך מייג´ן! TaLi
 

Marty McFly

New member
אמרו לך פעם שאת מעצבנת??

כי אם לא - את צריכה לדעת שאת כן! ומאוד!!
 

Marty McFly

New member
האמתי, לא אמרו..

אמרו דברים אחרים, אבל דביל לא אמרו, ואני לא דביל.... באמת שלא
 

lily p

New member
זה לא כזה מעצבן...

כאילו... אתה ... לא באמת..... לוחץ על... החץ... ומחכה... ומחכה... ומחכה... עד שאתה מגיע למטה נכון? כי ככה... כשכל שניה... אתה צריך לעצור זה הרבה יותר מעצבן. The And או<פ>יר
 
מפגרים!!!!!!!!!!1

אוקי לנוסטרדמוס היתה נבואה, שהתאומים יפרדו, הם יבערו ב45 מעלות (בע?) אממ מה עוד? משהו כמו: כוח רע יבוא מהשמיים כל מיני כאלה! אני עובדת על זה ואני מחפשת את זה בכל הרשת! אני גם מקבלת את הספר של זה! בבית ספר שלי גנבו את הנבואה הזאת! רציתי להעתיק אותה היום! בכל מקרה, זה ממש מפחיד! הוא ניבא גם, ששלושת האחים גם יפרדו! ואיזה עוד שלושה אחים יש חוץ מהבניים העגול הבניים המרובע והבניין המשולש??? מפחיד! ספוקי! בעעעע TaLi מעריצה שרופה של נוסטרדמוס!
 
מצאתי! אני גדולה אני גדולה אני גדול

ה!!!!! מצאתי את הנבואה על התאומים! והנה בשידור חי! אבל קודם צריך לרדת קצת למטה! טוב די אין לי כוח לתת לכם לרדת עוד! (לא נשמע טוב! תתעלמו!) קיצר הנה זה! וזה מפחיד ביותר! "In the year of the new century and nine months, From the sky will come a great King of Terror The sky will burn at forty-five degrees. Fire approaches the great new city." "In the city of york there will be a great collapse, 2 twin brothers torn apart by chaos While the fortress falls the great leader will succumb The third big war will begin when the big city is burning." מפחיד נכון?!?! TaLI הללויה! מצאתי!
 

fluppster

New member
זה ממש לא נשמע לי אמיתי.....

איפה מצאת את זה? אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים....... חן נ.ב. לכל אלה שאמרו ששונאים ערבים- למה? אתם גם שונאים את כל הגרמנים? אני מבקשת, בלי הכללות.
 
ארג!!!!!!

הנה הלינק! זה האתר! כלומר זה הדף שבוא נמצאת הנבואה! אני לא יודעת מה איתכם! קראתי יותר מ-100 נבואות שלו! וזה נראה לי בדיוק אותו דבר כמו כולן! זה מפחיד לאללה! ויש כאן עוד אחד ממש מפחיד! (מה שאמרתי על שלושת האחים) אבל עכשיו שאני קוראת את זה שוב, לא נראה לי שזה על מגדלי אזריעלי! Those at ease will suddenly be cast down The world put into trouble by three brothers, The enemies will seize the marine city, Famine, fire, blood, plague, all evils doubled. TaLi אתם מזה ביאסתם אותי עכשיו!
 

Meijen Shaggy

New member
חחח! טלי!

תיכנסי ללינק שנתת ותסתכלי על הכותרת: The Hoax. את יודעת מה זה hoax? זה מתיחה. נראה לי שאת השאר את מבינה לבד... Meijen Shaggy
 
אממממ

הכל מתבלבל לי בראש עכשיו! לא משנה ארוך מידי כדי להסביר! בכל מקרה, ארג? ממתי huax זה מתיחה? לא משנה! TaLi
 
למעלה