כדור שינה

NISAN1000

New member
כדור שינה

שלום, שאלה קטנה בקשר לכדור שינה שלפי החיפוש, לא ראיתי שדיברתם עליו פה. הכדור הוא: זופיקלון, שנרשם לי ע"י פיסכילוג. רציתי לדעת קצת על הכדור, קראתי עליו שיותר מ10 יום שימוש יגרום להתמכרות ותצטרך ירידה הדרגתית מהכדור. כמו כן שהגוף מתרגל לכדור וכדומה. השאלה היא מה יקרה אם אני אקח אותו רק במקרים קיצוניים של חוסר שינה, או בימים בהם חשובה לי השינה ביום למחרת? (כמו מבחן גדול, או פגישה חשובה). וישנה עוד אפשרות שניתנה לי והיא מנלוטין, שלפי מיטב הבנתי הכדור הזה עוזר רק שלוקחים את הכדור, והוא לא כדור שינה של ממש. תודה רבה.
 

דנטל

New member
לא מבינה בכדורים

פסיכולוג רשם לך, אז אותו פסיכולוג צריך לענות לך על השאלות. האפשרות השניה שניתנה לך היא *מלטונין*. זה הורמון שמרדים ומאריך את זמן השינה. ההורמון הזה נפלט בגוף באופן טבעי כשיורדת החשיכה, אבל אצל אנשים מסוימים חל שיבוש ולהם יכול לעזור כדור. אני בערך מבינה בנושא ההורמון האמתי, אבל לא בנושא הכדור.
 

shloמי

New member
../images/Emo39.gifזופיקלון

היי ניסן מצרף קישורים לגבי הכדור המדובר, תקרא ותחליט
Zopiclone - מיידע - אזהרות מיוחדות. לשאלה שלך, "האם לקחת רק במיקרית קיצוניים"? מצטט מאינפומד: "מסיבות אלה יש להגביל את משך השימוש לזמן קצר (7 עד 10 ימים), ולשקול מעת לעת מחדש את המשך הטיפול". לגבי השאר ענו לך.
שינה טובה בברכת אור ואהבה שלומי
 

shloמי

New member
../images/Emo39.gifהלילה, כנראה כבר לא אשן../images/Emo13.gif

כבר בוקר, אשאר לצפות בזריחה.
בוקר טוב דנטל ולכל חברי הפורום. בברכת אור ואהבה שלומי
 
למעלה