כדורי פירות יבשים.

אילנית12

New member
כדורי פירות יבשים.../images/Emo3.gif

כדורי פירות יבשים מופיע במאמרים. מקור התמונה:אילנית מאת: אבי /פסטו כדורי פירות יבשים ללא אפיה, טעימים, בריאים וקלים להכנה. 30 דקות ופחות דרגת קושי: קל הכנה מרכיבים 350 גר' שזיפים יבשים מגולענים 350 גר' תמרים יבשים מגולענים 350 גר' משמשים מיובשים כ-3 כפות דבש לציפוי: סוכר ________________________________________ דרך הכנה 1. טוחנים את הפירות היבשים במטחנת בשר עם דיסק חורים הגדולים. (אילנית:טחנתי במעבד מזון) 2. מניחים בקערה, מוסיפים את הדבש ומערבבים לתערובת אחידה, אם התערובת אינה מתאחדת למסה אחידה מוסיפים מעט דבש. 3. קורצים כדורים בקוטר 3 ס"מ ומגלגלים בסוכר. 4. מניחים בתבנית או על רשת להתגבשות למספר שעות לפני האיחסון בקופסה סגורה עם נייר שעווה בין השכבות. > ________________________________________ © 2001-2004
 

אילנית12

New member
לימונענע/מדינת ישראל

לימונענע/מדינת ישראל מקור התמונה:אילנית אילנית:סיננתי את המיץ. יצא מאוד מאוד טעים,מומלץ. החומרים 2 לימונים 2 כוסות סוכר 1 ליטר מים 5 גבעולי נענע כמה טיפות תמצית מי ורדים אופן ההכנה לחתוך את הלימונים (עם הקליפה) ל-4. להכניס לבלנדר. את הסוכר והמים גם להוסיף לבלנדר. לרסק הכל כמה דקות עד לקבלת מרקם חלק. להעביר לכלי עם מכסה ולהוסיף את הנענע ומי הורדים. להגשה - להגיש את המשקה קר בתוספת כמה קוביות קרח.
 

אילנית12

New member
שוש,שאלה בקשר למתכון של מלפפונים

מוחמצים,על איזה כמות של מלפפונים מדובר? מלפפונים מוחמצים. אחר שהמלפפונים מוכנים, בשום אופן לא להוציא מלפפונים עם היד , אלא עם מלקחיים. לבחור את המלפפונים הרזים הקשים הקטנים עם פרח צהוב (הפרח מראה על טריות המלפפון) לאחר רחיצת המלפפונים שמים אותם לאורך בצנצנות מוסיפים בכל צנצנת- 4 שיני שום 4 פלפל שאטה 1 פלפל ירוק חריף 3 כפות חומץ 5-6 גבעולי שמיר מוסיפים מים ומלח רגיל - על כל כוס מים 1 כפית מלח. לקבלת מלפפונים בחומץ יש צורך לטעום ולהוסיף עוד חומץ . מקור:מדינת ישראל.
 
לא שקלתי את המלפפונים פשוט

הכנסתי כמה שנכנס לצנצנת בעמידה הוספתי את השום , פלפל חריף, פלפל שאטה והחומץ לחוד הכנתי את המים עם המלח ובהדרגה שפכתי לתוך הצנצנת בסוף הוספתי את השמיר וסגרתי את הצנצנת.
 

אילנית12

New member
שוש, -../images/Emo51.gif על התשובה,מחר,

אקנה את החומרים,ואכין וכמובן ידוווח,
 

pirge

New member
אילניתי,הכדורים והלימונענע מגרים

את כל החושים. יאמי
 
אילנית, גם אני הייתי טוחנת במגימיקס

טחינה במכונת בשר יהפוך את התערובת דייסתית. לימונענע - מתחלק ל-2, מכינה 2 כדים, חלק אוהבים מסונן וחלק לא מסונן. העוגיות והלימונענע נראות משו משו
 

pirge

New member
שושי ואילניתוש, הלימונענע --משקה

קייצי נפלא. והאדנית נענע שלי תזכה עכשיו ליותר תשומת
תודה רבה.
 

timiהאחת

New member
מנהל
מתכון נהדר ומאוד בריא עם הרבה

ויטמנים ולילדים זה נהדר,התמרים,השזיפים ,משמשים,אומנם עתירי קלוריות אבל בריא מאוד בתיאבון.
 
למעלה