כדאי שתקראו את זה, על שרף

Ploral Reaction

New member
כדאי שתקראו את זה, על שרף

מאמר מעניין בוואלה, באופן לא מפתיע דוקוא מאש על הגולש. חוות דעת קצת שונה מהקונצנזוס התקשורתי פה, שטוב שכולנו נקרא. אני מוכרח להודות שיש פה הרבה מאוד נקודות נכונות. הזלזול בהונגריה צכ'יה והשאר טיפה מוגזם, אבל עדיין הרבה נקודות נכונות. http://sports.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=madorim&id=783437&path=371
 

סלים וארזה

New member
מנהל
קראתי ולא התרשמתי כלל + אותה לטביה שכל כך נהנים לזלזל בה, הביאה את ספרד להארכה. + מי אמר שצביקה שרף המאמן הגדול אי פעם? + ממתי נבחרת צריכה לוותר על משחקים? הרי אם לטביה היתה מנצחת את סרביה, אז ישראל היתה ראשונה בבית! לדעתי אם ישראל לא היתה משחקת ברצינות מול סרביה וספרד, אז הכתב הזה (שמחפש את הרע בכל דבר) היה אומר שככה לא אמורה להיראות נבחרת שמייצגת את ישראל + צודק שצביקה שרף לא שמר איזורית, אבל גם בלעדיה הנבחרת היתה בתמונת כל המשחקים. באיזורית הקבוצה היריבה (בעיקר יוון) היתה מזיזה את הכדור 24 שניות וזורקת בשניה ה-25. ישראל היתה צריכה לכפות משחק מהיר במחצית השניה ואכן קלעה 47 נקודות בה. + נבחרות צ'כיה והונגריה מקבילות לישראל ברוגבי? ישראל בקושי עברה את הונגריה (תודה למאמן ההונגרי ששם את גוליאש על הספסל כמעט כל הרבע הרביעי), קורנל דויד כלב? בצ'כיה ליירי וולש היה משחק חלש, אבל מדובר בשחקן NBA שברבע הרביעי של המשחק מול ישראל הראה ניצוצות. כתבה מקושקשת של אוהד מתוסכל שמחפש פרובוקציות. אבל אם היא לא היתה כזו, אז לא היו מעלים אותה לאינטרנט, נכון? אולי מחר תעלה כתבה שלי בה הפועל יהוד היתה הקבוצה הכי גדולה בכדורגל הישראלי בכל הזמנים.
 

Ploral Reaction

New member
מוקצנת מוקצנת

אבל יש בה כמה נקודות נכונות. יש טעם לפגם בזה שערוץ הספורט מפרשנים ביצועים של קולגה שלעבר. אבל זה בקטנה הכל פה עולם קטן במילא. הוא צודק בזה שיכול להיות שהמאמץ מול ספרד וסרביה היה מיותר. לפחות באחד המשחקים היה עדיף אולי לשחק עם הבכירים הרבה פחות דקות ולשמור אותם להצלבה. אתה אומר שהיינו מסייימים ראשונים, אבל שורה תחתונה אתה יודע שזה שטויות אף אחד בישראל לא בנה או חשב על זה. כולם לפני המשחק פחדו שלא נעלה בכלל אם נפסיד ולטביה תנצח הרי.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
בספורט אתה תמיד חייב להאמין קודם כל כבר היו ניסים. ישראל סיימה שביעית ואפילו שניה באליפות אירופה. דבר שני חלק מהספורט זה לעשות כמיטב יכולתך. ברור שהסיכוי לסיים ראשונים בבית הוא קטן, אבל ישראל היתה צריכה להשקיע ככל שהיא יכולה מול סרביה כדי לשמור על הפרשי סלים. אם ישראל היתה מצליחה לשמור עוד כוחות מול סרביה ולא להתפרק ברבע האחרון, אז ישראל היתה מסיימת במקום השני בבית בגלל הפרשי סלים או אולי אפילו ראשון.
 

Matannn

New member
המטרה בספורט היא לשאוף להגיע הכי

רחוק שאתה יכול והשגיות!! אליפות אירופה זה הדבר האמיתי לא שומרים פה כוח למשחק הבא, והנבחרת האמינה בעצמה שהיא יכולה לנצח גם את ספרד וגם את סרביה והיא כמעט עשתה את זה, וגם לך תדע אם הם לא היו מנצחים את ספרד ולטביה היתה מפתיע איך הכל היה נגמר.
 

שח_מט

New member
נקודה אחת נכונה

ולא הבנתי למה הוא לא ניסה לקבל טכנית בצעקות אימים על השופטים כדי ליצור איזה שהוא סיכוי לאיזון. כנ"ל הקפטן. שח
 

mocko

New member
לא הרבה ולא בטיח - הכותב מברבר

קראתי עד האמצע וזה הספיק לי. נבחרות ברמה של איי פארו בכדורגל ? שרון ששון מרים יד בבישנות ? כתיבה אווילית, הנבחרת מיצתה מעל ומעבר את הפוטנציאל שלה, נלחמה ושיחקה חלקים בכלל לא רעים, סה טו. כנ"ל שרף התעלה על עצמו, בניהול המשחק אבל בעיקר בגישה ובהתנהגות. צצים להם כל מיני מחפשי כותרות, "נותנים בראש" למיניהם ופשוט מברברים בקצב, תכונה ישראלית ידועה. לעיתים רחוקות מאוד עולה טור כדורסל ששווה קריאה בוואלה. הרוב זבל לא מקצועי של אנשים שהמשחק רחוק מהם והלאה.
 
למעלה