שירית בן ישראל
New member
כדאי להיות גבר ובחוג הנכון בישראל..
ה- BOYS מחלקים לנו את המדינה, והפעם יתנו את בתי הזיקוק. מה שבטוח שלא אישה תקבל אותם, למה? כי היא לא שייכת למועדון. אני שומעת את בקי אומרת שלמועדון שבו אין יושרה היא לא רוצה להשתייך. נכון בקי? טוב, גם אני לא. אבל מנגד, כאן לא מדובר ב- 100,000 ש"ח מדואר זבל, כאן מדובר במליארדים.... מה דעתכן/ם?
ה- BOYS מחלקים לנו את המדינה, והפעם יתנו את בתי הזיקוק. מה שבטוח שלא אישה תקבל אותם, למה? כי היא לא שייכת למועדון. אני שומעת את בקי אומרת שלמועדון שבו אין יושרה היא לא רוצה להשתייך. נכון בקי? טוב, גם אני לא. אבל מנגד, כאן לא מדובר ב- 100,000 ש"ח מדואר זבל, כאן מדובר במליארדים.... מה דעתכן/ם?