כבשנו את פסגת מדד הטמטום

MoTi_NiMnY

New member
כבשנו את פסגת מדד הטמטום

תחליטו אתם מה יותר גרוע: "אש על הפנים" או "למה לא נשרפתם באושוויץ?" בין המשתתפים יוגרלו קללות מהלוזונים
 

RunNGun

New member
החלטתי

כל האוהדים שאמרו את כל זה - פסולים. גם אלה ששרקו בוז לשביטה וגם אלה ששרים את השירים המכוערים האלה (ויש מספיק לצערי).... נמאס! בן כספית (דווקא אוהד הפועל) אמר היום בתכנית של מוטל'ה שפיגלר שבעיניו אנשים שמכניסים את הגיהנום הנאצי לספורט זה טימטום וגועל נפש. אני מסכים אותו במאתיים אחוז. מצד שני, אתה חייב להסכים איתי ששריקות הבוז והשירים הציניים לשביטה - תעזוב את זה שהוא אוהד הפועל, גאד דאמיט, הבנאדם כמעט מת! - פשוט מכוערים.
 
זה כמו

שמישהו יגנוב מבית כמה מאות, לעומת מישהו שיגנוב כמה אלפים מבנק. העבירה אותה עבירה, הגועל נפש אותו גועל נפש
 
לא מדוייק

עם כמויות הכסף שהבנקים גונבים מהאזרחים מדי יום, לפעמים אני נוטה לחשוב שזו מצווה לגנוב מהם...
 

Kgt1

New member
אם כבר השוואה אז זה מישהו שיגנוב

כמה מאות מבנק לעומת מישהו שיגנוב כמה אלפים מבנק...
 

Kgt1

New member
לא שאני שם בגרוש על מדד הפלצנות

אבל זה היה אחד מהמכוערים...
 
פשוט מגעילים אותי

כל האוהדים שמשווים את מכבי לנאצים יש גבול לכמה נמוך אפשר לרדת בשביל להעליב אותם לא צריך להשתמש במילים כאלה,אפילו לא כלפיהם
 

BinBaR

New member
צר לי להגיד את זה, אבל..

הפעם הגזמנו. ואני ממש לא בעד קללות על השואה, כל פעם ששרים את זה מולי, אני מנסה להשתיק אותם (ללא הצלחה). אבל מה שאוהדי מכבי הזונות שרו לאדהם שביטה היה ממש מבחיל. הבנאדם קיבל פצצת תאורה לפנים, והם שרים לו את החרא הזה...
 

שחר .ו

New member
הבעייה היא בתזמון

על 2 השירים לא צריכים להתגאות יותר מידי אבל אם היית צריך לעמת בין השיר על שביטה לבין לשיר על אושוויץ בטקס לניצוליי השואה, אז התשובה היתה ברורה. לשיר לשביטה עצמו בנאום שמבקש להמנע מאלימות כשהוא מגיע כאורח כבוד היישר המשיקום זה באמת מטומטם ולכן זה הוזכר בתוכנית ושלא יובן שאני נהנה משירי השואה חלילה.
 
אני לא שר את השיר של אושוויץ

אבל את השיר שער 5 דורשה , שכולל את המילה נאצים. ולפעמים אחריי משחקים ושאוהדי מכבי עולים לי על העצבים (כמו במקדונלדס, ושהם שרים על שביטה ) גם את שואה למכבי... לחלק מהאנשים זה לא מפריע.. אפילו ראיתי כמה אוהדי הפועל בני 70 + בשער 4שזה לא הפריע להם.. דרך אגב , תזכרו כמה שלטים אוהדי הפועל הכינו למני לוי אחריי המקרה שלו..
 
למעלה