שאלה ל DONA FLOR../images/Emo35.gif
או למי שיודעת. ניסיתי כמה דברים עם פרגמנט לפי מה שראיתי בפורום. די הצליח לי אפילו שלא למדתי בצורה מסודרת. עכשיו יש לי כמה שאלות.
למה כשאני עושה הגדשה או חריטה, לא יודעת איך השם הכנון, הפרגמנט נקרע לפעמים?
למה כשאני עושה הדגשה, זה יוצא לפעמים עבה ולפעמים דק יותר אפילו שאני משתמשת באותו מכשיר?
באיזה צבעים נכון או כדאי לצבוע? לפי מה שאני רואה בתמונות הצביעה יוצאת מאוד חלקה ולי זה לא כל כך מצליח.
תוכלי להמליץ על אתר שם מלמדים STEP BY STEP את הטכניקה? אני מאוד אוהבת את העדינות של העבודה ומקווה להיות מקצועית.
או למי שיודעת. ניסיתי כמה דברים עם פרגמנט לפי מה שראיתי בפורום. די הצליח לי אפילו שלא למדתי בצורה מסודרת. עכשיו יש לי כמה שאלות.