כבר מזמן לא היה כזה - מה שיחקתם השבוע?

CallMeCavanaugh

New member
סיימתי סוף סוף את הוויצ'ר

היה פשוט מצויין ולמרות שכיסיתי חלק גדול מאוד מהתוכן של המשחק (כל החוזים, רוב המשימות הצדדיות ואיתור כל סימני השאלה בולן/נוביגראד) בא לי להמשיך לשחק בו. מרדף סימני שאלה בקייר מורהן ובסקליגה נראה לי משעמם אבל אני שוקל, לפני שאני ממשיך הלאה, לשחק בהרחבה הראשונה.
&nbsp
חוץ מזה גם שיחקתי בקינגס קווסט החדש שחולק בחודש שעבר למנויי פלוס. מעולם לא שיחקתי בישן אבל הכרתי כל מיני דברים ממנו משיחות עם אנשים שכן שיחקו, כמו מערה או יער עם זאבים שאוכלים את גרהם אם אין לו מנורה או דרקון שחי במערה מתחת לבאר, דברים שאכן היו בחידוש הזה, אבל הבנתי שבאופן כללי לא מדובר בהעברה מדוייקת של המשחק. עדיין, זה קווסט חביב מאוד שמצליח לשלב גם מעט קטעי ארקייד חביבים. לא יודע אם הייתי משלם עליו אבל אם כבר יש לכם אותו אז שווה להשקיע את השעות הבודדות שלוקח לסיים אותו.
 

מישהו 2

New member
אותו הדבר

המשכתי לשחק בהרחבה של הוויצ'ר 3 - מדובר בהרחבה רצינית מאוד. כל עולם המשחק משתדרג, המון יצורים ומפלצות חדשות וענקיות מסתובבות להן על פני השטח.
יש מערכת חדשה לגמרי שקשורה לשיפור נשקים ושיריון שכדי להשתמש בה צריך להשיג משאבים מיוחדים. וכמובן עלילה מצוינת.
&nbsp
אני ממליץ, אבל לפני שמתחילים עדיף להגיע לרמה 36 לדעתי. רוב האנשים מסיימים את המשחק ברמה 32 בערך ~ ואין להם מושג איזה סקילים מסתתרים ברמות הגבוהות, שפשוט המשחק בנוי משום מה ככה שרוב האנשים בחיים לא מגיעים לזה.
אני מדבר על קומבואים מטורפים של ממש שגרלד יכול לעשות.
&nbsp
סיימתי גם את הקינג קווסט. לאכזבתי הבנתי שזה משחק שמחולק לחלקים שצריך לשלם עליהם בנפרד רק לקראת סוף המשחק בערך.
הוא מזכיר לי את המשחקים של 'הפנתר הורוד' שהד ארצי היו מתרגמים לעברית והיו מוכרים אותם באופיס דיפו במחיר של 10 שקל בקופות.
עד כמה שזה מצחיק זה לא היה ברמה של הפנתר הורוד לדעתי. אבל אחלה משחק.
הוא נגמר בסוג של מיני משחק ממש מתוחכם ויפה שממש רציתי לחזור ולשחק בו שוב אבל לצערי גיליתי שהדרך היחידה לעשות את זה, זה לשחק את כל המשחק מחדש
.
&nbsp
 

PlayGirl3

New member
החלק השני של קינג קווסט קיבל ביקורות ממש צוננות

לא יודעת אם יהיה שווה לקנות את כל המשחק. בכל מקרה כמו עם משחקים של telltale אני מתכוונת לחכות שיצאו כל הפרקים ואז אחליט.
חבל שזה כנראה לא טוב כמו המשחקים הישנים.
 

CallMeCavanaugh

New member
אני בדרגה 35

אבל אחד הדברים שביעסו אותי במשחק זה שיש כל כך הרבה יכולות ואפשר להפעיל רק 12 מהן.
או שאני לא הבנתי נכון וה-12 הן מחוזקות יותר ומחזקות את המוטגנים, אבל יש לי כל יכולת שקניתי?
&nbsp
בקשר לקינגס קווסט, אתה מדבר על המשחק עם החצים והמגינים? הוא אכן היה חמוד אבל לא עמוק במיוחד.
 

מישהו 2

New member
כן המשחק הזה

אני רציתי לחזור ולנצח אותו בצורה הוגנת. אני לא יודע איך אתה ניצחת אותו, אבל אחרי מספר מסוים של ניסיונות כושלים, נותנים לך את האופציה להפוך את המשחק "למעניין יותר"
שזה אומר לרמות את היריב בידיוק כמו שהוא רימה אותך בהתחלה ואז זה לא בעיה לנצח.
 

CallMeCavanaugh

New member
אולי היה לי מזל

הצלחתי לנצח אותו בניסיון הראשון אחרי הרמאות שלו. הרעיון הוא ליצור מצב שבו תנצח אחרי שתזיז את הקשת שלך. אם תיצור נתיב בין שני הקשתים היריב מן הסתם ינצל אותו בתורו.
 

מישהו 2

New member
לא נראה לי שזה קשור במזל

בכל אופן, בהתחלה זה היה נראה לי כמו משחק טיפשי ולא לקחתי אותו ברצינות ואחרי שהוא ניצח אותי פעמיים כבר היה לי את האופציה לרמות אותו בחזרה... ואני מצטער שעשיתי את זה. (לא ידעתי שזה זה, חשבתי שאולי זה משהו שאמורים להגיע אליו)
ובסוף סיימתי את המשחק בתחושת החמצה, שהדבר שהכי סקרן אותי ורציתי להתנסות בו כמה שיותר הסתיים לי בצורה כזאת. אין לי שום דרך לחזור לנקודה הזאת במשחק. ולהפתעתי לא מצאתי משחק עם חוקים דומים באינטרנט. זה אשכרה היה יצירתי וחמוד ומשהו שלא נתקלתי בו בעבר.
 

PlayGirl3

New member
כרגע בעיקר Hitman: Absolution

סיימתי סוף סוף את הפלטינום של סימפוניה. אני חושבת שזה הגביע שדרש הכי הרבה השקעה ממה שהשגתי עד היום.

יצאתי במבצע לרוקן קצת את הדיסק הקשיח של ה-ps3 שלי שכבר כמעט מלא לגמרי ואני כבר לא מוצאת את עצמי ברשימת המשחקים הבלתי נגמרת, אז אני חוזרת לכל מיני משחקים ישנים שהתחלתי ומעולם לא סיימתי.

שיחקתי ב- Remember me שנטשתי לפני שנתיים ומשהו אחרי 3 פרקים. התחלתי מהתחלה כי לא זכרתי מספיק טוב. סיימתי אותו די מהר והרגיש לי הרבה יותר קל הפעם. אני זוכרת בפעם שעברה שנתקעתי קצת בבוס של שלב 2. משחק די בינוני באופן כללי. לא התרומם לשום מקום ומערכת הקרבות מסורבלת ולא מגוונת מספיק. לפחות קיבלתי עוד פלטינום ואפשר למחוק אותו סוף סוף.

עכשיו אני משחקת ב- Hitman: Absolution שהתחלתי אותו ממש מזמן כשנתנו אותו בפלוס אבל עזבתי אחרי שני פרקים כי התחשק לי לשחק בדברים אחרים באותו זמן ואיכשהו מעולם לא חזרתי אליו.
אני יודעת שהרבה לא אהבו את המשחק הזה בזמנו אבל אני חייבת להגיד שאני מאוד מאוד נהנית ממנו. אני מתקדמת ממש לאט כי אני משחקת בכל שלב שוב ושוב, מנסה להרוג את המטרה בכל דרך יצירתית ולהשיג את כל האתגרים, להכיר את המפה ואת כל אזורי המסתור. אני כרגע בשלב 6, בית היתומים שהחלק השני שלו היה הכי קשה בינתיים, בעיקר כי אני משחקת על הרמה הקשה בהתגנבות ושומרת שאף אחד לא יראה אותי ולא משתמשת בתחפושות. כל פעם שמישהו מבחין בי אני מתחילה מהתחלה. השלב הזה היה מעצבן במיוחד כי יש שם עשרות בריונים שמחפשים אותי וצריך לאסוף 4 פיוזים מרחבי הבניין כדי לתקן את המעלית בשביל להתקדם לחלק הבא. לא ראיתי כל כך הרבה רעים בבית יתומים אחד מאז הסדרה קטנטנות
. אני חושבת שלקח לי בסביבות 30 ניסיונות לעבור את החלק הזה בלי שאף אחד יבחין בי סוף סוף.
הדבר היחיד שאולי מפריע לי זה שאפשר לראות דרך קירות עם יכולת האינסטיקט, אבל לצערי זאת רעה חולה שהמון משחקים טובים נגועים בה כמו סדרת ארקהם ו-TLOU. אני מקווה שמפתחים ישתמשו פחות באופציות כאלה במשחקים חדשים.
 

CallMeCavanaugh

New member
Remember Me

אני זוכר שמבחינת סיפור הוא התחיל מעניין ואז הדרדר לקלישאות. הקטע הכי טוב מבחינת רמיקסים לזכרונות היה בדמו (זה שגורמים לו לחשוב שרצח את אישתו וכתוצאה מכך הוא מתאבד).
אבל מה שהכי עצבן אותי היה שהם התגאו שיש בו מערכת תכנון קומבואים שמאפשרת ליצור מאות קומבואים שונים. כן, יש קומבו של שלוש בעיטות שלא עושות שום דבר מיוחד, קומבו של שלוש בעיטות שהשניה מרפאת אותך, קומבו של שלוש בעיטות שהשלישית מרפאת אותך וכו וכו'. בסופו של דבר, מבחינת איך שזה נראה, כל הקומבואים של שלוש בעיטות נראים בדיוק אותו הדבר.
 

PlayGirl3

New member


מבחינת הרימיקסים, בכולם גם הייתה רק אופציה אחת נכונה בסופו של דבר ואי אפשר היה לקבל תוצאות שונות ולראות איך הסיפור מתקדם בהתאם כי היית מקבל הודעה שאתה חייב לחזור אחורה ולנסות מחדש.
פונטציאל מבוזבז.
 
כמה דירוגי SA יש לך אורלי?

אחד הדברים הכי מעצבנים במשחק החדש זה שרוב השלבים הפכו לקטנים ובהמון שלבים אין בכלל דירוג!

יש כמה שלבי סאנדבוקס כמו המשימה השניה ועוד כמה שלבים גדולים עם חופש פעולה מרשים שמזכיר את המשחקים הקודמים.

בגדול מה שאני יכול להגיד. את משחקת את הסדרה כמו שצריך ואם את נהנהת לעבוד על הדירוג בשלבים שיש בהם דירוג. ואם את נהנהת מהשלבים הפתוחים.

את ממש תאהבי את את המשחק החדש שבדרך (ואת 4 ו2 אם את יכולה לחזור למשחקי הPS2.ׁ)
 

PlayGirl3

New member
אני אצטרך לבדוק בבית

אבל לפחות אחד כי קיבלתי על זה גביע. לא הבנתי אם זה לפי הניקוד או שיש תנאים מסויימים. את כולם אבל עברתי בינתיים בלי שיבחינו בי ובלי להחליף את החליפה.

גם אם לא כל השלבים פתוחים וגדולים יש שלבים מאתגרים רצח כמו לברוח דרך התחנת רכבת כי יש מלא שוטרים במקום כל כך צר. בינתיים הם גם היו ממש מגוונים, חוץ מהשלב השני שחוזרים אליו מאוחר יותר אבל הכל שם משתנה.

אני חושבת שקיבלנו את המשחקים הישנים בפלוס אבל לא נראה לי שאחזור אליהם.
 
גם במשחקים הישנים היו שלבים כמו שתיארת.

זה לא שלא היו שלבים קטנים, היו איזה 2-3 משימות כאלה אבל היחס היה אחר לגמרי. זה היה 99% שלבים פתוחים ו1% שלב קטן שהוא גם סבבה.

בגדול התנאי לSA זה לא להרוג אף אחד חוץ מהמטרה, לא להתגלות ובנוגע למטרה, או להרוג אותה בנשק קר בלי להתגלות או להרוג אותה ביריה אחת מדויקת/צלף/אקדח מה שבא לך העיקר שתמות במקום.
 

PlayGirl3

New member
זה כמעט בלתי אפשרי ברמה הקשה

חייבים כמעט תמיד להרוג מישהו כדי לא להתגלות. אלא אם זה בסדר רק לחנוק ולהחביא בלי להרוג, אבל אני תמיד הורגת אותם כי אין לי סבלנות לחכות שהם יתעלפו.
 
זה אפשרי אני עשיתי את זה בישנים שהם יותר קשים

על הרמה הקשה בלי לשמור. אני גם אעלה סרטונים שלי עושה את זה במשחק החדש, בתנאי שהוא יהיה נורמלי.

אם אין לך כוח לחכות שהם יתעלפו אז את פשוט לא סבלנית :)
מה שאני יכול להגיד זה שבמשחקים הישנים זה היה יותר סבבה כי יכולת לשמור מתי שאת רוצה ולחסוך לעצמך להתחיל מחדש כל פעם.

במשחק הזה הם עשו צייקפוינטס ככה שזה דיי מעייף לחזור לצייפוינטס האלה כל הזמן.

במשחק החדש הם אמרו שהם יחזירו את השמירה המהירה אז אולי תהיה לך יותר סבלנות לנסות לקבל דירוג מושלם :)

נ.ב את כמובן יכולה לחנוק בלי להרוג העיקר שיהיו בחיים זה העיקר.
 

PlayGirl3

New member
אז זאת לא בעיה

אבל כמו שאתה אומר יש את הבעיה של הצ'קפוינטס. בשלבים הקשים שאני מתחילה מחדש 30 פעם עד שאני מגיעה לרצף הפעולות המושלם שעובד בלי שיגלו אותי זה מעייף גם בלי לחכות שכל האויבים יתעלפו לפני שאני מחביאה אותם.
אני לא רואה טעם לנסות לעשות את זה בכל שלב. מבחינתי מספק אותי לעבור בלי שיגלו אותי.
 
למעלה