כבר מזמן טענתי שארה"ב צריכה

כבר מזמן טענתי שארה"ב צריכה

לפחות עוד פיגוע אחד סטייל 9/11 לפני שבאמת יפול שם האסימון היכן שצריך..... רק אז הם לא רק שיאשרו למטוסינו לנחות שם איפה שהם רוצים, אלא גם יקנו מאיתנו את מערכת ההגנה שהימצאנו..... אבל עד אז -- עויילם גויילם......
 
למעלה