כבר לא נשאר פה כלום...

Dominiqe

New member
כבר לא נשאר פה כלום...

חבר'ה,אני אובדת עצות.אני עם בקשר עם בחור שהוא בעל אופי מדהים הוא עושה הכל עבורי,מפנק אותי, מה שאני רוצה הוא עושה ונותן לי,ואני נורא אוהבת אותו. אבל בזמן האחרון, הוא בקושי מתייחס אליי,או שלא מתייחס תמיד יפה. אנחנו לא עושים כלום ביחד, כלום! לא בילויים,לא נופשים את אלו הוא מעדיף לעשות עם חברים שלו,הוא בקושי משתף אותי במשהו.דיברתי על זה איתו,והוא אומר שאין מה לעשות,ככה זה התקופה.הוא לא מוכן להתפשר על כלום בקשר.הוא תמיד אומר את המילה האחרונה, ולועג בזמן האחרון לגוף שלי שכנראה לא מספיק יפה עבורו.אני עדיין שם כי אני איפשהו מאמינה שזה ישתפר,כי הוא בבסיס כזה מדהים,ואיך אני יכולה לפספס בחור כזה טוב? אבל ההגיון אומר שאין לי כלום בקשר הזה. אפילו את המשפחה שלו הוא לא מוכן להכיר לי (שזו תעלומה שלעצמה) ואנחנו כבר שנה יחד,תכננו לגור יחד הוא קיבל רגליים קרות. הוא מקובע ורוצה לקבע אותי יחד איתו,הקשר שגרתי ברמות של זוג נשוי 70 שנה. אני כבר שבועיים מתחבטת בשאלה האם לעזוב אותו, מצד אחד נורא קשה לי לעשות את הצעד הזה בגלל שאני מאמינה באמת ובתמים שהוא טוב עבורי, רק שמשהו השתבש בדרך אצל שנינו, אני יודעת שאם אני אפרד ממנו, אני אכנס לדיכאון רציני (אני אומרת את זה ברצינות), ובטח אחזור אליו תוך שעה בערך. אני קשורה אליו מאוד, אבל מצד שני באמת שאין לי כבר כלום בקשר הזה, אני לא מקבלת כלום מבחינה רגשית, אני גם כמו שרשמתי קודם- מרגישה שהוא מגביל אותי, כי הוא רוצה שכולם יתנהלו עפ"י הרצונות שלו. אני כל הזמן חושבת על פרידה וחוזרת בי, כי מנסה לתת לו עוד צ'אנס. כל החברות שלי יוצאות ומבלות הרבה עם בן הזוג שלהן (אגב בילוי לא צריך להיות כרוך בכסף, מספיק לעשות סיבוב בטיילת ת"א או סתם לשוטט), אני ממש מקנאה שהקשר שלהן כזה כיפי,ומתחדש ולא משעמם. אפילו לראות סרט בDVD. אני יודעת שאי אפשר להימנע מהשגרה, אבל אצלנו היא הפכה להיות מאוסה מדי, לפחות פעם בשבוע לעשות משהו שונה כדי לשבור את השגרה. אפילו זה אין. אנחנו לא עושים את זה.עומדים במקום! אני מרגישה שאני נותנת את כל האנרגיות שלי לקשר שלא נותן לי כלום בחזרה, בקושי יחס. לא כיף לי, לא מרגש אותי. כלום. נכון שאני בת 24 והדבר הנכון זה לעזוב ואני אמצא מישהו אחר וטוב. אבל אני לא יכולה פשוט.זה כ"כ קשה לי. מקודם שוב רבנו. (מריבות זה הדבר היחיד שיש באמת) ואני רושמת כרגע,ונורא נסערת אני מקווה שהבנתם את הנקודה...עכשיו אחרי שאני קוראת הכל אני חושבת מה לעזאזל באמת אני עושה שם...יש לכם תשובות עצות עבורי?סיפורים דומים?
 

seeyou

New member
הוא לא מוכן להתפשר?../images/Emo178.gif

למרות שאת נורא אוהבת אותו לדעתי אין סיבה ליבנות עליו קשר בעל משמעות. "אנחנו לא עושים כלום ביחד, כלום! לא בילויים, לא נופשים את אלו הוא מעדיף לעשות עם חברים שלו, הוא בקושי משתף אותי במשהו..." אז מה בכלל עוד צריך להיות שתביני שזה לא טוב לך ואין שום סיכוי(לדעתי) לשיפור בעתיד?
 

Dominiqe

New member
היי

זה פשוט קשה לי מאוד. אתה אולי מבין איך זה כשההגיון והלב מתנגשים.. אני כל הזמן מרגישה שאולי יתכן שיפור. וההגיון אומר לי שאני לא ראויה להיות שם ושאני מבזבזת זמן איתו. זה נשמע טיפשי מצדי לנהוג ככה. אבל באמת קשה לי. אני לא יודעת אם לתת צ'אנס אחרון, או שמא לקחת הפסקה שבה אולי הוא יחשוב מה המשמעות שלי בעיניו, אפילו את המשפחה שלו לא הכרתי זה כבר מצביע לי שהוא לא רוצה באמת שאני אתקרב. כאילו אני איזה פילגש שלו.
 

seeyou

New member
../images/Emo45.gif-צודקת-לא היה לי נעים להגיד

"כאילו אני איזה פילגש שלו."... ישנם הרבה בנות נשים שמוכנות להיות במעמד הזה בגלל רגש "אהבה"... "לתת צ'אנס אחרון"? זה יעזור כמו כוסות רוח למת....
תעזבי את הקשר מהר ככול האפשר ותפתחי דף חדש. לתשומת ליבך-זאת רק דעתי כגבר ולא כמומחה ההחלטה היא רק בידיים שלך.
 

galitgali1

New member
כמה זמן אתם ביחד

זה בקשר לענין שאת אומרת שהוא לא מכיר לך את הוריו. אני כבר פחות מתיחסת לעובדה שאתה פחות מבלים וכו' - אני מתיחסת לגישה שלו, ליחס שלו אליך, את מסכימה שהוא יתיחס אליך ככה ומוכנה להתפשר בכאילו בגלל היחס הטוב שלו. את יודעת כמה בחורים יש להם אופי מקסים ונעים והכל טוב ויפה אבל בינו לבינה הם מתיחסים מגעיל - שלא תטעי, אני לא הייתי נשארת שם במקומך, כי שומעים שממש לא בא לך להיות שם ואת יותר פוחדת מלאבד אהבה -אבל זאת אהבה חד צדדית - הגישה שלו לא אהובה עלי [זאת דעתי מה אני הייתי עושה]. לי לא מעמידים תנאים כאלו בקשר, לי לא באים בגישה כזו בקשר - בכלל כמה זמן אתם יוצאים? זה נורא מענין. בהצלחה
 

Dominiqe

New member
שנה..רשמתי את זה

וכן קשה לי להיות שם, אבל את מבינה ממש נקשרתי אליו, ואני לא מסוגלת לדמיין את עצמי בלעדיו..אבל אם זה נמשך ככה אני במוקדם או במאוחר אעזוב כי זה לא ישתנה לדעתי, אני פשוט מבינה שזה באופי שלו ממש חזק,ואני לא אשנה את זה בחיים. בכל אופן, הייתה לי שיחה עם חברה עכשיו, שעברה משהו בדיוק דומה, היא הציעה לי לקחת הפסקה במקרה הטוב, היא נפרדה מחבר שלה. אני קיבלתי ממנה ממש חיזוקים בעניין. עם כל הכאב שבזה נראה לי שאני הולכת להיפרד ממנו עוד היום אפילו כשניפגש. אני לא יכולה לסבול את היחס הזה יותר, יצאתי עם אנשים, תקופות קצרות משאיתו והם הכניסו אותי ממש מהר למעגל החברים והמשפחה שלהם, לעומתו שהוא מופנם ומסתיר. אני לא יכולה להמשיך ככה.
 

galitgali1

New member
אה אוקיי צודקת

לא שמתי לב. אז תראי אם אתם נפגשים שנה וקשר אינטנסיבי, אז באמת משונה למה הוא לא מעונין להפגיש אותך עם הוריו. לא נשמע טוב בכלל. נראה שהוא רוצה אותך, אוהב אותך אבל הקלות בה את ניתנת לו כמובנית מאליה, לא מביאה לו לראות באמת כמה הוא עלול להפסיד אותך.
 

Dominiqe

New member
תראי

הוא באמת נותן לי הרבה,וגם עכשיו עם היחס הגרוע, תמיד כשאני מבקשת משהו הוא מביא לי. אבל חומריות זה לא האישיו פה. הוא עדיין באמת מתייחס אליי כמובן מאליו, אני אהיה שם תמיד עבורו ולא משנה מה הוא יעשה. אני לא פירטתי ולא אפרט כי זה ארוך ומורכב קטעים מסריחים ומוזרים למיניהם שהיו במהלך השנה הזו.ושלאחריהם עדיין אני איתו.לכן אחרי כל זה הוא חושב שאהיה איתו לא משנה מה, הוא אולי אוהב אבל הוא לא מעריך אותי. הוא לא מבין אני רוצה היום ממש לקום וללכת. לכן אני באמת שוקלת להיפרד ממנו ולחזור אליו רק בתנאי שבאמת ובתמים הוא ישנה את דרכיו, שלי זה נשמע כמו סיפור לאגדות. האמת שאני כבר הרבה זמן רואה אותי ואותו יחד לטווח ארוך,גם רציתי נורא חתונה, ועכשיו לחשוב שאולי הפנטזיות שלי לא ימומשו זה נראה לי מוזר נורא, אני ממש התרגלתי אליו, אבל אני לא חושבת שהוא ישתנה ואני לא חושבת שהוא ינסה ליזום בקשר. אני מובילה את הקשר הזה כבר שנה ועייפתי מזה, אני זו שמביעה רצינות, ואולי זו בכלל אשמתי שמלכתחילה נתתי לו להרגיש שאני מוכנה לקחת הכל על עצמי והוא יתנהג איך שבא לו.
 

galitgali1

New member
אני הרבה פעמים

בעברי, מצאתי את עצמי עם בני זוג שעשו הכל בשבילי ואז זה היה מטעה אותי, אבל חס וחלילה לא זה הקטע בו אני רוצה שתעשי מה שאני עושה. את צודקת בכך שזה מורכב מהמון דברים, בשורה תחתונה, שימי לב שאת לא נגררת אחרי היחס - אלא הדדיות.
 

Dominiqe

New member
טוב אנשים

אנחנו נפגשים תיכף ואני הולכת לומר לו...אני אעדכן אח"כ. תודה על העצות..
 

boon2

New member
יש צורי בגלעד

חיכיתי בסבלנות לעדכון שלך, כי קיוויתי שבכל זאת החלטת לעשות את הדבר הנכון, האלמנטרי שאת חייבת לעשות כדי להוציא את עצמך מהבוץ שאת שרוייה בו. שתיקתך הנוכחית כנראה באה כי הרגליים הקרות התגברו עליך ושוב החלטת להמשיך בהצגה. נראה לי, ותקני אותי בבקשה אם אני טועה, שהבעיה שלך אינה בן הזוג שלך, אלא את בעצמך וההערכה העצמית האפסית שלך. את גם, כנראה, נהנת להתפלש בעפר ולעשות קולות של סמרטוט רצפה, אחרת אינני יכול להסביר את התנהגותך. עם כל מה שספרת לנו (אני מבין שזה רק טיפה בים ממה שאת באמת עוברת), אין לי כל הסבר לסיבה שאת ממשיכה את הקשר החולני הזה. זה כמובן החלק הרע, בחלק הטוב, אין לי ספק שאת יכולה ומסוגלת, אם תביני את זה, למשוך את עצמך החוצה אם תביני את הסוצואציה לאשורה.נסי גם לקבל מעט עזרה מקרובים וחברים, את לא חייבת לעשות את זה לבדך. בהצלחה
 

Brunetit

New member
../images/Emo45.gif אם...

אם עשרים אנשים שונים, אומרים לך שאתה שיכור - תאמין להם שאתה שיכור... כואב הלב לצפות בבחורה צעירה, המבזבזת את שנותיה היפות ביותר על בחור המתייחס אליה כרהיט ואינה נספרת אצלו ממטר, ובנוסף לכל חווה יום יום סבל מיותר, ובמקום להשתמש בהתנהגותו כקטליזטור לחנוק את הרגשות שלה - היא משתמשת בה לליבוי אהבתה... איך לא רואה הבחורה שה'גבר' שלה, "המדהים והמפנק" משתמש בה להנאותיו בשעת הצורך מצד אחד, ומצד שני - מתבייש בה, מסתיר אותה בבית ומחביא אותיו מחבריו וממשפחתו, והיא אכן על תקן פילגש של גבר רווק... הלוואי שתיכנס קצת בינה בקודקודה ושתתעורר בזמן.
 

sharon harpaz

New member
עצות עבורך?!

כן יש לי כמה 1. תפרדי ממנו 2. תזרקי אותו 3. תעיפי אותו 4. אל תישארי איתו אפילו עוד דקה איך זה בשביל עצה? רק תבחרי אופציה...... ודרך אגב מה שרשמת "עם בחור שהוא בעל אופי מדהים " ובכן מה כ"כ מדהים בגבר שלא מתייחס אלייך? לא מבלה איתך? מקבע אותך? ולא נותן "כלום בחזרה" כלשונך.... כמה שזה קשה את חייבת להעיף אותו, חבל שתישארי כל חייך עם מישהו שבכלל לא בטוח שהוא רותצה להיות איתך, אחרת הוא לא היה מקבל "רגליים קרות". מצטערת אם הייתי נוקבת מדיי, פשוט פעם הייתי במקום שבו את נמצאת ורק אחרי שהלכתי הבנתי שבעצם לא הפסדתי כלום!!
 
לא ברור לי איך את יכולה

לומר שיש לו אופי מדהים, שהוא עושה עבורך הכל ומפנק אותך בזמן שהוא מתעלם מהצרכים שלך, לא אכפת לו אם בא לך או לא כל עוד את מספקת את הצרכים שלו, לועג לגוף שלך ומוריד לך את הבטחון העצמי, ובכלל לא מעניין אותו להתפשר או ללכת לקראתך. בגלל שהוא קונה לך מתנות? וואלה, המחיר שאת שמה על עצמך נמוך למדי. אז או שהקריטריונים שלך לבנאדם נפלא מאוד מאוד נמוכים, או שאת בעיוורון רואה רק את הצדדים הטובים שלו ואיכשהו חושבת שהקטעים הרעים שלו הם חלק מבנאדם נפרד, או משהו כזה (או לחילופין כל כך מאוהבת בלהיות מאוהבת שרק עצם העובדה שהוא מחבק ומנשק אותך וקונה לך דברים הופכת אותו אוטומטית בעיניך לבנאדם מדהים).
 

czar

New member
שאני מאמינה באמת ובתמים שהוא

טוב עבורי, רק שמשהו השתבש בדרך אצל שנינו.......תקראי את המשפט הזה כמה פעמים ותעני לעצמך אצל מי הבעיה, מי העיוור כאן??
 
למעלה