כבר כמה דקות נוסעים זועמים

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
כבר כמה דקות נוסעים זועמים

כבר כמה דקות נוסעים זועמים
לא נותנים לאוטובוס לזוז בלינק מרוטר נט
 

fireman

New member
אלה חבורת קשקשנים שלא מבינים

כבר כמה דקות נוסעים זועמים
לא נותנים לאוטובוס לזוז בלינק מרוטר נט
אלה חבורת קשקשנים שלא מבינים
בתחבורה ובחוקי התעבורה בשיט וכל מה שמעניין אותם זה התחת שלהם על האוטובוס. החוק אומר שבאוטובוס יסעו נוסעים בהתאם למספר המושבים ללא כל קשר לעצם היותו ממוגן ירי או לא ממוגן ירי, חוק זה חוק והחוק אסור הסעת נוסעים בעמידה ונהג שעושה זאת עובר על החוק (שזה בעצם כל נהגי האוטובוסים במדינת ישראל) בנוגע לאוטובוסים ממוגנים יש בעיה של הגנת הנוסעים כאשר נוסע שעומד חשוף יותר לפגיעה כתוצאה מירי או פיגוע כזה או אחר ולכן כאן התקינה הרבה יותר מחמירה בעניין. הסיכון שאדם יהרג כתוצאה מירי על אוטובוס גבוה פי כמה מהסיכוי שנוסע יהרג במידה ונהג האוטובוס בולם בחוזקה ומעיף אותו לתוך השמשה (כדוגמא בלבד)
 

Image of me

New member
סליחה, ולמי הם צריכים לדאוג?

אלה חבורת קשקשנים שלא מבינים
בתחבורה ובחוקי התעבורה בשיט וכל מה שמעניין אותם זה התחת שלהם על האוטובוס. החוק אומר שבאוטובוס יסעו נוסעים בהתאם למספר המושבים ללא כל קשר לעצם היותו ממוגן ירי או לא ממוגן ירי, חוק זה חוק והחוק אסור הסעת נוסעים בעמידה ונהג שעושה זאת עובר על החוק (שזה בעצם כל נהגי האוטובוסים במדינת ישראל) בנוגע לאוטובוסים ממוגנים יש בעיה של הגנת הנוסעים כאשר נוסע שעומד חשוף יותר לפגיעה כתוצאה מירי או פיגוע כזה או אחר ולכן כאן התקינה הרבה יותר מחמירה בעניין. הסיכון שאדם יהרג כתוצאה מירי על אוטובוס גבוה פי כמה מהסיכוי שנוסע יהרג במידה ונהג האוטובוס בולם בחוזקה ומעיף אותו לתוך השמשה (כדוגמא בלבד)
סליחה, ולמי הם צריכים לדאוג?
לתחת של יושב ראש אגד? אם הייתי מחכה אפילו עשר דקות לאוטובוס והנהג לא היה מעלה אותי כי אין מקום, היתה לי כל הזכות למחות נגד המדיניות הדפוקה של אגד! אף אחד לא מצפה מאגד לעבור על החוק, מצפים רק שתדירות האוטובוסים תהיה מספיק גבוהה. לא יעלה על הדעת שאדם יחכה שעתיים לאוטובוס ולא יתנו לו לעלות כי אין מקום.
 

fireman

New member
זאת המדיניות הדפוקה

סליחה, ולמי הם צריכים לדאוג?
לתחת של יושב ראש אגד? אם הייתי מחכה אפילו עשר דקות לאוטובוס והנהג לא היה מעלה אותי כי אין מקום, היתה לי כל הזכות למחות נגד המדיניות הדפוקה של אגד! אף אחד לא מצפה מאגד לעבור על החוק, מצפים רק שתדירות האוטובוסים תהיה מספיק גבוהה. לא יעלה על הדעת שאדם יחכה שעתיים לאוטובוס ולא יתנו לו לעלות כי אין מקום.
זאת המדיניות הדפוקה
של מטרופולין, ושל מטרודן ושל אגד ושל דן ושל רכבת ישראל ושל כל חברות התחבורה בארץ תמיד הביקוש יותר גבוה מהיכולת של ספקי שרותי ההסעות על אחת כמה וכמה אם יקיימו את החוק בנוגע להסעה בכל אוטובוס בכל מקום באוטובוסים ממוגנים יש להחמיר את הנושא בגלל הסיכון שבדבר.
 

Image of me

New member
מסכים איתך, מדיניות דפוקה.

זאת המדיניות הדפוקה
של מטרופולין, ושל מטרודן ושל אגד ושל דן ושל רכבת ישראל ושל כל חברות התחבורה בארץ תמיד הביקוש יותר גבוה מהיכולת של ספקי שרותי ההסעות על אחת כמה וכמה אם יקיימו את החוק בנוגע להסעה בכל אוטובוס בכל מקום באוטובוסים ממוגנים יש להחמיר את הנושא בגלל הסיכון שבדבר.
מסכים איתך, מדיניות דפוקה.
אז למה אתה מכנה את הלקוחות בשמות גנאי? ההאשמה היא בידי חברות התחבורה שלא יודעות לתת שירות כמו שצריך.
 
לדעתי אסור שישארו אנשים בתחנות

מסכים איתך, מדיניות דפוקה.
אז למה אתה מכנה את הלקוחות בשמות גנאי? ההאשמה היא בידי חברות התחבורה שלא יודעות לתת שירות כמו שצריך.
לדעתי אסור שישארו אנשים בתחנות
אם זה מגיע למצב כזה שאנשים נשארים בתחנה צריך לדאוג לתיגבור הקו. כן, ערן כשאני מחכה בתחנה מה שאני רוצה זה לשים את התחת שלי על כסא באוטובוס
כשמדובר בתחנות של אוטובוס ממוגן, בטח ובטח חשוב לא להשאיר אנשים בתחנות. טוב, בגלל שאני גם חובבת תח"צ רצוי שיהיה אוטובוס שאני אוהבת (גבוהים כאלה
)
 

צביקוש23

New member
אני מציע....

לדעתי אסור שישארו אנשים בתחנות
אם זה מגיע למצב כזה שאנשים נשארים בתחנה צריך לדאוג לתיגבור הקו. כן, ערן כשאני מחכה בתחנה מה שאני רוצה זה לשים את התחת שלי על כסא באוטובוס
כשמדובר בתחנות של אוטובוס ממוגן, בטח ובטח חשוב לא להשאיר אנשים בתחנות. טוב, בגלל שאני גם חובבת תח"צ רצוי שיהיה אוטובוס שאני אוהבת (גבוהים כאלה
)
אני מציע....
להביא שוסון ממוגן....:).....
 

fireman

New member
מה הקשר לשמות גנאי?

מסכים איתך, מדיניות דפוקה.
אז למה אתה מכנה את הלקוחות בשמות גנאי? ההאשמה היא בידי חברות התחבורה שלא יודעות לתת שירות כמו שצריך.
מה הקשר לשמות גנאי?
אני אשם שיש אנשים שלא מכירים את החוק? הם מדברים על מדיניות של אגד, זאת לא מדיניות של שום אגד זה חוק! אם חברות התחבורה יחליטו לפעול עפ"י חוק אתה ואני לצערנו נוכל לדבר אל הלאמפה כאשר אנחנו נעמוד בתחנה והאוטובוס יחלוף על פנינו מבלי לעזור ונוכל לרטון על כך גם עד השנה הבאה ונוכל לשלוח 1000 תלונות למשרד התחבורה, חביבי זה החוק, לא מתאים לך, תחפש מדינה שאין בה חוק כזה ותעבור אליה.... אבל מה שכן לשמחתנו, זה לא קורה בקוים הרגילים אלא בקווים הממוגנים מהסיבה שהבהרתי בהודעה הקודמת בצורה טובה מאוד. נוסע עומד באוטובוס ממוגן יכול להפוך מהר מאוד לנוסע מת. נוסע עומד באוטובוס רגיל בתוך תל אביב למשל, מקסימום יקלל קצת את הנהג כי הוא נמרח על נוסע אחר שעומד לידו כי הנהג דפק ברקס, מכאן ההבדל הגדול. העובדה שיש התנחלויות עם אלפי מתיישבים ושצה"ל נהיה צבא מסריח שלא דואג להסיע את החיילים שלו מאזורים המוגדרים אזורי סיכון בהם נדרשת הסעה באוטובוסים ממוגנים לא אומרת שאגד צריכה לרכוש עוד 300 אוטובוסים ממוגנים ולהעלות תדירות של קווים לאוטובוס ב5 דקות כי ככה איזה מתנחל רוצה, זה לא עובד ככה.
 

522 אוקטן

New member
העניין שבד"כ הקווים הממוגנים ריקים

זאת המדיניות הדפוקה
של מטרופולין, ושל מטרודן ושל אגד ושל דן ושל רכבת ישראל ושל כל חברות התחבורה בארץ תמיד הביקוש יותר גבוה מהיכולת של ספקי שרותי ההסעות על אחת כמה וכמה אם יקיימו את החוק בנוגע להסעה בכל אוטובוס בכל מקום באוטובוסים ממוגנים יש להחמיר את הנושא בגלל הסיכון שבדבר.
העניין שבד"כ הקווים הממוגנים ריקים
רוב מוחלט של הקווים הממוגנים,אלו קווים שנוסעים עם 5-10 נוסעים במקרה הטוב,וגם הם חיילים או אנשים לא מהיישובים. יש רק קווים ממוגנים ספורים(160,143,170 ואולי עוד קו או שתיים) שהם באמת מלאים,ואולי להם יש הצדקה להגביר את התדירות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה