גם אני כ"כ שמתי לב לזההההה
הם תמיד הלכו ביחד!!! בסדנה של מתי הם ישבו אחד ליד השני והחליפו מבטים כל רגע וגם כשהקריאו את מי שעולה לשלב הבא הם ישבו אחד ליד השני ונראה לי יש ביניהם משהווווווווווו שניהם מושלמים
(אבל לא יותר מגבסו
) אמפפפ........... אני בכלל חושב שהראל,סשה וציפי עולים לגמר