כבר יש קשרים בין המתמודדים!

juanes

New member
כבר יש קשרים בין המתמודדים!

רוצים לדעת מי עם מי? (מנהלים - מותר לפרסם כאן?)
 

perrinat

New member
כולם מתחרמנים שם עם כולם../images/Emo103.gif

גם בעונה הקודמת שרפי היה מחובק כל הזמן עם נינט, אמא שלי אפילו אמרה לי "נראה לי שיש בניהם משהו"....
 

שרימפי

New member
אפשר להבין את אוצר המילים הגדול שלך

אחרי הכל, אתה חציל. ונגיד את זה בנימה קצת שונה-תרגיע. זה שאתה מגלה קושי בלקבל את עצמך לא אומר שכולנו צריכים לספוג ולסבול את הנוכחות המטרידה שלך. חת'חציל
 

שרימפי

New member
g-d../images/Emo70.gif יש אנשים שלא יודעים לסתום.

|זה היה רמז דק לכיוונך|
 
אני יודעת!

באמת שיודעת. זוג טרי ששניהם הופיעו בתוכנית של אתמול. היא- מאנפפת הוא- בגופיה. ואלה כל הרמזים...
(ואגב, אני חושבת שהוא עושה את זה בשביל האהדה והרייטינג, בייחוד לאור משהו שאמר אתמול בתוכנית, אבל עזבו אתכם רכילות מרושעת וספקולציות).
 

שלומית16

New member
אתם שמתם לב שבין סשה להראל

יש משהו!!?!? אני כן הם כל הזמן החזיקו ידיים וכל הזמן היו ביחד!! חוץ מזה הם ממש מתאימים! שני מושלמים גם יפים גם חמודים וגם שרים מדהים
 
גם אני כ"כ שמתי לב לזההההה

הם תמיד הלכו ביחד!!! בסדנה של מתי הם ישבו אחד ליד השני והחליפו מבטים כל רגע וגם כשהקריאו את מי שעולה לשלב הבא הם ישבו אחד ליד השני ונראה לי יש ביניהם משהווווווווווו שניהם מושלמים
(אבל לא יותר מגבסו
) אמפפפ........... אני בכלל חושב שהראל,סשה וציפי עולים לגמר
 

juanes

New member
אז ככה:

סשה ואלון ליטבק. זה נודע לי לא מתוך ההפקה, אלא מאנשים שמכירים. שתדעו.
מי יודע, אולי באמת יהיה כאן כוכב נולד...
 

perrinat

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo103.gif

אז הוא לא פנוי... בוווווווווווו....
 

שלומית16

New member
גם אני יכול להמציא שנודע לי מאיפה

שהוא שסשה והראל חברים זה הכל ספקולציות ואף אחד לא יודע באמת מי עם מי
 
למעלה