כבר היה שרשור "אני ח*&^ של אמא"?

IcNיה

New member
כבר היה שרשור "אני ח*&^ של אמא"?

אם לא - מתכבדת לפתוח. כבר כמה ימים היא הפוכה. שוב שיניים. מקווה (בשבילה ובשבילי) שלא שוב אוזניים. חום, ידיים בפה כל הזמן, מקיאה, לא אוכלת כלום. בערב חזרנו מטיול, הכנסתי לה לפה כפית וחצי יוגורט ולקחתי אותה לאמבטיה. עמדה ליד האמבטיה, ערומה, מתוקה, ממתינה לכיף ומתלהבת מהמים הזורמים ואומרת: "נו, נו, מהר, מהר". לא כואב כלום, לא מציק כלום. פשוט תינוקת שמחכה לאמבטיה. אני עמדתי בפתח הדלת (מטר וחצי ממנה), הסתכלתי עליה והיא נראתה כל-כך לא סובלת (לראשונה מזה כמה ימים). לא התאפקתי וקראתי לה, כי היא עמדה עם הגב אליי ורציתי לראות את החיוך מאוזן לאוזן, שבטוח היה על פניה. היא הסתובבה אליי (באמת מחייכת), רגל קטנטנה החליקה על הרצפה (הרטובה, כנראה) והיא נפלה. הספקתי לתפוס אותה לפני שהיא קיבלה מכה בראש, אבל היא נחתה על הטוסיק. היא צרחה, כמו שלא שמעתי אותה צורחת אף פעם. צרחה, וצרחה, וצרחה, וצרחה. תפסה אותי, צרחה: "כואב, כואב!"... היא המשיכה לצרוח ככה 40 דקות. כמובן שלא הסכימה לרדת לי מהידיים, כמובן שלא הסכימה להכנס לאמבטיה, ובגלל שהיא הייתה מאוד מלוכלכת מהחול - נאלצתי לשטוף אותה מהר-מהר, מה שהביא לפרץ היסטריה נוסף. לקח לה שעתיים להרדם וכל הלילה היא בכתה, גם מתוך שינה. בבוקר היא קמה בסדר (
-
-
), לא מתלוננת על כאבים וכמובן, כיאה לינטע שהיא - דאגה כבר לספר לכל העולם, שהיא נפלה, קיבלה מכה, בכתה מאוד ואמא הרגיעה אותה. אז - מבחינתה אני גיבורה, כי הרגעתי אותה, אבל מבחינתי - הייתי צריכה להשגיח יותר. אני יודעת שתינוקות נופלים, אני יודעת שטוב שזה נגמר כמו שזה נגמר, אבל אתמול בפעם הראשונה הרגשתי באמת כמו ח%^ של אמא.
 
מתייחסת רגע לנקודה מסוימת שכתבת :

חום? כמה ימים? מקיאה? לא אוכלת???
למה את רק "מקווה" שזו לא דלקת אוזניים ולא יוזמת ביקור אצל רופא אף-אוזן-גרון?
- הרי אלה סימפטומים של דלקת אוזניים בסבירות לא מעטה בכלל ! זהו , הייתי חייבת. בקשר לכל היתר : את לא חרא של אמא , זו פשוט היתה חרא של נפילה. בובה קטנה ומסכנכנה שכמותה
. יאללה , לרופא אוזניים , לכי תשללי. בריאות !
.
 

IcNיה

New member
הולכים, הולכים היום. מקווה לשלילה.

אוווווווווווווווף... תודה
 
ח@% של אמא? ממש לא. כולה

רצית לראות אותה מחייכת שיעשה לך ולה טוב על הנשמה. ילדים הרי כל הזמן נופלים וחבלים - אי אפשר למנוע את זה מהם. האינסטינקט שלך היה מדהים וחסך ממנה מכה כואב יותר. את אחלה אמא!
 

הילהל

New member
../images/Emo24.gifאמא נפלאה

אי אפשר לא לטעות. ילדים חייבים להחליק וליפול פה ושם. בעיניים שלה את גיבורה, מנחמת, מרפאה. אין כמוך.
 

T noki

New member
את אמא../images/Emo45.gif והיא תינוקת ככל התינוקות

שניה מחייכת, שניה אח"כ בוכה, יום אחרי כן כבר שוכחת מזה. יעזור לך אם אספר לך שעודדי בגיל שנה וחצי בערך החליק באמבטיה עם שטיחונים נגד החלקה מקיר לקיר, והשגחה של 3 מבוגרים (= אמא, דודה וסבתא).מול עינינו ולמרות שהיינו 10 ס"מ ממנו הוא הצליח להחליק ולשבור את השן הקדמית.עד היום אני זוכרת את זה (ורואה את השן השבורה). מקווה שיעבור לכם הרגשת הנאחס ו
שזה לא שיניים.
 

אמאאור

New member
אלוהים לא יכול להיות בכל מקום ולכן

הוא יצר את האם, נכון? אבל גם אמא לא יכולה להיות בכל מקום, כל הזמן. ילדים נופלים, זו מציאות עובדתית. לא קרה לה כלום, טפו-טפו. הדבר האחרון הוא שאת חרא של אמא. אני רק מקווה בשביל כולם שהיום הרופא ישלול אזניים, ושכולם יחזרו לשגרה מבורכת כמה שיותר מהר.
 
את באמת ח*&^ של אמא

בהנחה ש "ח*&^ " = חלום...
ראיתי אותך בפעולה ואת אמא נהדרת...אז חדל קשקשת ברשת נשיקות לקטנה, ואני שמחה שזה נגמר בשלום. תעדכני לגבי הבדיקה אצל הרופא/ה
 

ארנט

New member
אוי, מאיה את יודעת כמה פעמים

היא עוד תיפול? ולא אני לא מנסה להפחיד אותך.... אבל ילדים נופלים ונחבלים. אנחנו מצידנו כמובן עושים את המקסימום על מנת להשגיח אבל לא כל דבר אפשר למנוע. בחיי שקראתי את ההודעה שלך פעם ראשונה , לא הבנתי לנה את כועסת על עצמך, קראתי פעם שנייה.... ואני עדיין לא מבינה.
 

אמיתמי

New member
זה באמת נורא מפחיד ../images/Emo201.gif

ברור שאת לא חרא, אלא אמא מקסימה ואוהבת. והיא נשמעת חמודה מאוד מאוד והחלק שאמא הרגיעה אותה, הכי מרגש לטעמי. לגבי זהירות, יש אפשרות להכין את האמבטיה לפני שהיא נכנסת, בעלך יכול לשמור עליה בחוץ, ואז תלכי להלביש אותה?
 

Rplus1

New member
הצטרפי למועדון

(דמי חבר, התמסרות טוטאלית 24/7). הנפילות שלהן הן תוצר של העצמאות שאנחנו מאפשרות להן. עצמאות ברוכה. זה כואב לי כשהיא נופלת, אבל אני לומדת לשחרר כדי שהיא תוכל לרוץ, לטפס, לקפוץ ובכלל לחוות את העולם דרך הגוף שלה בלי שאהיה שם כמו צל (אני שם, אבל לומדת להגדיל את המרחק). ואם באמת אתמול הרגשת בפעם הראשונה כמו ח%^ של אמא מצבך מצוין (R. שוקלת כבר זמן רב לפתוח שרשור אני ח%$# של אמא בעניני תזונה...)
 

neta2

New member
את ח....תיכת אמא טובה ../images/Emo13.gif

אמא נהדרת, והילדה שלך כמו כל הילדים בעולם נפלה נפילה כואבת שלא היית יכולה למנוע כי לא ניתן למנוע כל נפילה שלהם, ולצערי, הם נחבטים וחוטפים וממשיכים. יהיה טוב, קבלי חיבוק- את אמא נהדרת!
 
קבלי ../images/Emo24.gif מח*&^ של אמא אחרת

אם את ח*&^ של אמא אז אני בריבוע, כי הפושע הקטן שלי שובב גדול ונופל ונחבל המון (יאמר לזכותו שהוא ממעט לבכות). האפרוחית שלך נפלה והיא עוד תיפול ואין אפשרות למנוע לחלוטין וחבל לייסר את עצמך בגלל כל נפילה. זו חלק מהעצמאות שאנו כהורים מחוייבים להעניק להם. נכון, זה כרוך לעתים בעוגמת נפש אבל זו הדרך לגדל ילדים בריאים בנפשם. הרי לא נוכל להיות במרחק 0 מהם לעולם. מקווה שאתן חשות בטוב וסופשבוע נהדר לכולנו.
 

ליcות

New member
../images/Emo24.gif אמנם קצת באיחור ומקווה

שייסורי המצפון כבר פגו להם, אבל אם לא - ברור לך שאת אמא טובה כן? את נהדרת וזה מתבטא בכל הודעה שאת כותבת. כמו שאמרת - תינוקות נופלים ויפלו. זו דרך החיים, ולנו אין (לצערינו ולשמחתינו) שליטה על הכל. ובאמת טוב שנגמר בשלום..
 

ח ב י

New member
../images/Emo24.gif את אמא נהדרת!

לפחות מהכרותי הוירטואלית אתך. ובעניין נפילות, נושא כאוב. הם נופלים מגובה עמידה ונחבלים גם כשאנחנו לידם, מסתכלים כל העת, משגיחים ולעיתים אף מצליחים לזנק ולבלום חלק מהמכה. איחולי בריאות ויציבות
חבי.
 

צהלולים

New member
אוי מתוקה... ../images/Emo7.gif

זה קורה לכולם (אמרה צהלולים שהכניסה לפני דקה את הבן שלה לישון צהרים במיטה, כיוונה לא נכון, והקטן קיבל "גינגה" רצינית מהמעקה...)
 
../images/Emo24.gif... רק עכשיו קראתי

מה פתאום ח#@&%^ של אמא? את אמא נהדרת. ילדים נופלים. כל הזמן. וחוץ מזה את היית שם כדי לתפוס אותה. היית שם. ואכן תפסת ומנעת חבטה בראש. אני מקווה שאתם כבר מרגישים יותר טוב. נשיקות מאתנו
 
למעלה